Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2009

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 479)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartjee
    Donateur

Ligt eraan, mocht ik het gewoon halen dan ga ik natuurlijk wel mee. Maar ik ga me er niet voor haasten. Wil gewoon de tijd nemen voor die brommer en er moet ook nog meer gebeuren dan alleen dat blok;)

ArvidW
      Donateur

Mijne heb ik in 1dagje weer in elkaar gezet en weer rijdend 8) Aan Ivar’s ciao hebben we net de laatste kleine aanpassingen gedaan en die is ook klaar voor de toer:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

FSC 72
        Bijdrager

Ik weet niet of het al gepost is maar ik zag in de gauwigheid dat jullie langs Susteren rijden over de rijksweg (N295). Hier loop alleen geen fietspad langs de rijksweg dus dat stukje moet je binnendoor vanaf de eerste afslag Susteren over de Oude Rijksweg Noord, de Marktstraat en de Oude Rijksweg Zuid. Dan kom je weer op de N295 terecht naar Sittard.

FonS
          Bijdrager

Ja daar kwam ik altijd langs als ik naar school ging, moet je even een paar meter omrijden. Zo’n wegen zullen we wel vaker tegenkomen, maar er is altijd wel iemand die weet hoe je dan moet rijden 😉
            Dit stuk gaat bijvoorbeeld ook niet (N276 van Brunssum richting Sittard) omdat je er niet met de brommer mag komen:

(op klikken voor groot formaat)

Maar dan rijden we gewoon binnendoor, want we stoppen toch bij mij thuis (ligt ongeveer op de helft van de terugweg) om iets te drinken. Dat is in het deel van Merkelbeek dat als Douvergenhout op de kaart staat.
            Vanaf daar kunnen jullie gewoon weer verder rijden richting Sittard.

ritze
            Bijdrager

ey ik kom met een ciao en een scooter vol met gereedschap enzo, en daar kan iemand achterop als het moet (je weet maar nooit) , ding loopt 52km/h , als er bezwaar is hoor ik het wel… gr ritze

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
              Link naar Mijn collectie / Projecten.

TimoO_
              Donateur

Een scootertje erbij lijkt mij niet echt een probleem. Is in een bepaald opzicht wel handig. Twee ook niet maar het moeten er niet meer worden naar mijn mening.

FonS
                Bijdrager

Mee eens, kan ik m’n gereedschap er ook bij kiepen :p En nu hoef ik geen Vespa uit te lenen aan de bestuurster van de scooter haha

n!ck*s

is idd wel handig, als het er maar niet meer als 1 wordt:D

is zkr handiger dan in je rugzak duwen. maar zoveel neem ik toch nie mee. verdelen het wel wat.

wat staat er voorop dat shirt, niks of iets van je username in het klein ofzo

VespaAvanti
                    Donateur

Als die sooter het uithoudt is het idd wel makkelijk:con:p

Waarom is het ookalweer naar de 19e verzet?:?
                      Volgensmij zijn er veel mensen die het liever op de 27e hadden maarja.

Roger102
                      Bijdrager

uhh avanti ik geloof dat et al gewoon de hele tijd op de 19 staat gepland ??

Batty
                        Donateur

als jullie het maar niet in jullie koppen halen om weer met die datum te gaan kloten:P

Roger102
                          Bijdrager

Precies, gewoon zo laten is het beste.

VespaAvanti
                            Donateur

Tuurlijk niet meer verzetten, dat zou wel erg kortdag worden:lol
                              Maar vroeg het me gewoon af omdat het eerst op de 27e gepland was.

sjaak trekhaak

ik ga denk ik niet mee, heb pas de 24ste geld ,heb geen zin om te lene ,heb ook geen andere cilinder ,nou is het niet zo`n probleem om met de 80 polini te rijden maar ik heb nog steeds problemen met de cilinderkop.

Edjuh
                                Bijdrager

Wellicht dat iemand je iets kan lenen of goedkoop aanbiedt?

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 479)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.