Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2010 foto`s en filmpjes

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2010 foto`s en filmpjes

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 88)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Loek
    Bijdrager

Doordat iedereen continue vastnaaide of kapotliep kon ik met mijn 40 km h gelukkig wel meekomen
      😀

Gerarduz
      Donateur

Foto’s met verslag komt t.z.t.=) maar z.s.m.

Daan777
        Moderator

Javad
          Donateur

Zo en nu mijn kant van het verhaal.

Zaterdagavond Is Speedbuxy naar Groningen gekomen met de Caddy om Tobias’en mijn brommer in te laden.

Zaterdagnacht moest de ciao van Martino nog in elkaar worden gezet.

Dat is gelukt maar hij haperde hier en daar nog wat maar Maarten heeft toch de sprong in het diepe genomen en aangenomen dat het allemaal wel goed zou komen :thumb. ( en het is allemaal goed gekomen )

Om kwart over 6 ‘sochtends werden we door Gerard met de bus opgehaald en om 20 voor 10 kwamen we bij het vertrekpunt aan.

]

Edjuh’s Bravo met Proma Cannon:

Hansieb op zijn witte ciao met de Calibrata:

De eerste stop bij het benzinestation, er moest door een aantal mensen nog getankt worden want niet iedereen kwam afgetankt opdagen waaronder ikzelf.
            Martino is hier zijn Cannetje aan het volgooien:

Al gauw raakte de groep elkaar een beetje kwijt en niet van het vorige tankstation verzamelden we ons weer bij een volgend tankstation.

Op een gegeven moment kwamen we op een weg met de een na de andere rotonde, deze moesten allemaal even met een zegerondje ingenomen worden, erg grappig.

VespaAvanti komt hier met een rotgang al wheelietrekkend voorbij geraasd.

Hier moesten we ergens op wachten, waarop is mij niet duidelijk, waarschijnlijk een pechgevalletje.

Toen we ergens onder een viaduct stonden te wachten op een del van de groep kwam Loek ons tegen en haakte hij in met zijn originele Boxer die bij zijn groene T shirt matcht.

Dit is Alex.

Gerard met zijn favo Coolbest, Strawberry Hill.

Jan Willem.

En Martino had heerlijke platgedrukte sinaasappels mmm,..

Op dit punt werd besloten door te rijden naar Fons’huis.

Onderweg brak Martino’s ophangpunt van zijn bijna nieuwe Top One af, dat hebben we gefixt met een nieuwe gaskabel waar we de uitlaat aan de voorkant mee vastbonden, daar heb ik geen foto’s van maar wel van Jordy (OrangeCiao) die gelijk daarop problemen had met een boegie wat eerst gedacht werd maar wat later een verstopte banjofilter bleek te zijn.
            Jordy mag ook wel met wat duurdere olie mengen,..Castrol bijvoorbeeld 🙂

Toen dat opgelost was konden we doorrijden naar Fons’crib.

Fred, de vader van Fons, was bereid Martino’s uitlaatje te lassen, dat had hij erg netjes gedaan.

Martino bezig,..

Fons’ mooie 19 inch ciaotje was ook te bewonderen.

Er moest natuurlijk ook gedragd worden,..erg leuk, kleine versus grote wielen.

Gerard kickte ook op de 19 inch zoals je aan zijn gezicht af kan lezen.

]

Dit is de mijntes, geen problemen mee gehad.

Tobias.

Hij heeft hier lekker op gereden de hele dag.

VespaAvanti scheurde hier iedereen op voorbij.

Toen begonnen we aan het laatste deel van de reis.
            Op een bepaald moment moesten we wachten op Daan want zijn cp vervanger had het begeven, ze stonden zo’n 200 meter verder terug maar achter bosjes de voorste groep had geen idee dus wachten lekker verder af onder het genot van een rokertje,..

Dit is geen dope maar zo ziet het er wel uit, erg dope,..:)

Dit is wel dope maar dan echt.

Nou en we kwamen rond een uur of 10 ofzo weer aan bij het vertrekpunt.

Gerard was al doorgereden.

En de groningers begonnen de weg terug, een beetje vermoeid, dat wel want het was me wel weer een ervaring hoor.

