Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2011 (8 Mei)
- Dit onderwerp bevat 348 reacties, 55 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door dartfreak.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 mei 2011 om 06:19 #522487
ik denk dat ik het kistje met muziek mee ga nemen.
hij zit nagenoeg in elkaar en doet het ook redelijk, maar moet even zorgen dat ik de accu kan bij laden onder het rijdenik kan echt niet wachten gewoon 😀
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.1 mei 2011 om 15:05 #522498@avanti
Hangt een beetje van het vervoer af, mocht er nog een plekje zijn bij tonni/javad zou ik wel mee willen 😉Weet alleen niet wat de bedoeling van hun is..
P.s. misschien handig om in te startpost de “startplek” en “tijd van vertrek” neer te zetten.
1 mei 2011 om 15:27 #522480Dat staat er toch al vanaf het begin? We starten op de markt van Beek rond 12 uur 😉
Ik weet alleen niet hoe verstandig het is om straks met 70 brommers op een marktpleintje te gaan staan…
(kom zelf nooit in Beek, so I don’t know)
Edit by hans: hiero ? -> klik! is daar ook wel een beetje parkeergelegenheid etc?Dat zou het moeten zijn ja, zoals ik al zei ben ik er niet echt bekend dus weet ik ook niet goed hoe het zit met parkeren.
Dit punt is gekozen toen de grootte van de groep nog niet bekend was, ik denk dat we nu beter iets kunnen zoeken waar iedereen hun auto’s en aanhangers kan parkeren. Ik denk dat anders heel Beek vol staat met auto’s.
Maar dit laat ik over aan de organisatie 😉1 mei 2011 om 15:40 #522499Ik weet niet zeker of dat ik mee kan gaan, want ik heb 4 mei mijn praktijk examen. Dan kan ik ’s middags mijn rijbewijs wel versneld aanvragen, maar dan krijg ik het pas maandag ofzo, want donderdag en vrijdag is het gemeentehuis gesloten..:boos
Edit by hans: Als je hem gehaald heb, dan rijd je toch gewoon mee zonder rijbewijs (desnoods ff kopietje van je slaging). Ga er niet vanuit dat je snel wordt aangehouden met 60 brommers…1 mei 2011 om 15:46 #522496Als we het vervoer kunnen regelen dan hebben we een groepje van 4 personen (Maarten, Javad, Hans en ikzelf) voor Zaterdag op Zondag te overnachten. Ik kan sowieso Zondag op Maandag niet blijven omdat ik maandag weer dienst heb. En op 1 dag heen, toeren en terug wordt me te gek, vind ik niet relaxed.
Slaapzak enzo is makkelijk te regelen, tent weet ik niet.
Edit: ik blijf editten, volgens mij heb ik nog wel wat tentjes liggen 😉 Bij avanti achterin de tuin lijkt mij wel chill.I came, I saw, and I forgot what I was doing...1 mei 2011 om 16:25 #522502helaas is mijn brommer nog niet klaar, anders wask graag met mike die kant op gekomen!
1 mei 2011 om 16:54 #522505@ De organisatie:
Zouden we niet beter kunnen starten bij de Makado? Daar is tenminste parkeerplaats en het is gemakkelijk te bereiken, lijkt me voor iedereen het gemakkelijkst.
Het is maar een idee 😉Edit: Ik lees net op de site van Makado wat regels, denk dat we dit maar beter kunnen vergeten (beveiliging).
Maar zoiets zullen we in ieder geval moeten hebben.Je kunt dit wel aanvragen bij de Makado / de gemeente, op zondag zijn de winkels toch dicht, dus dan kun je navragen of we gebruik mogen maken van de parkeerplaats.
Ik kom zelf met de brommer dus ik maak me er verder niet druk om, maar het zou fijn zijn als iedereen aan het eind van de dag naar huis kan gaan zonder wielklem op zijn auto oid.1 mei 2011 om 17:02 #522506De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.1 mei 2011 om 17:04 #522507De markt hier is denk ik wel groot genoeg
en anders zijn er nog wel een paar zijstraten voor het parkerenik zal zo wel even een foto maken van de markt
1 mei 2011 om 18:28 #516548Schrijf mij ook maar op 😉
+ mijn neefje (niet op het forum) 😉1 mei 2011 om 19:27 #522515foto’s niet gered
lijst geupdate
Voor mensen die zeiden dat ze een bergje wilden
Nou die zit erin
Mensen die het wielrennen kijken die weten wel hoe steil die is
De Cauberg in valkenburg1 mei 2011 om 20:20 #522516@ Hans
Dat was ik ook al aan het denken, maar als mijn ouders daar achter komen?? :con
1 mei 2011 om 20:49 #522518wat ik me afvraag hoeveel van de aanmeldingen zijn snor’s ?
1 mei 2011 om 21:39 #522519Volgens mij zijn dat er niet zoveel, een kwart, hooguit een derde? Ik rij in ieder geval snor. We zullen zien.
1 mei 2011 om 21:52 #522520ik ook was gewoon benieuwd 🙂
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.