Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2010

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 355)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

leon ciao
    Bijdrager

ik ga ook slaapje doen wordt murge vroeg want moet nog inpakken van onderdelen en eten enzovort. Wij vertrekken morge rond 9 uur dus we zullen rond half 10 wel daar zijn denk ik ot morgen :bier

Gerarduz
      Donateur

Groningen gaat onderweg!:thumb

ritze
        Bijdrager

jongens VEEL plezier met de toer ik hoop dat alles goed gaat en geen gekke dinge gebeuren met de brommers.
          haha en fons succes met de inrijden van je blokje:P komt helemaal goed.
          ik denk niet dat ik nog afkom aangezien we gaan bbq`en.
          greets ritz

ey ik zie nou dat jullie practies langs me dorp komme, rijden jullie die route echt vast?
          want de vorige keer zijn we iets anders gereden, misschien kan ik dan toch ff paar kms toure 😛

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
          Link naar Mijn collectie / Projecten.

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

Thom-Ciao
            Bijdrager

Herr Flick: ik zie alleen Error Page staan

Ik heb een stuk meegereden.
              Was wel leuk.
              Ben bij mijn huis gestopt.

zeer fijn weer!

stefkee3
              Bijdrager

thom-ciao, niet doorgereden tot het einde?

Thom-Ciao
                Bijdrager

nee,

Me ouders wisten niet da ik zelf meereed.
                  ze d8ten dat ik achterop zat.
                  gvd nn 250 meter van me huis af kome ze langsgereden met auto om naar de winkel te gaan,
                  hadden ze me al geschoten.
                  Best jammer.

maarja, volgend jaar legaal mee rijden:p

stefkee3
                  Bijdrager

😛 Ik heb hellaas moeten afhaken omdat jullie snaar was gesprongen, en ik (na 17 km lopen!) geen nieuwe meer kon regelen voor vandaag

ritze
                    Bijdrager

kep net ook stukje gereden, t weer was lekker/warm en we hebbe n tijdje moeten wachten.
                      ik ben bij roosteren meegereden tot stein. toen zijn we maar omgedraait.
                      het word een lange dag voor de jongens 😛 reken daar maar op

succes 😛:thumb

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                      Link naar Mijn collectie / Projecten.

leon ciao
                      Bijdrager

leuke tour alleen jammer dat we zovaak zolang moesten stoppen 😉
                        en jammer voor thom dat nét zijn ouders voorbij komen haha :lol
                        maar wij zijn ons bij valkenburg omgedraaid omdat zowel ik als poliniciao het niet te gek laat wilde maken. Dus toen zijn we even terug naar dieteren gereden richting de vriendin van mijn broer en daarna terug naar maasbracht.. Toen heb ik ook nog maar ff mijn grijze ciao terug opgehaald bij thom :lol De superbravo en de blauwe racer hebben het gelukkig allebei goed uitgehouden 😀

Loek
                        Bijdrager

Was wel een ongeregeld zooitje maar lachen was het zeker, heerlijk gekacheld :thumb
                          Net m´n T shirt uitgedaan en je ruikt de 2-taktrook er heerlijk vanaf, geslaagd dus 😀
                          Nog plezier bij FonS jongens ik moest vanaf Nuth terug naar huis want moet nog ergens naartoe (meisje) 😉

Jelle
                          Moderator

Nou het is nu 1 uur en ik ben eindelijk thuis…
                            Was een mooi daggie, alleen jammer dat we niet de hele route hebben kunnen doen.

Martino
                            Moderator

Zo de Groningers zijn ook weer thuis. (2:15) Direct maar naar bed. Morgen maar eens wat meningen en reacties bekijken en schrijven.

hansieb
                              Moderator

P.s zag dat piet dit nog had gepost!

Hans, please tell me where the Cafe Kanters should be. :grr:

I was at 9:10 this morning in Herten, Maasstraat number 5. This was a normal small house in a very small street.
                                There was no Cafe Kanters and there were no drivers of the tour.

What the heck is the right adress?

I drove this morning about 140 km to Herten, only to see that the adress is wrong and no drivers were at that adress. Very cool Sunday.
                                :negativ:

EDIT attached a pic from my Navi with the adress I was waiting before I drove home to Lindlar.

speedbuxy
                                Bijdrager

hansieb :
                                  P.s zag dat piet dit nog had gepost!

Dat is sneu:(
                                  Maar had hij niet iemands nummer om te bellen dan?
                                  Bv jouwes hans?
                                  Want dis wel sneu voor iemand die van ver komt.

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 355)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.