Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2010

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 355)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Javad
    Donateur

Hardstikke goed Stephan, ik was al bang dat we een hotelletje moesten boeken, daar had ik namelijk geen geld voor gehad, bedankt :thumb

<3 Thunderstone
      Check mijn perso!

stefkee3
      Bijdrager

Een hotel in nederweert? :pest

Dan heb je alleen mereveld, en deze is al zeker 10x faliet verklaart, dus wat die allemaal doet…

VespaAvanti
        Donateur

Alles komt goed mannen:thumb

Stefkee3: het is hier vol kwa BBQers, en aangezien ze hier waarschijnlijk pas rond 22:00 uur zijn gaat dat niks worden met jou:pest
          Je bent de zondagochtend natuurlijk wel welkom om richting de beginplaats te rijden:thumb

Edjuh: Jij start ook weer vanaf hier?

stefkee3
          Bijdrager

Dat bedoel ik ook 🙂

speedbuxy
            Bijdrager

NICE Stephan:thumb
              Was zelf al opzoek gegaan naar een tentje die ergens op zolder begraven moet liggen maar die graaf actie kan ik dus staken:thumb

Martino
              Moderator

Okey mannen, het is al vaker gezegd maar hulde aan Stephan en niet te vergeten Jordy wie het kampement gaan opbouwen.
                Dit scheelt mij ook het zoeken naar een tent. Ik kon de stokken/buizen namelijk wel voor wat anders gebruiken. 😀

@ Stephan, ik zag dat je achter de pseudonamen ook de eigenlijke had geplaats mijn naam is Maarten. Dan weet je wie je straks over de vloer krijgt tenminste.

leon ciao
                Bijdrager

zo de lijst begint al aardig lang te worden.
                  Als je brommer niet goed loopt zorg dan nu dat die gemaakt wordt en niet op het laatste moment want dan is de kans dat je het niet gaat redden, verder hoop ik op niet teveel pech onderweg. Ik neem wat reserve spul en gereedschap mee mocht er onverhoopt iets stuk gaan 😉
                  Verder hebben thom en ik vandaag mijn ciao cross-frame gepakt en hem goed lopend gemaakt met een 43mm dr blokje. Alleen voorwiellager blokeerde toen thom er op reed dus hij ging er al mee op zijn plaat :lol [gelukkig niks aan de brommer op een gebogen stepje na]
                  Dus thom komt ook gewoon met mij mee, en denk dat polini ciao en roger 102 ook mee rijden misschien ook nog wat niet-forumers uit maasbracht 🙂

VespaAvanti
                  Donateur

Niks te danken Andree en Maarten:thumb

Klinkt goed Leon, zolang alles maar lekker loopt en blijft lopen:D

Gerarduz
                    Donateur

Beste heren,

Ik ben de chauffeur en hoofdverantwoorderlijk voor de Groninger delegatie. Zonder mijn inzet en de VW Transpoter valt de boel int water.

Ik zit met akelig varioprobeleem , ben net weer de hele avond in de schuur wezen vogelen met rollen en veren.

Die akelige waggel sloopt nog steeds!

Daarom verzoek ik een ieder in mn onderstaande topic mij, van nuttige tips en ervarigen te voorzien aangezien ik niet 160km met 46,5mm Malossi op poelie 8 wil rijden .(Overtoeren! en met mijn gewicht van 120kg.en 70kg. Vespa SI op poelie 7 ook geen optie!)

Dus denk mee en post massaal:

http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&p=305007#305007
                      Thanx in advance!
                      Greetingz
                      Gerarduz

hansieb
                      Moderator

Pully monteren! Mocht je een heuvel niet opkomen switch je maar even met mijn DR banaan. Voldoende trekkracht gegarandeerd 8)

Gerarduz
                        Donateur

hansieb :
                          Pully monteren! Mocht je een heuvel niet opkomen switch je maar even met mijn DR banaan. Voldoende trekkracht gegarandeerd 8)

Nee ik monteer geen polie aandrijving en :Dit euvel van mij mag best eens bespreekbaar worden!
                          In de cilinder zit het niet, het is de vaio aandrijving. Lees verder mijn topic …

@Hansieb ,Alsnog bedankt je DR te kunnen gebruiken;)

Dus denk mee en post je tips van harte:

http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&p=305007#305007

ArvidW
                          Donateur

Damn Gerard, wat ben jij een slechte reclame maker:pest

Overtoeren? Kwestie van je gas op tijd dicht draaien.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                            Home made engine dyno

Gerarduz
                            Donateur

Ja ik krijg helaas geen nuttige info , en kan idd maar beter 60cc gaan rijden idd.

hansieb
                              Moderator

Trouwens er liggen hier alweer 2 zakken houtskool thuis!

Bij de action haal je een zakje voor 1.50 euro ! :lol

SpeedDemon
                                Bijdrager

Oke dan, ben nu bezig om een orgineeltje in elkaar te butsen. Dit moet werken en ik zal niet rusten voordat het werkt. Ik ben (gvd) 1 keer met de Si op een meeting geweest en de andere 5 pogingen waren mislukt dus 6 maal is dubbel scheepsrecht he!

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 355)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.