Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2009
- Dit onderwerp bevat 478 reacties, 49 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 10 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 januari 2009 om 21:18 #506213
Ik ben er ook weer bij

Weer lekker bergjes beklimmen:D12 januari 2009 om 22:08 #506214ik denk dat ik maar eens de malossi vertanding ga monteren en de velgjes laat coaten. zodat ik met verse bandjes en velgen kan gaan rijden. en ff kijken of ik nog een fatsoenlijke voorvork kan monteren. ik heb keuze zat. honda mb voorvork. tomos voorvork of zo een prul chrome ebr voorvork. of originele. maarja. ook zal ik voor een grote jerrycan moeten gaan zorgen. want ik heb nu een set up die een beetje veel slurpt.
gaan die duitsers ook weer mee? die wat die snorklokken toen erin hadden. en wat we in valkenburg kwijt waren?
ook ga ik diac eens vragen. dan heb ik tenminste iemand om mee af te rijden13 januari 2009 om 20:36 #506215Hier kan je zien hoe de route ongeveer gaat lopen en kan je gelijk mooi het hoogte verschil bekijken =): http://www.routeyou.com/route/view/65887/route-limbo-toer.nl
De terugweg moet nog even naar gekeken worden.13 januari 2009 om 20:40 #506216misschien dat ik tegen die tijd een pk50 heb, mag die ook mee of moet ik perse met de ciao?:P
13 januari 2009 om 20:41 #506217nee vespa scoot maakt niet zoveel uit 😉 rijd er trouwens al een mee 😛
13 januari 2009 om 20:42 #506218ik zal kijken of ik er dit jaar bij kan zijn;)
13 januari 2009 om 21:15 #506219DIAC als je het nu alvast ff in je agnde schrijft houd niks je meer tegen.
En weet iemand iets van niels nijsten ?
13 januari 2009 om 21:18 #506220jan-willem :
Hier kan je zien hoe de route ongeveer gaat lopen en kan je gelijk mooi het hoogte verschil bekijken =): http://www.routeyou.com/route/view/65887/route-limbo-toer.nl
De terugweg moet nog even naar gekeken worden.handige site he :D, misschien ga ik ook wel mee, ik moet er wel nog even een paar nachtjes over slapen. Waarschijnlijk ga ik dan met de avanti, dus met vario en dan neem ik mijn gps ook wel mee zodat we de weg altijd nog kunnen vinden.
13 januari 2009 om 21:24 #506221hier zie je dus ook waarom we zeggen dat vario of grote poelie wel eens handig kan zijn 😛
13 januari 2009 om 23:13 #506222tvmierlo :
jan-willem :
Hier kan je zien hoe de route ongeveer gaat lopen en kan je gelijk mooi het hoogte verschil bekijken =): http://www.routeyou.com/route/view/65887/route-limbo-toer.nl
De terugweg moet nog even naar gekeken worden.handige site he :D, misschien ga ik ook wel mee, ik moet er wel nog even een paar nachtjes over slapen. Waarschijnlijk ga ik dan met de avanti, dus met vario en dan neem ik mijn gps ook wel mee zodat we de weg altijd nog kunnen vinden.
Gewoon mee gaan Tim, wordt zowiezo leuk:D
Dan kom je gewoon vanaf Leende naar mij thuis toe, dan rijden we samen met OrangeCiao, >>kruin-ritsjerd<<, ik en waarschijnlijk danny_hendrikx naar de beginplek van de tour
Roger102: Ik heb al een hele tijd niks meer van niels nijsten gehoord, voor zover ik me nog kan herinneren had hij vlak na de vorige LimboTour een racer gebouwd van z’n Ciao, die hij ook al vrij snel weer verkocht heeft:con
13 januari 2009 om 23:24 #506223klopt hij had hem kort daarna op marktplaats staan. of hij verkocht is weet ik niet. ik zal nog eens kijken of hij op msn zit dan vraag ik het hem wel eens.
ook heb ik een mooie plek gevonden voor een groepsfoto.
deze is boven op de heuvel. hier heb je een mooi uitzicht over limburg en belgie. hier hebben we vorig jaar een groepsfoto proberen te maken maar dat ging niet helemaal zoals het moest14 januari 2009 om 08:16 #506224Huh, maar we rijden dus naar het drielandenpunten dan precies dezelfde route terug? Waarom niet een andere route terug?
14 januari 2009 om 09:41 #506225Nee dat is alleen de heen route de terugroute moet nog bepaald worden ;)staat er ook bij.
14 januari 2009 om 13:51 #506226
n!ck*smooi, mooi. al een groot groepje.
heb er zin in. hoop niet dat in handel de 6-uurs dan op 26 april valt want dat gaat voor mij voor.15 januari 2009 om 17:44 #506233VespaAvanti :
Roger102: Ik heb al een hele tijd niks meer van niels nijsten gehoord, voor zover ik me nog kan herinneren had hij vlak na de vorige LimboTour een racer gebouwd van z’n Ciao, die hij ook al vrij snel weer verkocht heeft:conmet een racer kan je ook meerijden:D kijk naar roger. dit jaar bouwen we gewoon weer een knallend blok en rijden we de tour er wel mee uit! de ervaring is opgedaan vorig jaar. ik zal tevens weer aanwezig zijn op de Vespa PK50. heb er nu al zin in, echt super naar me zin gehad vorig jaar.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.