Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2009
- Dit onderwerp bevat 478 reacties, 49 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 10 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 januari 2009 om 21:06 #506188
Mike :
ik wil deze keer zeker een keer door die limolandse heuvels skeuren op me LorLijkt mij ook echt super vet, lekker met de brommers in de heuvels en je blokje echt moeite horen hebben met de 85kg aan persoon erboven :lol
Kom op mensen, schijf je in
, het is in het weekend voor de week waarin Koninginnedag valt dus ws heeft de helft hierzo op het forum geen ruk te doen dat weekend;)AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno11 januari 2009 om 22:07 #506189ik doe zeker weer mee. zal ik het stuk route hier in het zuiden weer op me nemen? zal zeker weer een leuke tocht worden. wel moet ik zeggen. zorg ervoor dat je een grot poelie monteert of een vario hebt want de berg in slenaken gaat best stijl en die van vaals naar het drielanden punt gaat ook wel goed omhoog. verheug me er nu al op. ook kunnen we deze keer bij de ijskraam een ijsje gaan eten in epen. hier komen vaker groepen langs met motors of brommers. is eigenlijk een plek waar veel tuning clubs enz. bij mekaar komen bij toertochten. lijkt me dan ook leuk om daar eens de vespas te laten showen.
11 januari 2009 om 22:42 #506190Ik zal er eens over na gaan denken:) Lijkt me opzich wel leuk om mee te doen
11 januari 2009 om 22:46 #506191Wordt zo te zien al een aardig groepje8)
Mike, Batty, Ewout, Arvid, Bartjee ZEKER meedoen!:DHans, je moet inderdaad gewoon ff een auto met aanghanger regelen, regel je Flick, Tonni en Wouz ook maar ff:p
12 januari 2009 om 07:41 #506192
n!ck*sik ben er dan ook bij, ga op de 27e februari op dus 26 april moet ik wel m’n certi hebben. dus dat wordt goed leren zodat ik in één keer slaag.
dus zet mij maar op het lijstje.
12 januari 2009 om 09:08 #506193lijst geupdate
12 januari 2009 om 09:45 #506194Heeey Gasten !!
Ik ben een hele tijd afwezig geweest van het forum omdat ik in het najaar een nieuwe zeilboot van 7,5 meter heb gekocht met alles erop en eraan, zoals toiletje, keukentje, 5 slaaplaatsen, Diesel inboord motor enz enz. Dus heb ik ff geen tijd en geld gehad voor mijn Vespa Hobby.. Maar Mijn Ciao racertje word weer uit de schuur geplukt. en uiteraard Klaar gemaakt voor de Limbo tour !! Ik heb nu ook een draaibank tot mijn beschikking dus er zullen leuke dingen te voorschijn gaan komen.
En ik hoop natuurlijk dat mijn Blokje het dit jaar wel zou Trotseren !!.Schrijf me er maar weer bij.
2 Brommers net als vorig jaar.
1X Pk50 s
1x Vespa ciao Racertje12 januari 2009 om 09:59 #506195dat is mooi roger , nu hopen dat die niet in een dip terecht komt als we de berg oprijden :lol , ik heb je aan de lijst toegevoegd.
12 januari 2009 om 11:24 #506196voeg mij ook maar toe jan-willem

ben ook van de partij dit jaar 8)12 januari 2009 om 11:58 #506197
>>kruin-ritsjerd<<mooi dat er al zoveel inschrijvingen zijn

@ roger102: nu maar hopen dat ie het dit keer wel volhoud:con mischien ook tijd voor vario?12 januari 2009 om 18:01 #506204Vario heb ik al hoor, maar ik weet niet of je me vorig jaar hebt zien rijden maar vorig jaar lag het aan een valse lucht probleempje bij de inlaat. En lag het niet aan men setup, Ik reed met getuned carter en Mallossi Brevetatto. en had een top van 75. allees door de valse lucht geen kracht van onderin.
Is Niels Nijsten eigenlijk nog van de PARTIJ ??
12 januari 2009 om 18:42 #506208ik zal het er eens met G-no over hebben. lijkt me wel leuk om mee te gaan, maar het is ook al een ritje van Maastricht naar roermond…
12 januari 2009 om 19:02 #506209Roger102 :
Vario heb ik al hoor, maar ik weet niet of je me vorig jaar hebt zien rijden maar vorig jaar lag het aan een valse lucht probleempje bij de inlaat. En lag het niet aan men setup, Ik reed met getuned carter en Mallossi Brevetatto. en had een top van 75. allees door de valse lucht geen kracht van onderin.Volgensmij was je krukas krom, dat was toen het verhaal in ieder geval:con
Dit jaar neem ik geen reserve blokje meer mee, dus die kan je dan ook niet meer uit me fietstas laten jatten:pest:p
Gewoon een niet te snel blokje bouwen en als je met poulie rijdt hoe dan ook 95 pakken, dan komt het goed
Wordt al een aardige groep:worshippy
12 januari 2009 om 21:08 #506210Nee eerst had ik een valse lucht probleem dus had ik niet zo heel veel kracht van onderin en ik had een kleine poulie erop. Dus zette ik er een grotere op van Sombrero, die bleek scheef te zijn, en dus is mijn Kruk daardoor scheef gaan lopen.
Maar Nu moet je niet gaan lullen dat IK iets heb LATEN jatten want dat is de grootste onzin, ik had gevraagd, of ze heel even om een spietje wilden gaan vragen wat hun dan gaan doen zal me geen reet schelen daar sta ik helemaal buiten !!!
12 januari 2009 om 21:12 #506211Oke, dacht dat het alleen aan je krukas lag.
Maar ff rustig aan, was maar een grapje hoor;)
Die :p staat er niet voor niks:haha
En je moest trouwens wel een compleet blok hebben, anders haal ik het filmpje met het bewijs er wel bij:P -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.