Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2011 (8 Mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2011 (8 Mei)

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 349)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ritze
    Bijdrager

ik zou als ik jou was, zeker met een snel blok maar heel rustig aan doen.
      zelf noem ik deze toer “de toer der beheersing“ vooral op de bergjes worden de cilinders en koppen heel snel heel heet.

easy does it..

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
      Link naar Mijn collectie / Projecten.

mikerosauer
      Bijdrager

virgil :
        Ik hoop niet op TE veel hellingen want dan is mijn v-snaar zo gaar en ik heb er maar 1.

Verder denk ik toch wel 5x te moeten tanken maar dat zal wel gaan!

Het is van mij 26 km dus dat valt nog mee, gaat hier niemand uit de buurt naar daar?

Groetjes

juist wel veel hellingen,als je blok niet vertrouwd of snaar moet je gewoon met een brum komen die betrouwbaar is

Tonni
        Moderator

speedbuxy :
          Ik ben altijd voor ook al trekt mijn brom het vast niet:D
          Word vast 1 lange dag afzien voor brom en baasje:D
          Maar weer ziet er zeer nice uit voor het weekend, dus de hele omgeving en de glooiingen in het landschap word vast weer genieten:thumb

Neem anders een gewone koppeling mee met desnoods daarop een poelie 80, dat trekt hij zeker ! Lopend de heuvels op zou ook wat zijn..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
          Bijdrager

Tonni :
            Neem anders een gewone koppeling mee met desnoods daarop een poelie 80, dat trekt hij zeker ! Lopend de heuvels op zou ook wat zijn..

Daar heb ik aan gedacht maar kijkende naar de vorige limbo toer zijn de bergjes te klein en te kort om er echt poeli en snaar voor te gaan wisselen.
            Plus ik heb wel wat vertrouwen dat ik erbij omhoog kom als er niet net zoals in bloemdaal een dikke U bocht voor de klim zit zodat je eerst vet moet remmen om vervolgens weer op te trekken.

superindo
            Bijdrager

haha ik heb er net een nieuwe v snaar omheen gezet vanmorgen, die van mij was helemaal uitgelubberd.

hansieb
              Moderator

Zou iemand trouwens nog een achtervario 100mm schijven met std drukveer kunnen meenemen. Heb een vermoeden dat mijne met 25C heuveltje op nog wel eens kapot kan gaan lopen (schijf is dusdanig uitgelubberd…)

In return voor het meenemen: patatje of biertje op mijn kosten 😉 of een setje zwarte vc.nl stickers

Anoniem

@ Hans: Helaas heb ik alleen nog een koppeling liggen met gele drukveer en 90mm schijven, als ik je daarmee blij kan maken wil ik hem wel meenemen. btw je krijgt zoiezo nog een patatje van me tegoed he ivm me tas die ik was vergeten vorige tour:D

@ Speedbuxy: je kunt het beste gewoon poelie 80 met normale koppeling rijden of vario: onder de poelie 80 kun je het nog moeilijk krijgen of je moet al een heel dik blok hebben wat lekker trekt met poelie 70.

@ Virgil: zover ik weet zijn er niet heel veel steile hellingen op de Cauberg in Valkenburg na dus dat moet wel goedkomen.
                  Misschien is het een beter idee om een ander blok te gebruiken wat minder heftig is ivm tuningsonderdelen die veel sneller slijten/ warm worden;)

Voor de mensen met een dik blok: Probeer voor noodgevallen zelf nog mengsmering mee te nemen mocht je tank leeg zijn, natuurlijk komen we langs pompstations maar je weet maar nooit

Goed nieuws: Ze voorspellen zeer goed weer met temperaturen tussen de 25/27 graden zondag!!:bier

Javad
                  Donateur

Ik neem die koppeling wel voor je mee Hans

<3 Thunderstone
                    Check mijn perso!

hansieb
                    Moderator

@joris
                      Owjah van vorig jaar 😉

@javad
                      Thx, zou je de rolletjes ook mee kunnen nemen.

Gerarduz
                      Donateur

Bij deze meld ik mij officiëel aan!

M’n vespa is al onderweg:D Andree bedankt ! :thumb

Heren tot zondag!

speedbuxy
                        Bijdrager

Gerarduz :
                          M’n vespa is al onderweg:D Andree bedankt ! :thumb

Geen dank caddy is zo tenmiste weer optimaal afgeladen:thumb

@De organisatie
                          AC RACING mag ook nog aan de lijst toevoegd worden:thumb
                          Word een mooi club zo en met dat mooie weer erbij beloofd het een top weekend te worden:thumb

@joris
                          Ik rijd poeli 80 met simo koppeling op een citta.
                          Dus zolang ik de snelheid wat te pakken heb (+-20km) trekt hij de heuvel makkelijk op:thumb

Mike
                          Bijdrager

wordt wel weer een erg leuk clubje zo, en het weer ziet er subliem uit:thumb

ik heb er iig errug veel zin in!

Mike

virgil
                            Donateur

@ Virgil: zover ik weet zijn er niet heel veel steile hellingen op de Cauberg in Valkenburg na dus dat moet wel goedkomen.
                              Misschien is het een beter idee om een ander blok te gebruiken wat minder heftig is ivm tuningsonderdelen die veel sneller slijten/ warm worden;)

Voor de mensen met een dik blok: Probeer voor noodgevallen zelf nog mengsmering mee te nemen mocht je tank leeg zijn, natuurlijk komen we langs pompstations maar je weet maar nooit

Goed nieuws: Ze voorspellen zeer goed weer met temperaturen tussen de 25/27 graden zondag!!:bier

Mijn blok is wel betrouwbaar maar het probleem is dan zit je daar flink aan de snaar te vreten
                              maar ik heb het al deels opgelost (polini multivar)

Ik maak me ook niet echt zorgen over de koeling ivm lc kit dus dat zal wel los lopen.

Natuurlijk zal ik voor wat gereedschap zorgen en evnt. een reserveblokje!

Een tip voor iedereen gebruik die dag goede olie en meng niet te min want dat is het halve
                              werk. Ik zelf gebruik Castrol voor hoog belaste 2t motoren is echt SUPER olie:thumb

Groetjes Jongens hoop er een leuke dag met jullie van te maken zonder al te veel pech of zelfs geen.

martie
                              Bijdrager

Misschien even een vraagje dat niet in dit topic thuishoort.

Maar heeft iemand misschien nog een 12/10 carburateur te koop en zou deze eventueel mee kunnen nemen naar de toer?
                                Rij de toer namelijk met een geleende carburateur, dus als ik gelijk zondag een nieuwe kan kopen zou dat erg fijn zijn:D

Wordt echt een gezellig dagje zondag, en niet onbelangrijk supermooi weer!

Fabjan
                                Bijdrager

Voor de mensen met een opgefokte vespa, is het misschien wel fijn om te weten hoe en wat bij eventuele controle’s (waaronder mijzelf)

Dit is de eerste x dat ik meerij met een tour, hebben jullie verder al eens te maken gehad met rollerbanken, etc.?

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 349)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.