Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2011 (8 Mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2011 (8 Mei)

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 349)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Filip
    Bijdrager

ja zou kunnen maar lijkt me wel sterk. ik zou in ieder geval gewoon mee rijden.

n3ophytenl
      Bijdrager

Zet mij er maar op voor definitief :thumb Ik hoef niet te werken en ik kan met Mike meerijden dus ik ben erbij :thumb

Fabjan
        Bijdrager

Mijn vespa gaat rond de 40KM/h
          is het dan wel goed om mee te rijden?
          aangezien ik hier hoor rond de 50/60KM/h

Of ik moet zorgen voor die tijd dat ie 50KM/h loopt.
          Suggesties?

dartfreak
          Topic starter

nou de minimale snelheid is 40
            en het is ook niet de bedoeling om veel harder te gaan rijden
            dus dat zal wel gaan
            maar iets harder zou best wel wat fijner zijn voor jou want dan hoef je niet de heletijd volgas te rijden

JKeulers
            Bijdrager

eey , ik wil ook wel kijken of ik kan komen ( ben net op het forum en ben op het moment bezig een grillo aant opknappen . Moet blok een keer goed doorgronden , en dan kijken of ik mee kan rijden)
              Ik weet niet zeker of ik meekan dan vanwege werk.
              Misschien kan ik tom ook overhalen ( tom007 ofso heet die).

FonS
              Bijdrager

Mijn zwager Roy wilt ook meerijden, nog niet 100% zeker. Mocht het zo zijn, rijdt hij met mijn 19 inch oldtimer Ciao.

Lennaert
                Sleutelbeheerder

gaan er nog mensen uit noord-holland omgeving haarlem die nog plek hebben?
                  laat me z.s.m wat weten! indien mogelijk met brommer maar kan ook zonder brommer die gaat dan met iemand anders mee.

Filip
                  Bijdrager

wow, er zijn al 60 aanmeldingen!

banaan 12
                    Donateur

Ik meld me bij deze aan voor de tour! 8)

Waarom?

Zet mij ook maar op de lijst en ook Peter, maatje van me die ook graag mee wil:thumb

Martino
                        Moderator

Nice, de midden NL heren zullen ook naar het zuiden afreizen. Ik voorzie wel een hoop stilstaan met deze grote deelnemers lijst. Net als vorig jaar. Maar dat mag de pret van deze omgeving niet drukken.

Javad
                          Donateur

Juist, en vorig jaar wisten we alle problemen ook op te lossen.
                            Dat was wel mooi om te zien.

<3 Thunderstone
                            Check mijn perso!

daanheijsters
                            Bijdrager

Ik rijd ook mee in de tour,
                              ik weet nog niet precies hoe hard ik dan rijd want we zijn er nog aan het knutselen.
                              tot 8 Mei!!

speedbuxy
                              Bijdrager

Martino :
                                Nice, de midden NL heren zullen ook naar het zuiden afreizen.

Javad :
                                Juist, en vorig jaar wisten we alle problemen ook op te lossen.

Ik kan hoogst waarschijnlijk al vervoer regelen:thumb
                                Maar toch blijf ik het raar vinden dat jullie 2 niet met een voorstel zijn gekomen om bv een bus te huren en met een groep die kant op af te reizen.
                                Er staan ommers zelfs nog meerdere groningers in de lijst en toch gaan jullie liever met z,n 2en:con

Heel simpel, gebrek aan motivatie bij de andere noordelingen. Of het idee om het erop aan te laten komen en niet ver van te voren iets te willen regelen.

As maandag dus maar even een promotie dag houden om wat motivatie te activeren.
                                Want het is natuurlijk het mooist om daar weer met een leuke club nooderlingen aan te komen:thumb
                                Er kunnen evt ook nog wel 2broms in de caddy mocht er bv meer zitplek dan stal plek wezen

Jamai
                                Bijdrager

Is er nog iemand die uit de buurt van alkmaar komt of die er langs wil rijden? zou ook wel graag mee willen maar zit met het vervoer :'(

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 349)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.