Wel op de weg letten G

:thumb

<3 Thunderstone
            Check mijn perso!

Gerarduz
            Donateur

Haha , pracht verslag Javad! :thumb

Deze gaat de boeken in!

Martino
              Moderator

Ok javad ik begon me al af te vragen waar jou verslag bleef. Aangezien jij en Ed toch wel het meest met camera gesignaleerd werden. Ziet er goed uit allemaal. Op die laatste foto na dan ;). :lol

En voor diegene die het wat intresseert de dragrace werd gewonnen door Fons op zijn oldtimer. :thumb

speedbuxy
                Bijdrager

Zeer leuk verslag javad:thumb
                  Vooral de losse personen even in beeld is grappig zien er allemaal best moe uit:D

Edjuh
                  Bijdrager

Leuk verslag en toffe foto’s javad.

FonS
                    Bijdrager

Martino :
                      En voor diegene die het wat intresseert de dragrace werd gewonnen door Fons op zijn oldtimer. :thumb

Haha ja, Arvid’s 50cc Polini is no match voor een standaard blokje van 42 jaar jong :lol

VespaAvanti
                      Donateur

Zeer mooie fotoreportage javad!:thumb=)

Javad
                        Donateur

Bedankt Jongens, ik vond het erg leuk om te doen.

Hier heb ik nog een filmpje trouwens…

Hoe zorg ik ervoor dat het filmpje hier direct te zien is?
                          Ipv een url.

[ youtube= code die na = komt ] zoals in onderstaand voorbeeld:

<3 Thunderstone
                          Check mijn perso!

Lollol3r
                          Bijdrager

Haha, dat filmpje in begin post, die digi teller staat op 63 en de analoge komt niet boven de 10 uit.. 😛

Gerarduz
                            Donateur

Wat een helse tocht!

Wakker : 05:30 – 03:00
                              Slaap : 3,5 uur
                              Km : rond de 650km Groningen-Herten vice-versa,daadwerkelijk getoerde km’s (schatting rond de 100km)van 10:30 tot 23:00!

Alleen de voorbereiding al , ik had mijn SI optijd klaar met dank aan Hansieb zijn good Old 43mm DR :worshippy

De avond voor vertrek de brommers alvast inladen met AAT-Racing’s zijn verhuis/pak techniek.
                              Ja, Alex krijgt met zijn super beun techniek en met behulp van motorcleaning spray in de kop zijn toursetup de ontsteking in. Pluim Pluim , maar ja hoor ;Hatsaflatsa , hij flikt het elke keer weer een beun blok op de rit te toveren, kan geen wonder meer zijn.8)

Martino was pas om 01:00 in de avond voor vertrek klaar met zijn mysterieuze ontstekingsproblematiek, tot grote opluchting, kon ik na een zware sleutel week en weinig slaap om 05:30 de heren van huis afhalen.

Lekker wakker:

Afijn, 06:45 Groningen uit, de kortste route, over de Grote Markt dus (mag niet , maar schijt!) de lallende studenten en ander Grunniger uitgaans publiek uitgetoeterd!:D

Met 15 min. voorsprong op de ritplanning volgas 130 km/h! ( harder gaat de 60pk VW transporter niet) de snelweg op.

Ergens halverwege een tankstation gepakt om ff op te frissen en onderweg nog het irritante geschuur van de Variokap van Martino die nog ff op maat gemaakt moest worden. Timing weer!:no

Aankomst Herten. Flinke opkomst die snel uitdunde helaas. Ik had graag meer gelegenheid gehad, wat medeforum genoten nog eens rustig te kunnen spreken , maar goed Alaaf! Volgend maal beter!:thumb

Ja Martino hier lach je nog, voor de start van jouw vuurdoop voor je eerste VC toer:
                              Nu weet je ook wat het toeren met al zijn facetten inhoudt.

Kan DEZE meneer zich nog ff kenbaar maken , zwarte SI met 46,5mm, RV&19mm , Fabrizi uitlaat, strakke zwarte bananen spakers met een gruwelijk klauw systeem! Jammer dat ik jou en de rest van de afgevallen Limbo-tour rijders gemist heb!

