Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2009

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 479)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jan-willem
    Topic starter

Mensen ik heb nog geen mensen die me een mail gestuurd hebben voor een t shirt , dus niemand hoeft er een ?
      Anders wil ik het graag deze week weten zodat ze nog klaar zijn voor de tour.
      Dus wil je een t-shirt stuur me ff een mail janwillempoulussen[AT]home.nl [AT] natuurlijk ff vervangeen door @, en zet er ook even de maat en de naam die je erop wil bij. De prijs zal rond de €15 zijn maar ik kan ik pas precies zeggen als ik weet hoeveel mensen er een willen.
      heb je nog vragen over de tour kan je pmen of mailen.

gr jw

ritze
      Bijdrager

ja ik zou er heel graag 1 willen maar hoe betaal ik die?

wordt dat gewoon betalen bij de toer of moet dat verzonden worden? en.. komt daar je eigen naam op te staan ?

alvast bedankt ritz

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

jan-willem
        Topic starter

Ik ga proberen te regelen dat jullie met de tour kunnen betalen dat is het makkelijks en als je goed leest kan je zien dat je naam erop komt 😉

n!ck*s

dus gewoon bij de toer betalen. en de shirts krijg je dan ook bij de toer?

ritze
            Bijdrager

ooh srry nie goed gelezen… ja is fijn kunne we ze meteen aandoen:P en hope voor t-shirt weertje:bier

en der dikke tuut hub ich aug bie mich:pimp whahaha

n!ck*s

idd, dat hoop ik ook. anders trek ik hem wel voer m’n jas aan:lol

ritze
                Bijdrager

haaaa zeeekers mja dan moet het wel niet gaan regenen

wat doen we eigenlijk als het regent ? mijn brommer vind water egt niet leuk, mij boeit het nietzoveel of het regent ofnie maar ik denk dat sommige mense daar anders over denken…

VoNcKjE
                  Bijdrager

ik kom niet als het regent met ciao! dan rijd die niet ivm powerfilter!
                    dan kom ik met scooter:lol

ritze
                    Bijdrager

oja ik neem mee :

schroevedraaiers plat en kruis
                      dopsleutel 10 13 en 17
                      boegie knaller
                      boegies
                      m6 m7 m8 bouten en moeren
                      tiewraps
                      4 liter benzine (je weet maar nooit)
                      steeksleutels 8mm, 2*10er, 11mm, 13mm(lang), 13mm (kort),
                      cillinnder (ori)
                      koperdraad 2.5mm2
                      soldeerboutje (op gas zoo groot als markeerstift :))
                      std voor vario
                      dremel met volle accu en wat shit erbij

en voorderest zou ik het ff niet wete…
                      oja voor punte rijders, vliegwieltrekker en reserve cp`s

enne @vonkie ik rij ook met pwr filter zonder schuimpje maar ik heb wel een plaatje onder me blok gemaakt ,wat er std al zou zitte. gwoon een beetje kutte eraan, ik moet ook men kappe afplakken als ik door de regen moet rijden.
                      anders word mijn bobine nat en vonkt hij niet meer, wat dan weer resulteerd dat je te laat op je werk komt heheh

sjaak trekhaak

gaat de route dit jaar ook weer over die veldweg? want dat zie ik niet echt zitte met m`n verlaagde voorvork.

VoNcKjE
                        Bijdrager

@ritze:ik hep mu carbrateur langs me brommer hange he(zijinlaat) duz ik kan niks inpakke haha:D

n!ck*s

ik neem ook een hele lijst onderdelen mee, net zoiets als ritze.
                            krijg er steeds mer zin in, nog maar 11 daagjuhs

jan-willem
                            Topic starter

@sjaak nee ,dit jaar doet sander de route in t zuide dus.

ritze
                              Bijdrager

ja nee logies ouwwer ik heb een puch gehad en die had ook pwr filter buite het frame en met regen liep die egt niet meer
                                eg stom dat dat niet fatsoendelijk werkt pff nja hope dan dat we mooi hebbe

VespaAvanti
                                Donateur

Niet moeilijk doen, het wordt gewoon super mooi weer, ga daar maar vanuit:D:P

Mischien kunnen we ook iets regelen zodat de Tour op de FrontPage komt?:?
                                  Ik ga er ff achteraan…

Edit:

Voor iets op de FrontPage moet er wat gemaakt worden:!
                                  Ik ben hier echt slecht in:con
                                  oftwel, liefhebbers, leef je uit en maak wat!:D
                                  Mischien is het een idee om het hier te posten, dan kunnen we de mooiste uit kiezen en dan kan Flick hem plaatsen;)
                                  Het moet natuurlijk wel snel gebeuren want het is zomaar zo ver…

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 479)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.