Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2009

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 479)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Roger102
    Bijdrager

Ja het is wel een goed idee als we gewoon door duitsland rijden, mij maakt het niet uit. !,
      @ Avanti: Wat zal het jou uitmaken. Jij met al je fietstassen en bagage zal echt niet boven de 50 uitkomen :lol

Maar Niels Nijsten was vorig jaar wel echt diegene die overal super goed de weg wist enzo. Is hij er dit jaar ook weer bij. want dat was wel echt super handig moet ik zeggen.:thumb

VespaAvanti
      Donateur

Oke, dan boeit mij het ook niet zo:D

Roger, Dit jaar geen fietstassen, blijkt niet nodig te zijn;)
        Ik reed vorig jaar trouwens wel wat harder dan 50 hoor:D
        Dit jaar zeker ook8)

sombrero
        Bijdrager

ik ken de route hier in het zuiden zowat dromen. rijd hem vaker met wat vrienden op me brommer 😀
          ken hem wel pas vanaf niels zijn huis .
          maar de rest is niet zo moeilijk. altijd richting de torens van het dsm rijden. en vanaf het dsm weet ik ook de weg.

FonS
          Bijdrager

als er ook maar 1 meter in welk buitenland dan ook gereden wordt, ga ik niet mee !
            dan rij ik liever een stukje om.

ik heb dus duidelijk op ‘ja’ gestemd :p

Batty
            Donateur

ik ga liever niet in het buitenland rijden ik ben erg gehecht aan mijn rijbewijs zonder dat heb ik niet te vreten.

Mike
              Bijdrager

ik sluit me aan bij batty en fons. ook ik heb voor mijn werk m’n rijbwijs vaak genoeg nodig

stukkies buitenland is niet ecgt nodig, zeker niet als het om 10 km gaat, zal qua omgevings karakters niets uitmaken…

Mike

diac
                Bijdrager

gast, het is duitsland niet belgie:|

>>kruin-ritsjerd<<

ik sluit me aan bij wat fons, batty en mike zeggen. al heb ik me rijbewijs niet nodig voor me werkt houd k m toch liever wat langer. waarom door duitsland als nederland er (bijna) het zelfde uitziet:? het gaat er toch ook niet om hoe lang de route is:D die paar km extra op zo’n tour boeit dan ook niet meer

VespaAvanti
                    Donateur

Ik stem dan ook tegen het Buitenland, ik weet hoe hard Batty en Mike hun rijbewijs nodig hebben, en FonS doe ik het liever ook niet aan:D

Mike
                      Bijdrager

diac :
                        gast, het is duitsland niet belgie:|

jaa maar stephan was hier afgelope zondag en die had het ook over een stukkie belgie,

kijk in nederland ben ik er niet zo bang voor, in een groep houden ze je sowieso niet snel aan in dit land, ik woon neit net als jullie dicht bij de grens dus ik heb nul komma nul ervaring met die Politie badgasten daar.

ik mijdt het liever vriend

Mike

Roger102
                        Bijdrager

Och het zal allemaal wel meevallen, mij maakt het allemaal niet uit. als mijn blokje het dit jaar maar wel volhoudt 8)

tvmierlo
                          Donateur

ik ga bijna zeker mee, MAAR: ik rij mee t/m Vaals, misschien nog een klein beetje de terugweg, maar ik ga dan richting Voerendaal en blijf daar bij mijn oma slapen. Zo kan ik dit mooi combineren en dan de volgende dag of na 2 dagen naar huis.

diac
                            Bijdrager

was ik ook van plan, want ik moet eerst helemaal naar eindhoven reizen;)

TimoO_
                              Donateur

ik ga met Diac mee..

sombrero
                                Bijdrager

ik rijd ook met jullie 2 mee
                                  ik weet de weg nog wel ongeveer van de vorige keer

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 479)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.