Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2010

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 355)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

Gerarduz :
      Ja ik krijg helaas geen nuttige info , en kan idd maar beter 60cc gaan rijden idd.

Misschien kun je vanaf de beginplaats in de auto meerijden en dan boven op de berg wachten en je auto neerzetten om vervolgens mee te rijden?

@ Hans: de action is zoiezo ram chill, je koopt er spuitbussen voor 2 euro en het is ook nog superchille lak:thumb

speedbuxy
      Bijdrager

Ja daar moet toch sowieso iets voor te regelen zijn want anders zouden nog 3rijders niet kunnen rijden door z,on opzich klein probleempje.
        Is toch wel een mede grunninger die evt een andere vario klok heeft liggen in het ergste geval.

Gerarduz
        Donateur

speedbuxy :
          Ja daar moet toch sowieso iets voor te regelen zijn want anders zouden nog 3rijders niet kunnen rijden door z,on opzich klein probleempje.
          Is toch wel een mede grunninger die evt een andere vario klok heeft liggen in het ergste geval.

Dat hoop ik ook , AAT-racing zit in de vulkaan wolk , hopelijk heeft 1 van de andere mede Grunneger passagiers een optie een goede klok te lenen , heel graag zelfs!?

Zou ik zeer kunnen waarderen , en nieuwe Malossi vertanding voor 24-04-2010 binnen halen lijkt mij haast onmogelijk.

hansieb
          Moderator

http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=712

Is gewoon op voorraad ja…. vandaag bestellen dinsdag thuis!

ArvidW
            Donateur

Waarom overigens geen CIF vertanding ?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

Gerarduz
              Donateur

Op voorraad bij Mopshop.de , maar die gok te nemen om dat voor de Limbotour binnen te hebben is niet reeël.

Bas94
                Bijdrager

hansieb :
                  http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=712

Is gewoon op voorraad ja…. vandaag bestellen dinsdag thuis!

jammer, dat de verzendingstijd van JMPB tegenwoordig gewoonweg zuigt. en het dus wel langer zal duren
                  Vorige bestelling van mij duurde meer dan een week, die van FonS ook geloof ik ?

Lennaert
                  Sleutelbeheerder

moet je ze even contacte en ophalen ? telefoon nummer uit telefoonboek halen niet?

Leonardo
                    Bijdrager

Ik heb een aantal vespa’s klaar staan om een gedeelte van de route mee te rijden. Ik neem de meest oude Vespa uit 1973 mee en ik denk dat ik ook de meest oudste ( 63 ) gedeeltelijke deelnemer ben.
                      Boodschappentassen met wat gereedschap en onderdelen neem ik voor jullie mee voor onderweg.
                      Woon in Geleen en mocht iemand flinke pecht krijgen mag hij of zij zijn spullen bij mij onderbrengen om daarna weer af te voeren. Ben ook nog bereid om gratis te repareren.
                      Als de organisatie hiemee accoord kan gaan, graag een PM. Op 50 meter van mijn woning in Geleen Zuid is een enorm grote plaats waar je rustig een pauze kan inlassen.
                      Hoor het wel.
                      Leonardo di Benedetto

VespaAvanti
                      Donateur

Gerard, ik denk dat je kan blijven vogelen wat je wilt maar dat uitbannen van die trillingen kan gewoonweg niet.
                        Of je moet je achterkoppeling uit laten balanceren:D

hansieb
                        Moderator

Leonardo :
                          Ik heb een aantal vespa’s klaar staan om een gedeelte van de route mee te rijden. Ik neem de meest oude Vespa uit 1973 mee en ik denk dat ik ook de meest oudste ( 63 ) gedeeltelijke deelnemer ben.
                          Boodschappentassen met wat gereedschap en onderdelen neem ik voor jullie mee voor onderweg.
                          Woon in Geleen en mocht iemand flinke pecht krijgen mag hij of zij zijn spullen bij mij onderbrengen om daarna weer af te voeren. Ben ook nog bereid om gratis te repareren.
                          Als de organisatie hiemee accoord kan gaan, graag een PM. Op 50 meter van mijn woning in Geleen Zuid is een enorm grote plaats waar je rustig een pauze kan inlassen.
                          Hoor het wel.
                          Leonardo di Benedetto

Mooi toch, op een vespa voel je je direct een stuk jonger :thumb

@gerard
                          Mocht je er echt zo veel last van hebben dan moet je gewoon maar pulley monteren. Met een 46,5 malossi zul je gewoon nog steeds heel hard optrekken.

speedbuxy
                          Bijdrager

Of je hele vespa:D
                            Want vespa,s zijn uberhoud al niet de tril vrijste brommers die er zijn.

Javad
                            Donateur

Ik heb gepost in het waggeltopic, je probleem zou zo opgelost kunnen worden Gerard.

<3 Thunderstone
                              Check mijn perso!

Leonardo
                              Bijdrager

Jonger voelen ? mijn vier kleinkinderen geven mij alles waardoot Papa Leone zich nog zeer jong voelt.

hansieb
                                Moderator

Leonardo :
                                  Jonger voelen ? mijn vier kleinkinderen geven mij alles waardoot Papa Leone zich nog zeer jong voelt.

Die zijn natuurlijk ook belangrijk en vinden het natuurlijk prachtig dat jij een tourtje rijdt 8)

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 355)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.