Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2011 (8 Mei)
- Dit onderwerp bevat 348 reacties, 55 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door dartfreak.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 mei 2011 om 23:08 #522539
Even vervoer vanuit groningen.
Andre, heb je de caddy beschikbaar? of zit die al vol?
Anders gooi ik mn ciao achterin de cabrio.2 mei 2011 om 23:11 #522540superindo :
Even vervoer vanuit groningen.
Andre, heb je de caddy beschikbaar? of zit die al vol?
Anders gooi ik mn ciao achterin de cabrio.Qua chauffeur ga ik me alex, maar voor je brom is er nog wel plek in de caddy, en ik kom donderdag in de buurt van grunn dus kan je brom dan evt op komen pikken

Heb je geen gedoe met je brom in de cabrio proppen
3 mei 2011 om 10:17 #522542is goed, doen we dat Andre.
bedankt.4 mei 2011 om 15:44 #522567De startplek?
wordt dat nu dat “Makado”? ( winkelcentrum ofzo?)
of wordt het dan toch die pakkeer terrein op de Markt in t centrum van Beek?en de vertrektijd word 12 uur smiddags?
ik zou het graag even definitief weten want ik moet er bijna 2 en half uur voor rijden….;)
Over de starttijd. Ik zou echt iedereen laten zorgen dat ze er echt om 12uur staan en ook KLAAR zijn. Er is niks vervelenders dan daar uren te staan lummelen met gasten die nog ff een ditje en een datje moeten doen… 12 uur vertrekken is ook echt 12 uur vertrekken!!
en hier mag wat mij betreft wel wat aandacht heen want we staan als het even meezit daar wel straks met dik over de 50 brommers…:o
Mike4 mei 2011 om 16:36 #522571superindo :
is goed, doen we dat Andre.
bedankt.Ik ga morgen rond 3en de brom van gerard ophalen.
Dus lijkt me het makkelijkst dat jij dan ook om 3uur bij gerard thuis staat.
Want ik ga met mams dus heel grunn afrijden is geen optie dan:D4 mei 2011 om 16:37 #522572Ik moet mij helaas afmelden, Ik heb het brommertje niet af , ofjah wel lopend maar nog niet betrouwbaar genoeg, en moet nog bepaalde dingen aanpassen… dus ik meld me hierbij ook af.
4 mei 2011 om 17:41 #522575Mike :
De startplek?wordt dat nu dat “Makado”? ( winkelcentrum ofzo?)
of wordt het dan toch die pakkeer terrein op de Markt in t centrum van Beek?en de vertrektijd word 12 uur smiddags?
ik zou het graag even definitief weten want ik moet er bijna 2 en half uur voor rijden….;)
Over de starttijd. Ik zou echt iedereen laten zorgen dat ze er echt om 12uur staan en ook KLAAR zijn. Er is niks vervelenders dan daar uren te staan lummelen met gasten die nog ff een ditje en een datje moeten doen… 12 uur vertrekken is ook echt 12 uur vertrekken!!
en hier mag wat mij betreft wel wat aandacht heen want we staan als het even meezit daar wel straks met dik over de 50 brommers…:o
We houden gewoon de Markt aan er is ruimte voor ongeveer een 150 tot 200 auto’s
En zoals gezegt 12 uur vertrekken
Dus het liefste hebben we dat iedereen er om half 12 kwart voor 12 zijn
Voor mensen die het niet redden om optijd te zijn ivm een pechgeval
is dit mijn telefoon nummer 0626667178
dan kunnen we even op je wachten
maar we wachten max tot 12.15zoals Joris al aangaf kennen we de meeste stukken uit ons hoofd
Maar het stuk vanaf de cauberg in valkenburg tot aan epen
en het stuk van epen naar partij kennen we niet helemaal uit het hoofd
maar daarom neem ik een tom tom mee
en de weg naar merkelbeek is het natuurlijk zo dat fons daar beter de weg kent
dus bij deze de vraag aan fons
ken jij nog mooie stukken van voerendaal/hoensbroek tot bij jou4 mei 2011 om 20:52 #522578Wat moet ik kwa adres invoeren in de TOMTOM???
4 mei 2011 om 21:08 #522579ik ben vandaag naar mijn oma geweest en ben ook een beetje met de auto gaan rijden in zuid-limburg. Van Epen naar Partij is gewoon 1 hoofdweg. In dit deel zijn genoeg leuke (maar vaak ook wel gevaarlijke) wegen te vinden met veel hoogteverschil, bochten etc.
4 mei 2011 om 22:29 #522582tvmierlo :
met veel hoogteverschil, bochten etc.Das alleen maar goed hoemeer hoe beter
4 mei 2011 om 22:45 #522583Misschien is dit wel iets dan : http://klimmeninlimburg.info/CMS/index.php?option=com_content&task=view&id=65&Itemid=50 Ligt tussen Ubachsberg en Voerendaal in, maar dan ipv de bergseweg af te rijden links een zijweg in(en dan door Winthagen terug naar Voerendaal). Maar de keus blijft natuurlijk bij de organisatie. Het is een kort stukje wat erg steil is.(volgens de weblink 14%)
4 mei 2011 om 23:06 #522585Ik ben altijd voor ook al trekt mijn brom het vast niet:D
Word vast 1 lange dag afzien voor brom en baasje:D
Maar weer ziet er zeer nice uit voor het weekend, dus de hele omgeving en de glooiingen in het landschap word vast weer genieten
4 mei 2011 om 23:26 #522586VespaAvanti :
Wat moet ik kwa adres invoeren in de TOMTOM???Gewoon Markt in beek
of
Markt 6C
6191jg Beek5 mei 2011 om 04:44 #522587Ik hoop niet op TE veel hellingen want dan is mijn v-snaar zo gaar en ik heb er maar 1.
Verder denk ik toch wel 5x te moeten tanken maar dat zal wel gaan!
Het is van mij 26 km dus dat valt nog mee, gaat hier niemand uit de buurt naar daar?
Groetjes
5 mei 2011 om 04:49 #522588neem gewoon even een extra snaar mee ?
even langs brezan en je heb er 1 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.