Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2011 (8 Mei)
- Dit onderwerp bevat 348 reacties, 55 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door dartfreak.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 april 2011 om 22:20 #522435
mikerosauer :
DR-flenny :
als er geen steile hellingen zijn, dan schrijf ik me bij deze maar weer uit.ik kom namelijk voor wat steile hellingen e.d
tenminste eens wat van je brommer vragen vind ik.vlakke stukken hebben we hier in het noorden zat dus denk dat de steile stukken er gewoon in móéten
denk dat een zooi noorderlingen hier ook wel enigzins hetzelfde over denkt.hier dus wel even wat duidelijkheid over.
route e.d mag er onderhand wel eens zijn..+1
Wat een gezeur man, wees blij dat er wat wordt georganiseerd. Het is toch al fun om met 60 man een stukje te rijden. Kijk even rond in limburg dan zie je dat het een stuk heuvelachtiger is dan in Alkmaar :pest
26 april 2011 om 22:30 #522436@hans
niks wat een gezeur.
als ik met de brommer zo een onderneming ga doen om te kunnen verschijnen wil ik wel weten WAARVOOR ik het ga doen.
en ik weet hoe limburg is vandaar dat ik wel wat steile hellingen wil. omdat er ook zat kleine stukjes zijn.26 april 2011 om 22:53 #522425gezeur of niet ik ben van meening dat als je een limburg toer regelt dat je minimaal over vaals moet want dat hoor er gewon bij.maar goed mij hoor je er niet meer over,want anders zeur ik …..
27 april 2011 om 06:13 #522437Heeft er nog iemand naar de Amstel gold race gekeken laatst? Heel Zuid-Limburg ligt bezaait met bergen, pukkels, heuvels en ander soort obstakels. Vaals is ook niet het steilste stuk daar in de buurt. Dus voor de meeste niet Limburgers is er genoeg glooiend parcours!
Ik ga er ook mede voor het landschap naar toe, maar alleen maar vlak rijden daar is gewoonweg niet te doen. Geen reden om thuis te blijven wanneer Vaals niet wordt aan gedaan.
27 april 2011 om 12:32 #522442ik wil niet veel zeggen, maar vaals is en blijft een zeer druk punt en kan inderdaad zorgen voor vast/warm lopers.
mij boeit het niet want ik weet hoe ik met de vespa een berg op moet rijden zonder het boeltje te slopen.
begrijp me niet verkeerd vaals is fun maar wel leip zeker nu er dik 50 zouden komener zullen genoeg “bergen“ zijn waar je met 70 poelie niet op komt duss. 😀
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.27 april 2011 om 14:35 #522447Ik wil me ook graag aanmelden!
Nu heb ik wel vervoer.Haha supervet zoveel aanmeldingen, wordt echt een jetsertoer 😛
27 april 2011 om 16:02 #522453Vandaag mijn rijbewijs gehaald, morgen naar het gemeentehuis. Hoop echt dat ik het voor de tour heb.
Probeer wel even wat druk erachter te zetten:DNu nog een laatste probleem, zorgen dat mijn ciao goed loopt.
Hopelijk gaat dit zondag gebeuren. Als hij lekker loopt rij ik mee:D
27 april 2011 om 16:49 #522455ik ruik de smeulende koppelingen al8)
heb er zin an!
Mike27 april 2011 om 17:23 #522449FonS :
Mijn zwager Roy wilt ook meerijden, nog niet 100% zeker. Mocht het zo zijn, rijdt hij met mijn 19 inch oldtimer Ciao.Hehe dan zou ik ook graag meegaan op de oldtimer 😛
Het ligt een beetje aan 2 zaken, de chopper is nog niet klaar om te rijden en ik heb 8 mei ook al iets anders.
Even kijken of ik 8 mei tijd heb en of ik voor die tijd de chopper in orde kan maken, lukt dit dan ga ik op de chopper, anders de oldtimer he 🙂27 april 2011 om 20:53 #515882Nice Daan

Kom je hier ook pitten?De mensen die hier DEFINITIEF willen blijven slapen en BBQen van zaterdag naar zondag, of van zondag naar maandag, of beide, aub hier even melden, plus of je een tentje hebt en eventueel een BBQ;)
27 april 2011 om 21:02 #515880Mike :
ik ruik de smeulende koppelingen al8)heb er zin an!
Ik kan niet wachten tot ik 60+ brommers op de oprit heb staan, ik wil de gezichten van de buren wel eens zien, die keken al vreemd toen het er “maar” 30 waren :haha
27 april 2011 om 21:07 #515874VespaAvanti :
Nice Daan
Kom je hier ook pitten?De mensen die hier DEFINITIEF willen blijven slapen en BBQen van zaterdag naar zondag, of van zondag naar maandag, of beide, aub hier even melden, plus of je een tentje hebt en eventueel een BBQ;)
ik zeg bbq zondags na de toer 🙂 ich bin da bei
27 april 2011 om 22:57 #515866VespaAvanti :
Nice Daan
Zoals het er nu voor staat kan je alex, mij en gerard op de bqq lijst zetten voor na de toer

Altijd gezellig na praten met de bqq erbij
(Bqq neem ik ook wel 1 van mee en tentje komt ook goed
)28 april 2011 om 06:50 #515408FonS :
Ik kan niet wachten tot ik 60+ brommers op de oprit heb staan, ik wil de gezichten van de buren wel eens zien, die keken al vreemd toen het er “maar” 30 waren :haha
Je kan de frituur ook de dag van zn leven bezorgen : -)
29 april 2011 om 11:58 #522472vandaag nog even een gereedsschapskoffertje gefixed op m’n citta :

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.