Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2010
- Dit onderwerp bevat 354 reacties, 59 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 2 maanden geleden door dartfreak.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 april 2010 om 06:12 #516471
Ik dacht dat hij mijn nummer wel had, eeuwig zonde.
26 april 2010 om 07:21 #516490@hans dat is idd erg jammer , maar kan je dat kaartje miss ook even posten ? Want dan ben ik wel benieuwd waar die wel gestaan heeft dan.
26 april 2010 om 09:51 #516493Ik denk bij dat honde uitlaat gebeuren aan het begin van dat dijkje.
Daar stuurde tom tom mij en tobias gisteren namelijk ook eerst heen.Edit
Zal m,n verslag ook even doen.
Vond het gisteren een ERG gezellige dag met nog mooier weer erbij
Door de vele pech gevallen weer lekker bij kennen kletsen dus dat was wel weer het positieve eraan.
Wel jammer dat we de berg en 3landen punt daardoor niet gehaald hebben:(
Maar begreep dat de toer organisator dit jaar missien nog wel revanche wou houden
Mijn zegen heeft dit zeker
alleen moeten we dan wat dichterbij starten.
Maar kort samen gevat, erg mooie en gezellige dag met helaas iets te veel pech.26 april 2010 om 10:02 #516494@jan-willem

yes, I checked with Google Earth after I arrived home and it showed me the same picture like you show.
But how can that be? :swoon:
I was in the Maasstraat 5 in Herten. And it looks total different from Google Earth picture of the region.
Are there two Maasstraats in Herten? From what Autobahn did you come? Did you also come through the big Roermond tunnel and then exit after some kilometers?
I don’t understand that.Yesterday I was so angry that I could not drive with you guys. The weather and the route were looking fantastic.
So for the next time we need to exchange our mobile numbers.
P.s Ik had gister trouwens ook problemen om herten en de maasstraat op mijn tom tom te vinden. Pittig adresje.
26 april 2010 om 14:39 #507523@ andre Daar bij dat fietspad langs die stalen wand ? , dat is idd wel wazig :S.
@ hans wel raar want er is echt maar een maasstraat hier.26 april 2010 om 14:57 #507516Mijn TOMTOM heeft nergens last van hoor, gaat prima

Zelfs de meest wazige adressen in Belgie, ver van de bewoonde wereld vind hij vlekkenloos.
Hebben jullie niet een Garmin ofzo ipv een TOMTOM?:?
Dat plaatje hier boven is namelijk ook zeker niet van een TOMTOM.
Maargoed, blijft zuur voor Piet:(26 april 2010 om 14:57 #507515Jup dat doodlopende straatje links bij de spar supermarkt stuurde ie ons in.
Edit
Ik heb ook gewoon orginele tom tom.26 april 2010 om 15:14 #516506@andre , maar dan moet die daar ook een weg aangeven , want daar lag eerst een weg. Maar het lijkt me zeer strek dat de tomtom dat straatje als maasstraat aangeeft.
26 april 2010 om 16:24 #516509Hij wou ons idd ergens midden op die dijk hebben zoals het leek, daarom zijn wij gekeerd om om te rijden en toen maakte die een nieuwe en ook meteen juiste route aan.
Maar mijn tomtom maps zijn al een paar niet meer geupdate dus als daar ooit een weg liep was dat vast de weg waar ie nog langs wou:D3 januari 2011 om 19:43 #520261hey organisatie van de limbo tour
Komt er dit jaar ook weer ene?
Zou het graag zien
dan hebben we 2 tourtjes hierohoor wel van jullie
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.