Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2010 foto`s en filmpjes

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2010 foto`s en filmpjes

13 berichten aan het bekijken - 76 tot 88 (van in totaal 88)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frankie
    Bijdrager

Leuke foto’s en filmpjes allemaal !
      ik vond het echt super dat ik toch op het laatste moment nog met de toer mee heb kunnen rijden ! Richard bedankt kerel 😀

@Stephan, Mooi verslag heb je ervan gemaakt ! de fotos zijn ook goed gelukt haha 😀
      @Edjuh, Wat een prachtig filmpje :thumb

Ik vond het erg gezellig ondanks de vele pech gevallen.
      Bedankt allemaal voor de leuke toer ! 😀

Anoniem

Inderdaad mooie verslagen;)

@ Hansieb: Ben ik je toch gvd vergeten te trakteren op patat:(
        Ben nog steeds erg dankbaar dat je me tas hebt meegenomen:con

Mijn excuses, volgend jaar zorg ik ervoor!

Javad
        Donateur

Leuk om de tour ook vanuit jou perspectief te mogen aanschouwen G :thumb !

<3 Thunderstone
          Check mijn perso!

speedbuxy
          Bijdrager

Leuke verslag gerard:thumb
            Ik mis alleen nog wel wat materiaal, want waar zijn de filmpje van diegene die ons het eerst stuk in de auto gevolgd heeft?
            (Meende vonckje)
            En ook de groeps foto van de noord nederlanders in some food action die we speciaal door een kelner hebben laten nemen mis ik:(

Martino
            Moderator

Ziet er weer goed uit al die verslagen/foto’s/filmpjes. Het grote wachten is nu natuurlijk nog op Ed. Zijn filmvoorproefje zag er al super uit. Misschien dat daar je missing link nog wel tussen staat speedbuxy.

Edjuh
              Bijdrager

Ik dacht dat je een grapje maakte de eerste keer dat je dat schreef.

Voorproefje? Het filmpje duurt meer dan 9 minuten hoor, meer komt er niet ; -)

Martino
                Moderator

Dan vatte ik je kleinigheidje wel wat te letterlijk op. Het filmpje verslaat ook wel de hele tour idd. Maar misschien konden wij ons nog opmaken voor een long version met een menustructuur voice over opties in een hoesje te bestellen bij bijv. Bol.com. 😉

Edjuh
                  Bijdrager

Haha, ik was al bang dat het door mijn woordkeuze kwam. Misschien was ik ook te snel, als het een half jaar duurt verwacht je geen voorproefjes(ik doe trouwens niet aan voorspel).

Mooi verslag gerard.

hansieb
                    Moderator

Joris :
                      Inderdaad mooie verslagen;)

@ Hansieb: Ben ik je toch gvd vergeten te trakteren op patat:(
                      Ben nog steeds erg dankbaar dat je me tas hebt meegenomen:con

Mijn excuses, volgend jaar zorg ik ervoor!

Ja daar zat ik nog aan te denken! Komt wel goed, vries hem alvast maar in.

Pavan
                      Bijdrager

Complimenten aan degenen die de moeite nemen om zo’n tour te organiseren en e.e.a. weten vast te leggen in tekst,foto en/of video.
                        Dat geeft “thuisblijvers” toch het nodige lees en kijkgenot.

Lennaert
                        Sleutelbeheerder

idd @ speedbuxy

jelle waar blijft de foodfoto ^^ ?

speedbuxy
                          Bijdrager

Ja dat moet wel een leuk foto,tje wezen gezien we daar allemaal een DIK bord voor de neus hebben:thumb
                            En het is ook een mooie voor de mensen die ons lieten staan want die kunnen dan mooi zien wat ze gemist hebben.

stefkee3
                            Bijdrager

ritze :
                              @lollol3r:

zonder teller kabel zie je niet veel , en trouwens dat ding gaat toch maar tot 60 terwijl ik 3 hele kms harder ga

Dan rijd mijn brommer dus net zohard als die van jou:P 0 km/u:P teller kabbel sloopt zichzelf de heletijd

13 berichten aan het bekijken - 76 tot 88 (van in totaal 88)
                            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.