Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2010

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 355)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

En ja, ik ga nu dus ook mee.

VespaChopper
      Donateur

Ik had vanmiddag even met mijn baas overlegd (Q-Parts!)
        en hij wilde met de snorbrommertour meerijden als bezemwagen..
        Nu weet ik niet of dit iets wordt, maar hij zal zeer waarschijnlijk ook wel hier willen mee rijden.
        Als iemand pech heeft kan hij geholpen worden d.m.v. gereedschap of spullen,
        lukt dit niet kan hij met brommer en al in het busje…
        is dit een idee?

hansieb
        Moderator

Dat zou al helemaal mooi zijn, sowieso wil ik hem nog eens de hand schudden voor zijn sponsoring voor de VCT09 😉

speedbuxy
          Bijdrager

Zet mij ook maar op de lijst ik kom limburg ook even onveilig maken:thumb

FonS
            Bijdrager

Je staat erbij :thumb
              De groep begint te groeien, ik begon al te vrezen dat we met minder rijders dan vorig jaar zouden zijn 🙁
              Maar we zitten intussen alweer aan 36 man 🙂 Vorige keer reden er +/- 30 man daadwerkelijk mee.

VespaAvanti
              Donateur

Bij deze een post bedoeld voor de Groningers en Friezen die de Tour mee gaan rijden:thumb
                Gericht aan de volgende personen:

-Martino
                -gerard (gerarduz)
                -hans (hansieb)
                -alex (AAT-RACING, zo schrijf ik het goed toch?:P)
                -javad
                -andree (speebuxy)
                -tobias (superindo)

Zaterdag de 24e komen jullie zoals afgesproken deze kant al op, aangezien jullie tegelijk aankomen (met 2 auto’s) zou het handig zijn als Gerard (hij heeft m’n 06 nummer) even een smsje kan sturen als jullie bijna hier zijn.

Het adres waar jullie heen moeten komen is:

Hovensteeg 3
                6031 PE
                Nederweert

Dit is bij mij thuis, waar jullie dus kunnen blijven pitten de nacht voor de tour:thumb

Ik zet hier voldoende tenten op (waaronder een grote bungalow tent) zodat we allemaal genoeg ruimte hebben om te kunnen slapen, de tenten zullen op een lampje na LEEG zijn (een grondzeil ligt er wel).
                Neem dus zelf een stretcher/luchtbed/matras en slaapzak/dekbed/deken mee.
                Ik heb hier een kleine BBQ staan, verder heb ik helaas geen kolen, BBQ gereedschap is wel aanwezig.
                Mochten jullie na de lange vermoeiende rit wat willen eten zorg dan dat je kolen en wat te eten mee neemt.
                De mogelijkheid om jezelf op te frissen (douche eventueel) is ook geregeld.
                De auto’s (met eventueel aanhanger) kunnen gewoon bij de tent neergezet worden.
                Aangezien ikzelf, Jordy, en Danny (ook rijders van de LimboTour en vrienden van mij) ook in de tenten blijven slapen en gezellig mee doen met deze party, zou ik willen vragen of het voor jullie eventueel mogelijk is om zelf tuinstoelen mee te nemen. Ik kan er wel een aantal regelen maar niet genoeg ben ik bang.
                Om de buren ook tevreden te houden wil ik ook vragen om GEEN alcohol mee te nemen.
                En zoals vanzelfsprekend ga ik er vanuit dat jullie niet al teveel lawaai maken hier;)
                Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag via een PM:thumb
                Tegen de tijd dat de tenten staan zal ik ook nog even een foto posten om een indruk te geven van het geheel:D
                Tot de 24e al vast:thumb

Lennaert
                Sleutelbeheerder

😉:thumb hulde aan stafan hoor echt.

hansieb
                  Moderator

Ah zelfs een hele “gaza strook” met “tentenkamp” voor ons gereserveerd 😀

stefkee3
                    Bijdrager

Stephan, ik rij ook mee hoor:P

en ik kan bqqen:P

EDIT: owja, put me on the list;)

Edjuh
                      Bijdrager

Wow, goeie actie stephan! leg voor alex alvast een dwangbuis klaar:lol

En het is een mooie lijst geworden inderdaad, vorig jaar heeft indruk gemaakt! zal ook wel weer super worden deze keer. Ik hoop wel dat het een beetje doorrijdt, anders rij ik door:P

FonS
                        Bijdrager

Precies, ik hoop dat we niet weer hetzelfde gezeur hebben als vorig jaar 🙁
                          Eén Citta die wat, 5-6 keer (?) de v-snaar kapot had, kom op zeg… Voor de rest viel het wel mee qua pech, maar als je alles bij elkaar optelt ben je toch enorm veel tijd verloren.
                          Gelukkig vertrekken we dit keer eerder, want vorig jaar was ik rond 19u00 thuis, en ik reed nog maar drie kwart van de tour mee, dus de rest had nog een eind te gaan.

Edjuh
                          Bijdrager

Als het weer zo gaat, moeten we de stop bij jou misschien wel overslaan, of heel kort houden.

edit: 4545 & 6060 😀

FonS: looool :haha

hansieb
                            Moderator

Het is ook een behoorlijk aantal km’s …. =)

Naja hopelijk zo rond 20:00 weer bij stephan thuis zodat we richting Groningen kunnen.

FonS
                              Bijdrager

@ Ed: Hoe lang jullie allemaal bij mij stoppen, moeten jullie zelf weten, maar ik stop daar definitief :lol
                                Ik zou eerder voorstellen om niet met z’n allen friet te halen bij het drielandenpunt, want dan sta je daar weer 3 uur te wachten.
                                Als we dan een beetje op tijd bij mij zijn, kunnen we hier wel even langs de friture ofzo.

jan-willem
                                Topic starter

dat lijkt me idd een goed plan stefan . Maar vorig jaar waren we ook pas om 5 uur of zo in Vaals omdat we een beetje via maastricht om waren gereden door de amstel Gold Race. Maar daar hebben we dit jaar gelukkig geen last van 🙂

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 355)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.