Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2010

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 355)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Moderator

@barry een ciao/citta past wel horizontaal in een Xsara coupe, of je moet hem hebben volgebouwd met speakers enz.

Bas94
      Bijdrager

op hoeveel ligt de km/u grens eigenlijk? met mn Dr70Evo , Belgisch carter en Fox Clutch haalt die de 75+km/u.
        maar vrees dat ik hier niet de weg mee op mag 😐

Mike
        Bijdrager

hoe bedoel je; vrees dat je daar de weg niet mee opmag?

(bijna) niemand hier mag officieel de weg op. ikzelf rijd een ciao snor die verschillend qua setup tussen de 75 en 85 haalt.

ik rijd ook gewoon mee net zoals vele andere! Welcome to the club;)

Mike

Anoniem

haha:P

Als er 1 standaard vespa mee rijd vind ik het al veel=)
            ik heb zelf eerlijk gezegd nog nooit te maken gehad met de politie op de brommer.

Ofja, 1 x. ik had me brommer pas 2 dagen, en ik had nog geen certificaat. ik ging stukje rijden (met skate-helmpie)
            stond er toen opeens een ganzenbak naast me……. ze zwaaide gewoon vriendelijk, k denk zwaai terug. was niks aan de hand gelukkig8)

Bas94
            Bijdrager

Mike, ik weet zeker dat ik hier niet de weg mee op mag. zeker de eerste maanden niet Mn pa is (te :|) bezorgd, zeker de eerste maanden. vandaar dat ik de Km/u limiet vroeg ;). Erg jammer maar meer kan ik der niet aan doen :pest

EDID: erg lomp had erover heen gelezen, limiet staat op 50km/u 😉

VespaAvanti
              Donateur

ArvidW :

VespaAvanti :
                Waha, dat was een lekkere royale 200 km voor ons he Edjuh:D
                Heb er nu al zin in!:D

Kunnen wij ook dit jaar weer vanaf jouw huis starten?:)

Natuurlijk, geen probleem:thumb

Thom-Ciao
                Bijdrager

als ik 19 april me rijbewijs gehaald heb ben ik ook van de partij!(A)

TonFiat500
                  Bijdrager

Ik kom ook groeten Ton H Nieuwstadt

ritze
                    Bijdrager

chil man 😛

hoe gaat et met de fiat 500 ? 😛

ik denk wel wel dat ik een brommer voor die tijd weer in orde heb, was vorig jaar echt lagge 😛
                      alleen dat er brommers kapot gingen was errug jammer mja dat heb je toch met brommers…

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                      Link naar Mijn collectie / Projecten.

Frankie
                      Bijdrager

Zet mij er ook maar bij , heb dan de vespa hopelijk helemaal klaar 😉

christiaan
                        Bijdrager

Wat kost het om mee te rijden? dan weet ik of ik wel of niet mee kan rijden en dan kan ik me tenminste gelijk in schrijven als ik het weet laterssss

petjj
                          Bijdrager

minimale snelheid 50 km/h? sluit je dan niet de standaard vespa rijders uit? die gewoon 45 km/h gaan?
                            En ik denk dat ik ook meerijd:)

FonS
                            Bijdrager

@ christiaan: Het kost je niks, alleen de benzine die je verbruikt.

petjj :
                              sluit je dan niet de standaard vespa rijders uit? die gewoon 45 km/h gaan?

Als je een ori-rijder wilt vinden moet je over het algemeen goed zoeken. Praktisch iedereen op het forum (met geel kenteken) kan 50 km/h of (véél) sneller.

Edjuh
                              Bijdrager

Los daarvan kan je volgens mij prima meekomen met 45. Zeker met grote groepen gaat het vaak vrij rustig.

Ik kom misschien met een std. bravo, eens kijken hoe zuinig het kan.

FonS
                                Bijdrager

Mijn Ciao ging de vorige keer maar 50-55, daarmee was ik de traagste van de groep. Ik heb een groot deel van de rit vol gas moeten rijden.
                                  Met 45 is het vast wel te doen, maar ideaal is het zeker niet.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 355)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.