Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2011 (8 Mei)
- Dit onderwerp bevat 348 reacties, 55 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door dartfreak.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 mei 2011 om 19:56 #522692
Het was jammer dat er weer een aantal pechgevallen waren(mede ook door het warme weer!), maar ondanks dat was het een leuke toer met enorm goed weer.
Bij deze dus nog een bedankje aan dartfreak en Joris voor de organisatie van de toer en de daarbij behorende goede inzet om alles te regelen.
Vespaavanto bedankt voor de gastvrijheid tijden de bbq/overnachting!
FonS bedankt voor de gastvrijheid en glaasje fris.8 mei 2011 om 20:33 #522695Geslaagde dag!
Helaas onderweg naar FonS een warm/vast-loper gekregen. heb na veel gekut door kunnen rijden met ~15 KM/h richting veolia station in Voerendaal. daar brommer ingeladen en met de trein naar Meerssen. flink groot gat in zijkap geboord bij koppeling voor extra koeling. loopt weer als een zonnetje 😀
Ook wil ik de dame en heer bedanken die mij geholpen hebben!
8 mei 2011 om 20:34 #522696Finally arrived at home. It was an amazing day. I think I won’t forget it. Thanks to the two guys for reparing my Ciao ( I don’t know your names :-/ ) And thanks to the organisators of this tour. 😛
8 mei 2011 om 20:50 #522688nou… ben ook weer thuis
nadat mijn subframebout los was getrild ( ja met borgmoer! ) heb ik zelf geen pech ondervonden.
reed wel redelijk vond ik alleen wel veel overtoeren.vond te groep eigenlijk wat te groot en toch redelijk onhandelbaar op een gegeve moment reed ik met 2 limburgers en verder niemand dusja.
ook ben ik behoorlijk zuur deze tour…
me poedercoat is naar de knoppen dus ben nu even mailen.vind wel echt heel kut voor daan.. sterkte man!
8 mei 2011 om 21:15 #522699Bedankt voor de komst heren en dame
Na even wat opstart problemen
Toch een geslaagde tour al zeg ik het zelf
Jammer genoeg waren we na nog geen 10 km 3 man kwijtDaarna vrij netjes kunnen door de cauberg op in valkenburg
Op 1 persoon na is iedereen hem op gekomen al rijdend
Die 1ne persoon had gewoon geen trek krachtNa valkenburg nog een mooi stukje door een paar dorpjes en wat veldwegen
Helaas is de groep wel uitelkaar gevallen op dat puntZelf helaas ook pech gehad
Gelukkig had ik een rezerve blokje mee
Dus die eronder gebouwd samen met FonS
En nog bedankt aan de mensen die er ook gestopt zijn hoe ik met pech stondGerarduz de sproeier gaat op de post 😛 hahahaha:pest
Daarna met dat groepje door gereden naar FonS
gelukkig hadden de verdwaalde vogels :pest ook de weg naar hem gevondenHelaas zijn er een paar aangehouden maar geen boete
En er was een kleine aanrijden had ik gehoord
weet helaas niet wie erbij betrokken warenMaar al met al een mooi stuk gereden
Het was gezelligen hopelijk tot de volgende keer
ps foto’s en filpje in het foto topic
8 mei 2011 om 21:22 #522701Very Crazy Chaos Tour, I had Fun !!!
8 mei 2011 om 21:24 #522702
Spulleke!nou ik ben ook weer thuis hoor.
lekker toertje goed weer maar eigenlijk iets te warm.
maar toch nog lekker gereden.
daarna nog even lekker gebbqed en toen was het weer op.:D8 mei 2011 om 21:35 #522704leuk toertje gehad.ondank het zooitje aan het begin 😛
weertje had ietjes minder warm mogen zijn,tot de volgende keer .fons en stephan bedankt voor de gastvrijheid.
8 mei 2011 om 22:56 #522705Gister was het super gezellig, vandaag natuurlijk weer. Altijd mooi om weer even wat lui te meeten en een stukje te rijden.
Avanti en jordy goed geregelt gister 😉 lekker tot half 4 gechillt in de tuin
Organisatie toppie! volgende keer misschien in het begin even routekaart maken (met vaste punten waar iedereen heen rijdt, kwam tonlb volgens mij mee)
Prima weertje en weer een mooi stukje getoert (volgens tonni zijn teller zo rond de 90km)
Volgende keer wel gewoon met de RV, dit blokje werkt gewoon deprimerend…
P.s. daan nog alles oke ? :con
9 mei 2011 om 00:05 #522707Leuk toertje, mooi weer en een supermooie omgeving:) Pech was zoals ik vooraf al zei wel te verwachten onderweg met zo’n “Big-Ass” groep…
Mijn ciaotje heeft het maar mooi weer overleefd en mn blokje heeft zich weer heel goed gehouden!
Bedankt iedereen voor de gezelligheid. Ook de “after” bij avanti:) ( De Egyptische pizza was nice:P )
Mike9 mei 2011 om 05:32 #522687hey dartfreak heeft zijn warm/vastloper gefilmd 😛
en ik dacht dat die weer leuk filmpje ging maken, als ik wist dat ie kapoet was, was ik wel even blijven wachten.echt een hele dikke tour, nog nooit zoooooo veel mensen volgens mij, mja wachten op de volgende dan maar he ?
die wil ik misschien met fons organiserenDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.9 mei 2011 om 09:37 #522712
Waarom?Zaterdag naar Nederweert gereden om te overnachten bij Avanti en zondag Limburg onveilig gemaakt met de vespa’s. Gezellige mensen mooi weer en uitlaatgassen, wat wilt een mens nog meer:pimp Ook de Citta heeft het op wat geratel uit de cilinder na geweldig gedaan:) Wel jammer dat de groep steeds verder uit elkaar viel maar hebben we toch met een klein groepje flink kunnen doorrijden zonder pech en zijn we met de Gps alsnog bij fons thuis aangekomen8)
Al met al een supper gezellig weekeind gehad en wil ook zeker Avanti bedanken voor de gastvrijheid
@Stephan,
Of je nog even de groetten wilt doen aan je knappe moeder:p
9 mei 2011 om 09:42 #516694:haha
9 mei 2011 om 09:53 #522713hansieb :
P.s. daan nog alles oke ? :conHet is weer lang geleden dat ik zo’n KUTdag heb gehad.
M’n knie is nu echt 4x zo dik geworden, kan er echt amper op lopen.9 mei 2011 om 09:54 #522714daan.
ben je al even langs de huisarts o.d gegaan?
en goed met ijs koud houden man! stopt de zwellingsterkte ermee.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.