Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2011 (8 Mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2011 (8 Mei)

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 349)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Ik gok dat een goedlopende snorretje straks mooi alle pechgevalletjes voorbij rijdt :haha

mikerosauer
      Bijdrager

hansieb :
        Ik gok dat een goedlopende snorretje straks mooi alle pechgevalletjes voorbij rijdt :haha

zo is dat maar net,ik ga igg voor betrouwbaarheid.

off topic:@hans jij zit toch in de pc handel SSD doe jij daar ook wat mee ?

Edit: ja daar zit ik idd in, pm

Martino
        Moderator

Voor mensen die zeiden dat ze een bergje wilden
          Nou die zit erin
          Mensen die het wielrennen kijken die weten wel hoe steil die is
          De Cauberg in valkenburg

Kunnen we dan ook niet gelijk de Keutenberg aandoen? Hebben we gelijk het ergste gehad. :worshippy

@ 3x ciao; Wanneer jij je rijbewijs hebt gehaald kunnen ze dat ter plekke in het systeem ook daadwerkelijk opzoeken. Zorg dat je in ieder geval jezelf kunt legitimeren.

virgil
          Donateur

Heey,

Heb er echt zin in als het weer wat mee zit!

Maar een vraag is het niet mogelijk een mapje met de route te plaatsen want vrienden en famili willen
            de massa rijders komen bezichtigen.

Groetjes

Waarom?

Ik zou graag even willen weten hoe het evt overnachten geregeld is, want zie hier niets over in de begin post? Het plan was dat we van zat op zo ergens een hotel/motel pakken onderweg maar nu lees ik ook berichten over evt kramperen.

mikerosauer
              Bijdrager

max neem ff contact op met stephan er is een mogelijkheid tot kamperen in de tuin heb ik me laten vertellen!

Anoniem

@ Mike: Ik rij ook snor;)

@ Virgil: Ik heb de tourplanning even uitgewerkt in Word:thumb

Hier een foto van de markt in Beek: (Ik zal het vandaag even hebben over de startplek met Rivo, ik ga het vandaag nog bekend maken, ik vind de Makado eigenlijk ook een beter idee Fons8)
                  Op zondag zijn de winkels dicht maar het is beter om geen risico te lopen, de parkeerplek @ makado bied zeer veel ruimte en er wordt niet snel moeilijk gedaan.

De route:D

er zijn pompstations met mengsmering op de volgende plekken waar ik het zeker van weet:

– Beek (hier gaan we als eerste even langs zodat iedereen nog even kan tanken)
                  – Valkenburg
                  – Sittard

– Startplek: Markt @ Beek (misschien Makado Beek) @ 12 uur vertrekken
                  – Catsop
                  – Geulle (Moorveld)
                  – Ulestraten (Schietecoven, Waterval > Ulestraten terug)
                  – Schimmert
                  – Valkenburg (Cauberg op)
                  – Epen (Bezoek @ Ijsboerderij
                  – Mechelen
                  – Partij
                  – Gulpen
                  – Wylre
                  – Ubachsberg
                  – Voerendaal
                  – Hoensbroek
                  – Brunssum
                  – Merkelbeek ( bezoek @ Fons )
                  – Doenrade
                  – Windraak
                  – Sittard
                  – Via Sittard-Geleen terug naar Vertrekpunt @ Markt/Makado Beek

Bovenstaande route = 70-80 km

Rivo en ik zijn bekend op de meeste plaatsen, behalve het stuk van Epen naar brunssum/Merkelbeek (Misschien dat Fons hier de weg goed kent met evt mooie stukken?). We zorgen er ook voor dat we een tom-tom bij ons hebben en 4 walky-talky’s zodat alles zo soepel mogelijk verloopt;)

Het is een Vespa/piaggio brommer toer, dus kom aub niet aan met een scooter oid. dit wordt niet op prijs gesteld!

We hopen op een leuke opkomst, goed weer en betrouwbare brommertjes!:D:con

Gr

Joris

mikerosauer
                  Bijdrager

hopelijk mooi weer zondag 🙂

ciao-ciao-ciao
                    Bijdrager

Ik heb het gemeentehuis vandaag gebeld, en er was geen een mogelijkheid om mijn rijbewijs voor 8 mei te hebben, ook niet als ik het versneld aan zou vragen.

Als ik mijn rijbewijs niet bij heb, en ze me wel controleren, dan krijg ik toch een boete voor het niet kunnen tonen van mijn rijbewijs of heb ik dat nou verkeerd?

OrangeCiao
                      Donateur

Hier is de zin er ook al:thumb ben alen ziek :boosdus hoop dat het voor de toer nog over is :con

Martino
                        Moderator

Volgens mij mag de lijst deelnemers nog wel even ge-update worden. Er staan er een aantal tussen die er niet bij zullen zijn en ook nergens zich hebben aangemeld?

BisschenMüde.

see you there guys,

i just organized a VW Bus for the trip to limburg.

btw is anyone selling 10 spakers whose there next weekend?

dartfreak
                            Topic starter

er zijn er een paar die zich bij mij via een pm hebben aangemeld
                              vandaar dat ze ook tussen de aanmeldingen staan

bijv:
                              Citta_Florian?
                              Steven OSH?

VespaAvanti
                              Donateur

Ik heb inmiddels heel veel mensen gehoord die hier graag komen slapen/BBQen enz.
                                Aangezien het allemaal door elkaar heen loopt wie nou precies waneer wilt komen en wat wilt doen enzo open ik morgen ff een appart topic:thumb
                                Ben nu net één uurtje thuis, 3 dagen weg geweest vanwege koninginendag, ben zo gaar en brak als de ziekte en moet zometeen nog werken ook tot een uur of 1 vanacht:|
                                Morgen gaat het topic open en word alles wat dit betreft geregeld:thumb

Das een verstanding besluit ik speelde ook al met dat idee.

dieseltank
                                Bijdrager

zet me maar op de lijst, en eventueel 2 cameraden!

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 349)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.