Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2009

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 479)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

n!ck*s

okej, heb er nu al echt zin in. alleen hoop ik nie tdat de 6uurs in handel tegelijk is want dat gaat dan voor.
      want toere kome er dit jaar toch nog genoeg.

Roger102
      Bijdrager

Vorig jaar was het ook zo dat de Hele groep zich in vaals op het 3 landen punt een beetje in een aantal groepjes verdeelde. Maarja, maakt niet zo heel veel uit eigenlijk. ben je ook eerder thuis.

TimoO_
        Donateur

sombrero :
          ik rijd ook met jullie 2 mee
          ik weet de weg nog wel ongeveer van de vorige keer

misschien is heen rijden ook wel n goed plan. moet ik wel n goed blok eronder leggen anders hou ik jullie niet bij 😛

FonS
          Bijdrager

Ik ben zo vrij geweest om Ritze en mij in de lijst te zetten 😉
            Weten we nog niet 100% zeker, maar ik denk wel dat we mee gaan (behalve als we door het buitenland moeten :lol)

n!ck*s

gaan we nu door duitsland of nie???? want niemand wil dat zowat. dus heb je de route al angepast?

jan-willem
              Topic starter

Gezien dat het meerendeel van de mensen niet door duitsland wil zal ik de route deze week ofzo even aanpassen.

sombrero
                Bijdrager

ik ga denk ik gewoon met de evolution engine rijden met de polini alu 42MM met 27mm uitlaat en malossi vertanding 🙂 dus kijk maar met welke set up je gaat rijden timo 😀

jan-willem
                  Topic starter

oah dan hoop ik voor je dat we genoeg tankstations tegen komen want dat zal wel wat zuipen met die 19 mm erop 😛

TimoO_
                    Donateur

ik wou eigelijk n blokje maken met n getunede 50 DR, lekker rustig. vind het een beetje zonde om het met de 43mm Polini kit racing te rijden, of met de deps.

sombrero
                      Bijdrager

jan-willem :
                        oah dan hoop ik voor je dat we genoeg tankstations tegen komen want dat zal wel wat zuipen met die 19 mm erop 😛

jah ik ben met diac en een vriend van hem naar de thorn-meeting gereden. en toen had ik nog de speedengine met deze setup. 🙂
                        toen moest ik ook al erg veel tanken. maar met de 19mm moet ik de 40 km toch wel halen met een volle tank . nu rijd ik ook iedere dag 10 km 5 heen en 5 terug van school. terugweg heeft wel wat steile hellingen. misschien dat ik daarom maar 3 keer met een tank naar school kan 😀

NaDiAAAH
                        Bijdrager

eej schrijf mij ook even bij:thumb

sjaak trekhaak

heb er wel zin in ,moet alleen nog veel aan m`n brommer gebeure ,scheur in frame moet gelast worden en ga denk ik voor de tour een 70 dr kope ,heb ik de tour vorig jaar ook mee gereden en dat ging goed icm vario daar de bergen op:)

sombrero
                            Bijdrager

mooi zo : kunnen we je gepolijste velgjes eens goed gaan bekijken 🙂

sjaak trekhaak

haha ja die moete ook nog eens goed gepoetst worden want die zijn best vies door die sneeuw enzo.

ritze
                                Bijdrager

:bierik heb er hendig zin in, flink veege met de vespa matties 😛

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                  Link naar Mijn collectie / Projecten.
                                15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 479)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.