Hansieb, Navi & Twitter Meister, druk aan de tel om de club bij elkaar te navigeren.

Het vele wachten in de brandende zon 25 graden lucht temperatuur. In de zon nog warmer dus.

Pechgevalletjes en wachten op pechgevalletjes:

Hadden we deze man maar eerder getroffen in sommige gevallen. De man van euromotorservice, sommige dachten dat het een motormuis was :lol

Ja, en hier het bewijs dat Hansieb echt sleutelen kan:

Lekke pakking::D

Het was echt een prachtige toer dag, ik heb menig oldtimer tour, trekker tour en Harley tour voorbij zien komen.
                              Zuid-Limburg is echt TE Schön , het glooiende landschap, de waanzinnige stijging percentages en dan DE AFDALINGEN.
                              Ik ben met mijn 120kg Gerard en 70kg SI Volgas op 1:13,5 vertanding de 43mm DR echt richting de 12.000 rpm naar beneden gereden!
                              Niet te omschrijven wat voor geluid dat gaf, volgens mij stond mijn luchtfilter bol naar binnen gezogen!

Echt kicken!=)

Leuke anekdotes:lol

-De roterende rotonde-Vespa-invasie! De schrik van elke zondagse dorpbewoner!;)

-De wheely van Jelle die met zijn reserve wiel zo zijn kentekenplaat verborg, keurig langs flitspaal flitste!;)

-Daan777 & Avanti met hun walkie-talkies ,die via babyfoons, de plaatselijke slapende baby’s wakker boerde! En nog meerdere hoogstaande gesprekken voerde met één of andere Limbo in Geleen op balkon. Wat een heerlijk nivo!:lol

Het bezoek bij Fons zijn Crib was echt top! Wat woon jij mooi ,alsnog dank voor de gastvrijheid en wat ben ik toch een partijtje stinkend jaloers op je Draaibank!:worshippy

Toen de vader van Fons zo aardig was Martino’s splinter nieuwe Top One ophangpunt te lassen, waar we idd graag ff wilde wachten, want wie heeft er zo ff een MIG/MAG lasapparaat paraat!:thumb
                              Zijn we de laatste km gaan planken.

Vlak voor Sittard trok de lucht wel erg donker, en dat werd bevestigd door een blik op Hansieb zijn buienradar!
                              Daar hadden ik en meerdere geen rekening mee gehouden.😮

Na een stuk of 4 stoplichten wachten op de rest van de club, kreeg ik het op mijn heupen en ben vooruit geblazen naar de bus om evt. gestrande rijders in de voorspelde regen op te kunnen plukken. Dit was niet helemaal duidelijk door gecommuniceerd, mijn excuus daarvoor nog.
                              Goed bij aankomst bij de bus trof ik de Noord –Hollanders nog, waar ik ff mijn relaas aan gaf en pas later merkte wat ik voor leuke versiering op de VW cadeau gekregen had! Erg leuk:whistle , ik moest toch nog 3 kwartier wachten dus had nog een verzetje!

Nog ff showen wie het haasje was :lol

Afijn, na een kleine vogelpoep poetsbeurt van de voorruit, zijn we voorspoedig de plens in vertrokken en nog voor afslag DiepFriez Boppejaanland ff afscheid genomen.
                              Wat een achterlijke brandstof prijzen op de achtergrond!

Deze meneer kon er wel om lachen, en wij ook want het was; vespa-technisch, geestelijk en lichaamlijk werkelijk een slooptoer 1e klas!:P

Organisatie, Fons en iedereen bedankt voor deze overgetelijke Limbo editie!8)

ritze
                              Topic starter

@lollol3r:

zonder teller kabel zie je niet veel , en trouwens dat ding gaat toch maar tot 60 terwijl ik 3 hele kms harder ga

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                Link naar Mijn collectie / Projecten.

Bas94
                                Bijdrager

Mooie verslagen Javad & Gerarduz :thumb.

Volgend jaar wil ik er toch wel bij zijn, als ik de foto’s zie heb ik toch duidelijk wat gemist! 😐

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 88)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.