Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2009

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 479)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Poelll13
    Bijdrager

Leuk.. mijn ciao ligt in puin. dit jaar dus geen limbo toer voor mij..

ArvidW
      Donateur

of een uitdaging de komende 16 dagen…. 😉

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

Batty
        Donateur

is het over 17 dgn alweer das snel nou dat wordt op m’n nieuwe ciao dus niks:(

dan maar op m’n vertrouwde blauwe lor maar:D

ik heb er wel onwijs veel zin in:thumb

Mike
          Bijdrager

18 april is de toer dan?? ik d8 de 25ste:P naja maakt niet zoveel uit, dan gaan ik wel op de citta van m’n zus ofzo. mijn ciao zal ik net niet redden. dan issie denk net af kwa spuiten.

Mike

jan-willem
            Topic starter

Even voor alle duidelijkheid de toer is op 19 april.

Roger102
              Bijdrager

Ik begin er ook echt onwijs veel zin in te krijgen.
                Ik ga tog gewoon rijden met mijn blok wat ik er nu onder heb. Ik heb er nu ruim 100km mee gereden en nog geen problemen mee gehad. Al vind het wel vrij hoogtoerig lopen met mijn vario eronder. Achja ik zie et wel.
                Ik neem sowieso een reserve blok mee dus mocht er iets fout gaan kan ik gewoon door.

ArvidW
                Donateur

Mooi toch, kom je tenminste de berg op 🙂 En kan je lekker een beetje doorgassen 😀

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

Edjuh
                  Bijdrager

Ik moet nog vrijvragen en mn brommer in limburg krijgen, maar als alles goed gaat ben ik er bij.

Mike
                    Bijdrager

edo, je hebt pm. batty ik en ewous kunnen wel wat regelen met de bus van batty

Mike

n!ck*s

ik heb er ook veel zin in.

ik zal dus een waterpomptang, bougisleutel, ratelset dop 6 t/m 13, platte en kruis draaiers en zal nog wel wat kleins menemen.

@jan willem, staat er wqat op de voorkant van het shirt of niet???

mefke84
                        Bijdrager

jammer dat ik een incomplete vespa thuis heb staan, want ik had ook wel zin om mee te gaan, maar miss is er nog hoop dat ik meega, ff kijken wat ik ken regelen want het is al snel de 19e, jullie horen van mij want ik heb wel weer zin in die tour, afgelopen jaar was echt Mega vet, alleen jammer van 3x een warm loper met me Malossi maargoed,

Bartjee
                          Donateur

Hmm ik ga het helaas ook niet meer halen.. Blokje hangt nog steeds onder mijn citta en moet er nog onder uit, schoongemaakt worden, in elkaar gezet worden en de cilinder moet nog ingereden worden.. Ook moeten er nog veel kleine dingen aan gebeuren
                            Gaat dus niet meer lukken allemaal, aangezien ik de komende anderhalve week proefwerkweek heb:(

mefke84
                            Bijdrager

Zo vandaag paar dingen gekregen ( HM, polini 60cc, nieuwe koppelingsigmenten, laatst elec onsteking Thanks To Sil;)) alleen nog ff kijken voor velgen en dan kan ik mee doen aan de Limbotoer, heb er nou al zin in:D

VespaAvanti
                              Donateur

Bartjee :
                                Hmm ik ga het helaas ook niet meer halen.. Blokje hangt nog steeds onder mijn citta en moet er nog onder uit, schoongemaakt worden, in elkaar gezet worden en de cilinder moet nog ingereden worden.. Ook moeten er nog veel kleine dingen aan gebeuren
                                Gaat dus niet meer lukken allemaal, aangezien ik de komende anderhalve week proefwerkweek heb:(

Gewoon zodra de proefwerkweek voorbij is de schouders er onder en non-stop sleutelen:thumb
                                Dan kan je mee:D

Roger102
                                Bijdrager

haha mefke prachtig als je dit jaar weer mee zou doen word zeker weer lache 😀
                                  En bartje komop man maak er wat van !

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 479)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.