Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2011 (8 Mei)
- Dit onderwerp bevat 348 reacties, 55 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door dartfreak.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 april 2011 om 16:14 #522292
Moet helaas afzeggen.. kom pas 12 uur aan in Nederland (vanuit Curacao) 🙁
22 april 2011 om 23:39 #522295Strikert :
Moet helaas afzeggen.. kom pas 12 uur aan in Nederland (vanuit Curacao) 🙁Nee dat ga je idd niet redden, want je moet ook nog al die bolletje uit schijten en kotsen:haha
Nee zonder gekheid das wel jammer man:(22 april 2011 om 23:45 #522296dat is indd jammer
miss de volgende keerheb net even de personen ok papier gezet die allemaal komen
en dat zijn momenteel 43 leden van het v-c
en ongeveer 22 leden van het pmtdus we zijn met ongeveer 65 man
maar het zijn nog 2 weken dus dan zien we wel hoeveel het er precies zijnlijst wordt morgen geupdate
23 april 2011 om 05:55 #521610Ben benieuwd hoe je 65 brommers onder controle gaat houden 😉
23 april 2011 om 06:38 #521539misschien iemand die in de buurt woont of iemand in die richting die nog plek heb? zoja pm me even
iemand omgeving EDE die anders vervoer hebt?
25 april 2011 om 11:41 #522341lijst is geupdate
als ik iemand vergeten ben laat het dan even weten
25 april 2011 om 13:32 #522342zet mij er overigens ook maar bij ik ga me best doen.
ik vertrek zaterdag in de middag met de brommer naar ede en dan probeer ik vanaf daar naar de stad te rijden.
hopelijk red ik het 🙂25 april 2011 om 13:43 #522343hansieb :
Ben benieuwd hoe je 65 brommers onder controle gaat houden 😉Niet :haha Met 30 brommers was het al een complete chaos, het zal mij niet verbazen als er ditmaal gewonden gaan vallen.
De groep bij elkaar houden lijkt me ook onmogelijk, aangezien we met 30 man elkaar al uit het oog verloren.
Ik hoop dat iedereen zich kan gedragen en rekening houdt met anderen, dan hebben we tenminste een leuke dag.25 april 2011 om 14:13 #522344ik hoop ook dat iedereen zich zal gedragen want na zo een rit weet ik niet hoe mijn reactie skills zijn :):p
25 april 2011 om 16:30 #521834ik denk als er duidelijke afspraken worden gemaakt, en iedereen zich daar ook aan houd dat het wel te doen is. maar makkelijk zal het niet zijn.
in ieder geval wel vet zo een enorme groep. 😉
25 april 2011 om 16:45 #522351wtf 60 man dat is vragen om problemen !!
25 april 2011 om 16:56 #522352stel je voor er zijn weer van die irritante wielrennertjes, en dan met 65 man…
pak je kans, nu kunnen we ze terug pakken
haha geintje, toen met 30 brommers was al super leip 😀 maar als er echt 60 man komen denk ik dat het een sliert brommers van 1 kilometer zal zijn 😛 haha
@ryders, kijk gewoon goed uit en doe wheelies en shit bouwen op de straat bij de auto`s die kunnen tenminste nog wat ruimte geven
edit: ze remmen ook beter 😛
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.25 april 2011 om 17:03 #522353
Anoniemwhaha:P zoals de bekende slogan zegd: Veilig thuis komen heb je zelf in de hand:D
60 brommers is inderdaad wel een hele berg, maar in principe ligt het gewoon aan jezelf.
waar op gelet moet worden:– hou genoeg afstand
– let op pechgevallen/elkaar goed in de gaten houden
– proberen bij elkaar te blijvenhet is niet de bedoeling dat we keihard gaan rijden, gewoon lekker cruisen en genieten van het uitzicht.
natuurlijk zijn er stukjes waar je even lekker kan doorgassen:)als we een beetje beheerst en verantwoord rijden kan het een hele leuke tour worden, ook wordt de kans op warm/vastlopers kleiner als we wat langzamer rijden.
info over de route verschijnt hier deze week, neem maar van mij aan dat we mooie plekjes uitzoeken.
Gr
Joris
25 april 2011 om 17:34 #522354Joris :
whaha:P zoals de bekende slogan zegd: Veilig thuis komen heb je zelf in de hand:D60 brommers is inderdaad wel een hele berg, maar in principe ligt het gewoon aan jezelf.
waar op gelet moet worden:– hou genoeg afstand
– let op pechgevallen/elkaar goed in de gaten houden
– proberen bij elkaar te blijvenhet is niet de bedoeling dat we keihard gaan rijden, gewoon lekker cruisen en genieten van het uitzicht.
natuurlijk zijn er stukjes waar je even lekker kan doorgassen:)als we een beetje beheerst en verantwoord rijden kan het een hele leuke tour worden, ook wordt de kans op warm/vastlopers kleiner als we wat langzamer rijden.
info over de route verschijnt hier deze week, neem maar van mij aan dat we mooie plekjes uitzoeken.
Gr
Joris
met een groep van 60 kan je nooit genoeg afstand houden lijkt me ! maar idd als we allemaal een beetje oppassen moet dat wel goed komen.
joris gaan we nu wel of niet over vaals 3 landen punt ?
25 april 2011 om 20:54 #522368Joris :
info over de route verschijnt hier deze week, neem maar van mij aan dat we mooie plekjes uitzoeken.Gezien de grootte van de groep lijkt het me verstandig om zoveel mogelijk lange stukken rechtdoor uit te zoeken, dus niet zigzaggen door de dorpjes en langs tientallen stoplichten.
Dan raken we elkaar alleen maar kwijt en zijn we nooit voor het donker thuis… Voor de plaatselijke bevolking natuurlijk geen probleem, als het te lang gaat duren neem je de kortste route naar huis :p Voor de Groningers, Duitsers etc gaat dit helaas niet op. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.