Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2010 foto`s en filmpjes

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2010 foto`s en filmpjes

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 88)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

VespaAvanti
      Donateur

Ik voelde het na dat stuk ook wel in m’n been hoor Alex, maargoed, op zo’n moment is het verstand op 0 en gaan!:P
        Ik ben nu nog steeds echt verrot moe, en heb geen zin om m’n verhaal te typen, komt nog wel:thumb

EDIT: Mooie foto’s Edjuh!

Docs
        Donateur

Edjuh, weer mooie foto:thumb De toer kriebels komen toch weer behoorlijk opzetten zo.

Loek
          Bijdrager

Zie mij de Raar berg optrekken dan, in ieder geval nog net iets meer vermogen dan een 4t snorzip 😀
            Vond het leuk om 40 km met jullie mee gereden te hebben.:thumb

Anoniem

Het was een leuke tour, alleen de volgende keer zorgen we ervoor dat we langer rijden dan dat we stilstaan:lol:con

Helaas waren ik en yelt wat vroeger vertrokken. ik had een bbq met familie:pest

Volgend jaar weer:thumb

hansieb
              Moderator

Mooi tourtje was het zeker! Een aantal Noorderlingen eisde al een herkansing 😀 Gewoon starten in valkenburg zit 20km van Vaals af.

Max aantal km’s zo rond de 75 houden 🙂

Lennaert
                Sleutelbeheerder

was leuke tour had wel iets beter gemogen in bepaalde punten.
                  ook dat het grootste gedeelte van de groep wegreed nadat daan zijn cp vervanger het begaf en daarna niet even belden o.d en daan zelf erachter aan gebeld had. maar uiteindelijk bleek het beter voor ons te zijn omdat die grote groep toch ook stil stond paar keer. lekker gegeten bij restaurantje en daarna flink door getuft met het kleine groepje vond ik ook zeer te doen. vond ook zeer mooi dat ik met jelle kon mee rijden en terug en dat peter me brommer thuis heeft gedropt heerlijk gaste ! tevens deed me brommertje het nog redelijker dan ik zelf verwacht had haha.

al met al een mooie tour maar volgende keer misschien duidelijkere route en groeperingen bij elkaar houden voor een beter samenhangend gevoel gezien wij toch allemaal uit het noorde kwamen en dankzij arvid ze tom tom op het punt zijn beland bij fons en vandaar uit verder naar de auto’s zijn gereden.

speedbuxy
                  Bijdrager

hansieb :
                    Mooi tourtje was het zeker! Een aantal Noorderlingen eisde al een herkansing 😀 Gewoon starten in valkenburg zit 20km van Vaals af.

Max aantal km’s zo rond de 75 houden 🙂

Dat zou zeker een strak plan wezen want heb even gekeken maar zitten genoeg bergen in die hoek dus bij weinig pech kunnen we er zo nog 1 pakken om proberen te bedwingen:thumb

@edjuh
                    Nice pics weer:thumb
                    Neem aan dat er ook wel weer wat filmpjes in aanmaak zijn:thumb
                    Ps:
                    Denk dat het voor sommigen handig is om de pics wat te verkleinen want openen van de pagina duurt nu best lang.

@lennaert
                    Jou ciaotje liep zeker lekker vooral je boost ergend rond de 40 was nice:thumb

Lennaert
                    Sleutelbeheerder

@lennaert
                      Jou ciaotje liep zeker lekker vooral je boost ergend rond de 40 was nice:thumb

haha ja maarja hield er wel ook mee op rond de 55 ofzo weet niet precies maarja bergjes waren np.

thank you mike :thumb:lol;);)

juawh idd herkansing maar dan idd wat meer berg parcour

FonS
                      Bijdrager

Bij deze mijn foto’s:

Startpunt;

Even tanken voor vertrek;

Blijkbaar stond er een groep bij het tankstation met pech, wachten dus;

Een tijd later iedereen weer bij elkaar;

Weer wachten op een groep met pech;

En weer wachten op een groep met pech;

(mijn Si 323 : )

( mijn snor Ciao : )

Nog maar eens wachten op een groep met pech;

5 km van mij huis af stonden we weer stil, en ja hoor, het was Jan-Willem (alweer) :pest

Eindelijk thuis :worshippy Tijd om wat fris te drinken en een frietje te halen;

(leuk he Jelle, zo’n 19 inch :p)

(Martino’s ophangpunt was afgebroken, die heeft m’n vader voor hem gelast en toen kon de Top One er weer onder :thumb)

Mijnalbum link: http://www.mijnalbum.nl/Album=QE8GX3BR

Mijn filmpjes nogmaals:

bobclees
                        Bijdrager

ik wou dat ik mee reed

Martino
                          Moderator

Leuke tour geweest, mooi weer fantastisch landschap. Ja ik heb ook nog om me heen gekeken! Alleen zoals zovelen al zeiden erg veel op onthoud vanwege pechgevallen. Ook ik deed mee aan de maleur. Mijn bijna nieuwe Top one brak bij het voorste ophangpunt. Met ijzerdraadjes en voorzichtig rijden nog tot bij Fons kunnen rijden. Al waar daar de vader van Fons mijn uitlaat ter plekke kon lassen. Waarvoor nogmaals bedankt!

