Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2009

15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 479)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Roger102
    Bijdrager

Heey ik ben nu ook thuis,
      Niet nu pas van de toer hoor, maar we zijn ook nog ff naar de de afsluiting van de voorjaarsmarkt in ons dorp geweest.
      We hebben het echt naar ons zin gehad met de toer, al mijn 3 brommers hebben het netjes uit kunnen rijden, ( zip, Pk50, Ciao snor )
      Maar vonckje je zij van tevoren al dat je afstelling niet goed was, dus heel erg gek is het niet he, maar is naturlijk altijd jammer.

Bedankt iedereen voor vandaag he!

Edjuh
      Bijdrager

Pffff net ’thuis’, wat een lange dag zeg, iets te lang….

Maar wel een leuke toer, het laatste stuk was nog het mooist, reed lekker door:D net als de zzt geloof ik…

Goede opkomst! Lekker weer.

Morgenavond heb ik pas tijd voor foto’s, filmpjes misschien overmorgen.

@hans, van orangeciao.

@Arvid&Ivar, ik heb toch de A2 gepakt : -)

jan-willem
        Topic starter

het was zeker een geslaagd tourtje , kdenk dat ik de volgende tour toch zonder demper rij rijd veel fijner vind ik 😀
          Gelukkig niet superveel pech gehad behalve vonck zijn brommer dan , alleen we zijn gewoon vaak moeten stoppen.
          Ik vond het een geslaagde tour en van de zomer miss een mini versie , hou het forum in de gaten.
          Hieronder een paar foto’s die m’n moeder vanmorge gemaakt heeft :

ArvidW
          Donateur

’t was echt een geweldig toertje 😀 Grote gezellige groep en uiteraard op elk kruispunt een complete chaos:lol

De hoeveelheid problemen vielen wel mee, wel zijn de sleutelkunsten van Mike en Batty een beetje door de mand gevallen :fuck2 Gelukkig was Ewouz erbij en zijn alle problemen vakkundig opgelost.

Bergje op was ook echt leuk, lekker vollegas net 45km/uur naar boven tuffen op een helling van +/-10% 8)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

Batty
            Donateur

@ arvidw over sleutel kunsten gesproken was jij ook nìet een beetje door de mand gevallen8)
              ik zal daar binnenkort het bewijs nog wel even laten posten op de voorpagina:D
              En inderdaad onze last minute beun citta liet ons een beetje in de steek het kosten 2 snaren en een rol tape.
              En dankzij arvidw z’n ingewijde snaar :worshippy reed de citta probleem loos verder.
              Maar al met al was het een geslaagde rit wij waren om kwart over 1 thuis,toen nog even een lekker :bier gedaan het daarna lekker geslapen.

RiPe
              Bijdrager

Batty :
                ik zal daar binnenkort het bewijs nog wel even laten posten op de voorpagina:D

Ik ben benieuwd 😛

n!ck*s

ik vond het echt een geslaagde dag, spr mooie wegen gehad.
                  helaas had m’n ciao niet genoeg power om de berg met een redelijk gangetje op te komen. reed net 15 km/h of nog eens niet. maar dat weet ik voor de volgende keer.

Bedankt jan-willem, ik hoop van de zomer op nog zo’n toertjuh door limburg. :thumb

foto’s & filmpjuhs:

Filmpjuh 1

helaas reed de mijne niet zo hard en liepe de snellere brums uit op mij
                  Filmpjuh 2

was in 3 woorden: EEN SUPER DAGIE

Edjuh
                  Bijdrager

Sorry voor degenen die niet op de panoramafoto staan, ik had dat meisje op de scoot moeten vragen opzij te gaan.
                    Ik heb weer erg gelachen om/met ewout. Sneu dat we vonckje en nadiaaah achter moesten laten.
                    Ik was gisteren helemaal gebroken, nu nog eigenlijk : -)

Filmpje zal deze week wel verschijnen.

dwaynator
                    Bijdrager

Wahah het was leuk zo tezien volgend jaar ga ik ook mee

PoliniCiao
                      Bijdrager

Mijn snorciao ging al stuk voordat we in herten waren :(.

Toen thuis mijn racer gepakt die al vanaf de carnavalsmeeting niet gelopen had, daar snel een uitlaat onder gehangen en benzine in gegooid en me bij de rest gevoegd. Wonderbaarlijk heeft hij het ook nog uitgehouden en kwam makkelijk de bergen op.
                        Al met al een erg leuke dag gehad!

Martijnvanheerde
                        Donateur

Aaah klote moet nog 3 jaar wachten voor een tourtje:boos:fuck2

FonS
                          Bijdrager

Hier nog de foto’s van Tonlb’s camera:

En een filmpje van het groepsfoto-moment op het Drielandenpunt:

VespaAvanti
                            Donateur

Was een zeer geslaagde dag:worshippy
                              M’n SuperBravo’tje rijdt toch een stukkie leuker dan m’n Ciao:P
                              Vooral het scheuren tegen Ewous was lache:lol

ritze
                              Bijdrager

@martijn : waarom ??

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                Link naar Mijn collectie / Projecten.

tvmierlo
                                Donateur

VespaAvanti :
                                  Was een zeer geslaagde dag:worshippy
                                  M’n SuperBravo’tje rijdt toch een stukkie leuker dan m’n Ciao:P
                                  Vooral het scheuren tegen Ewous was lache:lol

vette superbravo ja 🙂

ritze, Martijn is 13 jaar oud, snap je

15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 479)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.