Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2011 (8 Mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2011 (8 Mei)

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 349)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Kwam deze nog op twitter tegen 😉

Lennaert
      Sleutelbeheerder

hehe ja zag hem ook idd 😉
        @hans ik pm je even

n3ophytenl
        Bijdrager

Leuke toer was het weer!! 😀 Ik vond het persoonlijk wel iets te heet 😕 maarja…

@ Daan sterkte met je knie hoop dat het snel weer over is 😉

@ Mike bedankt voor het vervoer en de 2 euro die ik mocht lenen voor die overheerlijke salami pizza :lol

@ Joris en Darkfreak bedankt jongens voor de navigatie en de mooie toer.

@ Orangeciao goed dat ontkomen zijn aan die verrekte motorwout haha=)

@ Avanti en FonS bendankt voor jullie gastvrijheid! 😉

Was een leuk dagje zo maar weer was wel pas 1 uur thuis want mike en ik moesten dat klereend nog terugrijden :boos
          Maar onze beloning was wel nog 2 raketjes bij het pompstation 😛

Groetjes Koen

Lennaert
          Sleutelbeheerder

me klote coat is nog steeds zacht…
            hopelijk reageerd volek snel.

Anoniem

Das idd een beetje jammer… Fotootjes?

Ik zag dat je btw ook nog wat getwitterd had 😉

Lennaert
              Sleutelbeheerder

foto zal je weinig zien.
                je kan het voelen en zitten heel lichte krasjes. met polijsten waarschijnlijk weg maar gaat mij erom dat voor 150 euro toch wel een goede laag coat erop mag die er tegen bestand is dat er wat benzine op komt.

jan-willem
                Bijdrager

Ben eindelijk bijgekomen . Het was wel een leuk tourtje alleen jammer dat ik een te grote sproeier erin had. Maar verder heeft m’n brommer zich goed gehouden op de losgetrilde achterklok na. Die motorjuut waas idd wel even schrikkken 😛 maar wel mooi toen we uiteindelijk hoorde dat hij niemand gepakt had :thumb . Op de terugweg vanuit fons reden we nog bijna een legerbasis op bij schinnen. Moesten hed fietspad hebben wat er naast lag , maar dat zagen we een beetje laat 😛 . Zometeen de BBQ nog even opruimen en dan is alles weer opgeruimd. Avanti en fons bedankt voor de gastvrijheid :thumb

-RobinvS-
                  Bijdrager

lache die tweet haha 😛

Ziet er leuk uit.

AC RACING
                    Moderator

ben nu ook eindelijk thuis. eerst ff lekker douchen:P was een top weekend!!!

mikerosauer
                      Bijdrager

jan-willem :
                        Ben eindelijk bijgekomen . Het was wel een leuk tourtje alleen jammer dat ik een te grote sproeier erin had. Maar verder heeft m’n brommer zich goed gehouden op de losgetrilde achterklok na. Die motorjuut waas idd wel even schrikkken 😛 maar wel mooi toen we uiteindelijk hoorde dat hij niemand gepakt had :thumb . Op de terugweg vanuit fons reden we nog bijna een legerbasis op bij schinnen. Moesten hed fietspad hebben wat er naast lag , maar dat zagen we een beetje laat 😛 . Zometeen de BBQ nog even opruimen en dan is alles weer opgeruimd. Avanti en fons bedankt voor de gastvrijheid :thumb

jij was de tomtom 😛 tot de volgned keer maar weer

VespaAvanti
                        Donateur

Zo, de bende van het kampeer plus BBQ avondtuur is inmiddels weer zo goed als allemaal opgeruimd:thumb
                          Was een zeer geslaagd weekend met mooi weer, een apparte:P Tour, heerlijke BBQ (2 avonden:D) en gezellige mensen:thumb
                          Ik moet van me ouders nog even alle kampeerders bedanken dat ze zich keurig aan de regels hebben gehouden kwa lawaai enz enz, bedankt mannen, zo houden we het met z’n alle leuk en kunnen we het volgend jaar weer lekker overdoen, mischien zet de stijgende lijn zich wel voort, vorig jaar rond de 4 slapers, nu rond de 12, volgend jaar op naar de 20?:P
                          Was een top weekend mensen, op naar de volgende Tour (Friesland over 3 weken):thumb

Florian
                          Moderator

VespaAvanti :
                            (Friesland over 3 weken):thumb

Yes jahh:thumb

Mike
                            Bijdrager

n3ophytenl :
                              Leuke toer was het weer!! 😀 Ik vond het persoonlijk wel iets te heet 😕 maarja…

was inderdaad een pittige zweet in je bil-naad toer..:lol

Mike

BisschenMüde.

Well this was my first and will be my last limburg tour.

the route, through mainstreets and towns, no wonder that you met the guys in white and yellow with those blue lights, no wonder for real !! just luck that no one that nothing serious happened, better think about the route again, more countryside less urban!

Me and 5-7 others ( bsp. Tonni(thx for waiting and everything!), piet30+pietjunior, speedbuxy, coopering,jockoballa and myself) get lost 2 times, 2 times !!!, just because of tonni’s Gps at the first and piet30’s GPS at the second time we found our way back to fons/ beek. first time while the tour and second time as we started at fons.

Useually everyone started without comment, at groningen flick,tonni or hans came around like” we’re startin in 5 minutes” nothing like that at limbourg. 2 Times i helped someone whose ride broke down with tools while the tour countinued without us.

+
                                At Groningen useually tonni or hans where the last rider, i didn’t see a crew member for hours.
                                75% of the “tour” i was looking for the right way 20% standing senseless around and 5% riding the tour.
                                I am dissapointed , i thought limburg will be as great as groningen tour last year.

dartfreak
                                Topic starter

Sorry but i have driven untill we where in valkenburg as last and waited untill everyone was there
                                  at the first tank station someone hade start problemes and i have waited there also
                                  then in ulestraten i helped 2 germanes that had problemes white there vario
                                  at schinveld i’ve waited until juniorpiets grillo was made
                                  then someone had his bolt lose from his rearhub i have waited there also
                                  at the cauberg in valkenburg 1 persoon had to walk an waited also

but from that point i had to ride in front because i had the tom tom en know the road there

and it was the first time for us to do this
                                  we did our best

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 349)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.