Ik kan ook wel zeggen dat ik aardig jaloers word van zo’n mooie garage om in te sleutelen. En ook de refreshments en snacks waren goed getimed. Een rematch in Limboland zie ik ook weel zitten. Alleen een iets meerkoppige organisatie zal wel bij kunnen dragen aan hat samen uit samen thuis princiepe. Als iemand Jan-willem dan zou kunnen assisteren dan ka er iemand voor en achteraan de groep mee rijden. Een snel iemand zal wel makkelijk zijn omdat er een aantal jongens toch wel wat sneller rijden dan de rest.
                            En Andree die Berg he. Ik kan er zo wel nog een aantal meer verzinnen in Limburg waar wij niet overheen gekomen zijn. Misschien is het een idee om de route van de amstelgold race te volgen. Kijk hier maar eens na link ik denk dat menig vario rijder hier al wel moeilijk omhoog komt. 22%! In ieder geval zal ik graag met de Groningen/Friesland delegatie weer mee willen rijden.

Laatste stukje naar Roermond liep wel weer lekker rap. Windje mee en iedereen vloog over de fietspaden naar huis. Heerlijk!
                            En echt precies op de dijk in herten was dan eindelijk mijn benzine op. Mooi leeg de bus weer in naar Groningen.

Batty
                            Donateur

Limburg is prachtig toeren in Limburg fantasie maar 160km met z,n veertigen is het een ramp.
                              Al zouden we 50km rijden dan zouden we nog niet eens heelhuids thuis komen.
                              Ik heb nu toch al veel toertjes gereden en ik sta nog steeds verbaasd op wat voor een brakkige vrakken sommigen komen.
                              Even goed petje af voor jan-willem je moet er maar aan gaan staan om het in je upie te doen, maar hij had wel iets harder mogen rijden om de groep goed te gaan leiden.
                              Toch heb ik wel genoten van de max 12km aan 1 stuk gereden te hebben het weer en de omgeving was top.
                              Als de toer wordt ingekort zodat we daadwerkelijk het kunnen uitrijden dan ben ik van de partij.
                              En anders laat ik het toch aan mij voorbij gaan.

VespaAvanti
                              Donateur

Ik had al zo’n vermoeden dat jij Martino was, stom dat ik me niet even heb voorgesteld:con
                                Ik was dus die gare gast op die wat snellere oranje Ciao:D

Zo is het idd een chaos Batty, er moet echt iemand komen die het gaat organiseren onder aan de berg van Vaals ofzo:lol

Hier mijn verhaal plus foto’s, helaas niet van de tour zelf maar wel van onze voorpret:thumb

Zaterdagmiddag begon het echt voor ons, samen met Jordy nog ff de puntjes op de i gezet, stoelen onder de partytent, BBQ klaar zetten, die soort shit.

Daarbij hoort natuurlijk het stoelen testen, volgensmij was deze goedgekeurd volgens Jordy:lol

Tent was ook goedgekeurd…

En het drinken was ook genoeg op vooraad, al hebben Daan en Nathan dit later nog aangevuld met een kratje bier.

Al snel ging de fik in de BBQ, Daan en Nathan waren er toen nog niet, wachten was geen optie, we hadden honger namelijk:D

Rond een uur of 20:00 kwamen Daan en Nathan aan, nadat ze m’n schuur bekeken hadden schoven ook zei bij de BBQ aan.

Nog meer chillende mensen

Na de BBQ werd het tijd om te gaan slapen, na een vooral koude nacht was ik al vroeg uit de veren om even wat foto’s te schieten. Nathan heeft in tegenstelling tot de rest als een roos geslapen:lol

Daan heeft het ook koud gehad, al lijkt hij daar op deze foto weinig last van te hebben.

Frankie ging op het laatste moment nog mee (Citta van me broertje geleend) we moesten savonds laat zijn spullen dus nog gaan halen, in alle haast vergat hij zijn kussen. Hij sliep ook nog eens in z’n blote bast in een heel dunne slaapzak, hij heeft echt superhard liggen bibberen, respect kerel!

Nadat ik smorgens een stoelkussen onder z’n hoofd geduwd had, en de dekens van Jordy en mijzelf over hem heen gegooit had kreeg hij het voor het eerst in 6 uur eindelijk warm:D thumbs up:thumb

Ook deze meneer (Danny) kwam smorgens redelijk goed uitgeslapen (had 3 dekens) uit zijn kookon tevoorschijn.

Ik had eigenlijk wel honger, frietpan aan dus om half 8 smorgens!

Toen kon bij mij de duim omhoog:P
                                Nathan, Daan en ikzelf vonden een frikandel en wat frietjes in de vroege morgen wel een goed plan, de andere waren er minder van gecharmeerd:lol

Vooral Frank vond het om te kokhalzen, hij heeft best lang met een afgedekte neus gezeten:lol

Dit was het voor mij, geen tourfoto’s, maar toch een leuke aanvulling denk ik zo:thumb

leon ciao
                                Bijdrager

inderdaad erg vaak moeten stoppen batty, ik snap ook niet dat sommige mensen inderdaad met brommers komen die het al na een relatief klein stukje begeven.. [lang voordat die 150 km om waren]
                                  Mijn superbravo [die met de groene velgen] en de ciao van poliniciao [donker blauw met bravo vork en buis ertussen] hebben het allebei zonder problemen doorstaan. We zijn ons wel weer bij valkenburg omgedraaid omdat we het niet te gek laat wilden maken 😉
                                  ps op het tellertje van de bravo heb ik die dag 117 km gereden 😀

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 88)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.