Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2011 (8 Mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2011 (8 Mei)

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 349)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Strikert
    Bijdrager

Moet helaas afzeggen.. kom pas 12 uur aan in Nederland (vanuit Curacao) 🙁

speedbuxy
      Bijdrager

Strikert :
        Moet helaas afzeggen.. kom pas 12 uur aan in Nederland (vanuit Curacao) 🙁

Nee dat ga je idd niet redden, want je moet ook nog al die bolletje uit schijten en kotsen:haha
        Nee zonder gekheid das wel jammer man:(

dartfreak
        Topic starter

dat is indd jammer
          miss de volgende keer

heb net even de personen ok papier gezet die allemaal komen
          en dat zijn momenteel 43 leden van het v-c
          en ongeveer 22 leden van het pmt

dus we zijn met ongeveer 65 man
          maar het zijn nog 2 weken dus dan zien we wel hoeveel het er precies zijn

lijst wordt morgen geupdate

hansieb
          Moderator

Ben benieuwd hoe je 65 brommers onder controle gaat houden 😉

Lennaert
            Sleutelbeheerder

misschien iemand die in de buurt woont of iemand in die richting die nog plek heb? zoja pm me even

iemand omgeving EDE die anders vervoer hebt?

dartfreak
              Topic starter

lijst is geupdate

als ik iemand vergeten ben laat het dan even weten

Lennaert
                Sleutelbeheerder

zet mij er overigens ook maar bij ik ga me best doen.
                  ik vertrek zaterdag in de middag met de brommer naar ede en dan probeer ik vanaf daar naar de stad te rijden.
                  hopelijk red ik het 🙂

FonS
                  Bijdrager

hansieb :
                    Ben benieuwd hoe je 65 brommers onder controle gaat houden 😉

Niet :haha Met 30 brommers was het al een complete chaos, het zal mij niet verbazen als er ditmaal gewonden gaan vallen.
                    De groep bij elkaar houden lijkt me ook onmogelijk, aangezien we met 30 man elkaar al uit het oog verloren.
                    Ik hoop dat iedereen zich kan gedragen en rekening houdt met anderen, dan hebben we tenminste een leuke dag.

Lennaert
                    Sleutelbeheerder

ik hoop ook dat iedereen zich zal gedragen want na zo een rit weet ik niet hoe mijn reactie skills zijn :):p

Filip
                      Bijdrager

ik denk als er duidelijke afspraken worden gemaakt, en iedereen zich daar ook aan houd dat het wel te doen is. maar makkelijk zal het niet zijn.

in ieder geval wel vet zo een enorme groep. 😉

mikerosauer
                        Bijdrager

wtf 60 man dat is vragen om problemen !!

ritze
                          Bijdrager

stel je voor er zijn weer van die irritante wielrennertjes, en dan met 65 man…
                            pak je kans, nu kunnen we ze terug pakken :thumb

haha geintje, toen met 30 brommers was al super leip 😀 maar als er echt 60 man komen denk ik dat het een sliert brommers van 1 kilometer zal zijn 😛 haha
                            @ryders, kijk gewoon goed uit en doe wheelies en shit bouwen op de straat bij de auto`s die kunnen tenminste nog wat ruimte geven:thumb

edit: ze remmen ook beter 😛

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                            Link naar Mijn collectie / Projecten.

Anoniem

whaha:P zoals de bekende slogan zegd: Veilig thuis komen heb je zelf in de hand:D

60 brommers is inderdaad wel een hele berg, maar in principe ligt het gewoon aan jezelf.
                              waar op gelet moet worden:

– hou genoeg afstand
                              – let op pechgevallen/elkaar goed in de gaten houden
                              – proberen bij elkaar te blijven

het is niet de bedoeling dat we keihard gaan rijden, gewoon lekker cruisen en genieten van het uitzicht.
                              natuurlijk zijn er stukjes waar je even lekker kan doorgassen:)

als we een beetje beheerst en verantwoord rijden kan het een hele leuke tour worden, ook wordt de kans op warm/vastlopers kleiner als we wat langzamer rijden.

info over de route verschijnt hier deze week, neem maar van mij aan dat we mooie plekjes uitzoeken.

Gr

Joris

mikerosauer
                              Bijdrager

Joris :
                                whaha:P zoals de bekende slogan zegd: Veilig thuis komen heb je zelf in de hand:D

60 brommers is inderdaad wel een hele berg, maar in principe ligt het gewoon aan jezelf.
                                waar op gelet moet worden:

– hou genoeg afstand
                                – let op pechgevallen/elkaar goed in de gaten houden
                                – proberen bij elkaar te blijven

het is niet de bedoeling dat we keihard gaan rijden, gewoon lekker cruisen en genieten van het uitzicht.
                                natuurlijk zijn er stukjes waar je even lekker kan doorgassen:)

als we een beetje beheerst en verantwoord rijden kan het een hele leuke tour worden, ook wordt de kans op warm/vastlopers kleiner als we wat langzamer rijden.

info over de route verschijnt hier deze week, neem maar van mij aan dat we mooie plekjes uitzoeken.

Gr

Joris

met een groep van 60 kan je nooit genoeg afstand houden lijkt me ! maar idd als we allemaal een beetje oppassen moet dat wel goed komen.

joris gaan we nu wel of niet over vaals 3 landen punt ?

FonS
                                Bijdrager

Joris :

Gezien de grootte van de groep lijkt het me verstandig om zoveel mogelijk lange stukken rechtdoor uit te zoeken, dus niet zigzaggen door de dorpjes en langs tientallen stoplichten.
                                  Dan raken we elkaar alleen maar kwijt en zijn we nooit voor het donker thuis… Voor de plaatselijke bevolking natuurlijk geen probleem, als het te lang gaat duren neem je de kortste route naar huis :p Voor de Groningers, Duitsers etc gaat dit helaas niet op.

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 349)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.