Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2009

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 479)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sombrero
    Bijdrager

http://limbotour.hyves.nl/
      ff een hyves aangemaakt
      zo kan iedereen zien wie eigenlijk wie is. je kunt bijvoorbeeld krabbelen wat je usernaam op het forum is
      hyves kan ook gebruikt worden om de foto’s op te zetten, of de links van mijnalbum.nl

adff
      Bijdrager

Betrouwbare brommers allemaal, uitlaten vallen eraf, banden gaan lek, carter lek :p
        Lijkt me een leuke toer om mee te rijden, maar iets te ver van mijn huis

VespaAvanti
        Donateur

Haha, Limburgers beunen over het algemeen wat meer volgensmij adff:con:p
          M’n SuperBravo is er in ieder geval 100% klaar voor:thumb

keltow
          Bijdrager

Mijn brommer is een beetje kapot gegaan:lol Kost me €150 euro om te maken, Ik moest van dat geld een leovince krul halen voor meer trekkracht. Maar nee hoor mijn vespa laat me weer in de steek 😉 Als dat maar niet in de toer gebeurd :con Ik denk dat ik de enigste originele vespa heb :lol(behalve de lak).

43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc

>>kruin-ritsjerd<<

aight aight, ik heb er al echt zin in.:D
              vandaag me citta verzekerd8)
              alleen nog licht aan sluiten mischien andere snaar erop en dan is ie klaar om de tour mee te rijden:thumb

n!ck*s

iedereen krijgt op het laatst allemaal kleine probleempjes.

@keltow, ik rijdt ook met een originele setup, alleen vario & proma cc

ritze
                Bijdrager

KNAL BOEM PAAF ringelringel….

krukas doormidde:@ en ik zat nog zo te denken, als ik nou maar niks hoef in te rijden voor de toer.
                  haha maar nu moet het wel, kan ik de rest van de week de heledag inrije en dan de toer rije…dat gaat wat worde.
                  dus het kan zijn als ik geen kruk kan fixe dat ik ook niet meedoe, maar ik ga alles probere om em aant lope te krijge:D
                  anders word ik helemaal gek

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                  Link naar Mijn collectie / Projecten.

mefke84
                  Bijdrager

Voor mij is de tour ook zo ver weg, blokje zit inelkaar maar ben nou der achter gekomen dat me krukas scheef is met het gevolg dat me vliegwiel het spiebaantje een beetje gaar is, zou ik voor zondag die 2 dingen kunnen regelen dan ga ik als nog mee, maar ik zie het er somber van in, der heeft niet iemand nog een krukas en of vliegwiel ligge???

Groetjes Mefke84

sjaak trekhaak

ik ga niet mee want ik zie net bij het schoonmaken van de cilinder dat er een soort scheur of kras inzit:(

hansieb
                      Moderator

Krukas doormidden, lekkere problemen paar dagen voor de rit =)

keltow
                        Bijdrager

owja. Dit is geen vragen topicje maar ik heb altijd al een leovince krul gehad. Maar die is kapot gegaan. Kan ik dit lassen?

Zoals je kan zien zit er een scheur in. Ik hoop dat dit te maken is. Want dan heb ik alsnog meer trekkracht en hoef ik geen nieuwe uitlaatje te kopen:D

TimoO_
                          Donateur

Breng hem maar langs, ik zal kijken of ik dat dichtgelast krijg (ligt eraan hoe erg de roest is)..

keltow
                            Bijdrager

is goed man :)pm me waar je woont dan kunnen we samen ernaar kijken. Ik kom wel met de fiets want me brommer staat bij EPC sittard :lol

PoliniCiao
                              Bijdrager

Ik ben ook van de partij mits het weer niet heel slecht wordt.

Poliniciao @ snorciao
                                50cc ori
                                gianelli excel
                                55km/h

en mijn vriendin @ variociao
                                70cc polini W-poorter
                                Proma cc
                                75km/h

Daan777
                                Moderator

Grappig dat nu vlak voor de toer ineens iedereen z’n brommer kapot gaat.

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 479)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.