Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2011 (8 Mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2011 (8 Mei)

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 349)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

12/10 heb ik wel liggen. Moet je een kale ‘body’ of een complete carb?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

VespaChopper
      Donateur

Hehe dat wordt dus ook even de fiets-stand oliën, want de cauberg gaat hij dus echt niet redden! Zelfs niet als ik meeloop haha

hansieb
        Moderator

Fabjan :
          Voor de mensen met een opgefokte vespa, is het misschien wel fijn om te weten hoe en wat bij eventuele controle’s (waaronder mijzelf)

Dit is de eerste x dat ik meerij met een tour, hebben jullie verder al eens te maken gehad met rollerbanken, etc.?

Moet je je niet druk over maken… 60 man controleren is niet mogelijk. Houd je aan de regels en dan is er geen probleem.

ritze
          Bijdrager

wie moet 100mm clutch hebbe?

zit geile drukveer en groene trekveren in (toen perfect voor 43dr)

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
            Link naar Mijn collectie / Projecten.

mikerosauer
            Bijdrager

Fabjan :
              Voor de mensen met een opgefokte vespa, is het misschien wel fijn om te weten hoe en wat bij eventuele controle’s (waaronder mijzelf)

Dit is de eerste x dat ik meerij met een tour, hebben jullie verder al eens te maken gehad met rollerbanken, etc.?

en daarbij is het ook j eigen risco….

dieseltank
              Bijdrager

@ fabjan, ik heb ze nog nooooooit gezien bij een toertocht.
                ik denk ook dat ze meer begrip kunnen hebben voor vespa ciao als een schakel/scooter meeting die geven meer overlast.

ga er maar van uit dat je ze niet ziet!

virgil
                Donateur

ritze :
                  wie moet 100mm clutch hebbe?

zit geile drukveer en groene trekveren in (toen perfect voor 43dr)

Verkoop je die niet?

FonS: Als hij verkocht wordt, neem ik hem over 😉 Kom al lang een koppeling te kort.

ritze
                  Bijdrager

uuh, ik verkoop hem ,

ey maar fons ik heb je toen gevraagd of je de vario set wilde hebben.
                    aangezien ik de berini van jou heb, weetje wel? maar toen heb je niet ja of nee gezegd.
                    toen kwam ik met het idee om hem een beetje op te knappen en door te verkopen (nieuwe lagers enzo)
                    eerste potentiële koper is jorne op het forum, hij was ook op zoek en ja hij heeft mijn elec blok ook gekocht
                    uiteraard krijt fons dan de 45 euro voor de berini ontsteking in plaats van het vario setje (-front var -clutch var -tranny+belt)
                    mja ik wist niet dat je er een tekort komt, we praten er morgen wel over.

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                    Link naar Mijn collectie / Projecten.

dieseltank
                    Bijdrager

is er toevallig iemand die een uitlaatmoer m6-m7 overheeft :oops

Mike
                      Bijdrager

Oke mensen, laten we in dit topic even het toeren centraal houden;)

Iedereen die onderdelen zoekt moet dat even elders oplossen!:!

Mike

mikerosauer
                        Bijdrager

nog een paar nachtjes slapen en dan wordt limburg onveilig door de vele vespa malloten 😛

FonS
                          Bijdrager

Ik denk eigenlijk dat Limburg in het algemeen veiliger wordt, omdat alle Vespa’s dan bij elkaar zijn en geen chaos door de hele provincie veroorzaken zoals normaal :p
                            Ik heb er zin in jongens! De brommer lijkt er klaar voor te zijn en ikzelf ben het in ieder geval.

Morgen wat flessen fris halen voor de pitstop bij mij thuis, en ik verwacht dat het dan ook wel tijd is om iets te eten. Ik denk dus dat we zoals gewoonlijk elke friture in de buurt aanvallen met een groep (verdelen over 4-5 fritures).

Wat betreft de stop bij mij thuis:

Iedereen kan zijn brommer parkeren voor het huis of links naast het huis (de oprit met de rode auto). De schutting is er intussen niet meer, dus in feite daarachter.
                            Niet meer op de oprit aan de rechterkant van het huis dus!

Ik heb natuurlijk geen 70 tuinstoelen, maar het wordt warm en blijft droog, dus we kunnen op het muurtje voor het huis en in de tuin op het gras zitten.

Ik zorg voor frisdrank en plastic bekertjes. Ook voor een afvalbak, gooi daar dus je afval in en nergens anders.
                            Sigarettenpeuken ook niet door de tuin verspreiden aub.

Gezien de grootte van de groep lijkt het mij handiger als we ditmaal eten bij de friture (eerder namen we friet mee van daar, om het bij mij thuis op te eten) zodat ik geen 12 volle vuilniszakken eraan over hou.

Onnodig door de straat rijden met de brommers is niet gewenst.

:! Kortom: gedraag je zoals het hoort als je bij iemand anders te gast bent, bij voorbaat dank.
                            Ik zeg dit natuurlijk niet omdat ik een ouwe chagrijn ben, maar puur vanwege de enorm grote groep en de chaos die het met zich mee brengt.

Ik wens iedereen alvast veel plezier en ik verheug me erop jullie allemaal weer te zien 🙂

Martino
                            Moderator

Hey Fons, ik heb er ook zin in, mede ook weer de pitstop bij jou thuis. Je blijft me daar toch een mooie plek hebben om te sleutelen daar zal menig vespa sleutelaar jaloers op zijn. En idd als we met zijn alleen naar die frituur van vorig jaar zouden moeten… De beste man weet niet wat hij zal zien. 😀

mikerosauer
                              Bijdrager

@fons zie ik daar op de foto rechts een ford taunus eind jaren 70-begin 80er jaren??

lijkt me toch vrij normaal dat idreen zich gewoon gedraagt als gast !

Frank80cc
                                Donateur

Wat een toer weertje.. waarom met de vrouw nou jarig zijn op 8 mei :boos

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 349)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.