Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2009
- Dit onderwerp bevat 478 reacties, 49 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 10 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 maart 2009 om 16:09 #507004
n!ck*sheb je al een shirt late maken of nog niet?
en moet wat voor zijn eigen kwa gereedschap meenemen voor de zekerheid, of wordt dat verdeeld over alle mensen???? zodat je zelf niet alles mee hoeft te nemen, niet dat het nodig is ofzo.
19 maart 2009 om 16:23 #507005gereedschap wordt als het goed is verdeeld over alle mensen. jan willem is al naar de drukker geweest tenminste dat dacht ik.
nog een ding he. op die dag dat de limbotoer is is ook de amstelgold race. daarom zal ik de route een beetje moeten aanpassen in het gebied van valkenburg, want hier is de finish.
ik heb met een van de organisatoren gebeld, en die zei dat we beter niet in het centrum kunnen komen, vanwege de drukte en parkerende mensen. daarom denk ik dat ik rondom valkenburg ga.19 maart 2009 om 16:47 #507006Ik ben naar de drukker geweest , ik heb een shirt laten drukken is vrijdag klaar foto’s volgen nog en de precieze prijs ook zal rond de €15 zitten.
Gereedschap moet ik nog even een lijst van maken , maar kleine dingen kan iedereen wel zelf meenemen.19 maart 2009 om 17:00 #507007Gereedschap is nergens voor nodig:rules:D
Iedereen neemt een deel mee neem ik aan inderdaad, beter verdeeld dan vorig jaar hoop ik:P
Gaat een mooieTour worden, krijg er steeds meer zin n, zeker nu het weer wat mooier weer begint te worden8)
2 april 2009 om 15:11 #507081
n!ck*sen??? kunne we de shirtje al bestelle?
want het is al over 17 dagjuhs, YEAAH:bierik weet wel dat ik voor mezelf een klein ratelsetje meeneem van dop 6 t/m 13. die heb ik dus bij. de rest moet jan-willem of wie het doet maar verdelen. ik wil zelf ook nog wel wat meenemen.
2 april 2009 om 15:18 #507082neem dop 17 dan gelijk ff mee 😉 en bougiesleutel
2 april 2009 om 15:45 #507083
n!ck*sgaat niet voor iedereen meenemen:no
wie regelt het eigenlijk, dat verdelen van de gereedschappen
2 april 2009 om 16:52 #507084het duurt inderdaad niet meer lang. ik kijk nu even met welke ciao ik ga rijden. waarschijnlijk stop ik een origineel krukasje in het blok van de racer. heb op het moment geen behoefte om zo een groot bedrag uit te gaan geven voor een nieuwe vollewangen krukas.
of ik rijd met de nieuwste ciao die ik heb gekocht. maar die vertrouw ik niet zo, om zulke afstanden mee te rijden. heeft voorheen altijd met een te arme afstelling gereden. nu heb ik hem wel goed afgesteld, maar weet niet of de slechtafgestelde periode effect heeft gehad op bijv. de zuigerveertjes enz.ben ook benieuwd naar de shirtjes jan-willem
2 april 2009 om 16:57 #507086Ik heb er een binne voor mezelf , als je er een wilt moet je even mailen naar janwillempoulussen[AT}home.nl met de naam die je op t shirt wilt en de maat de prijs en betaling komt nog meer info over 😉
2 april 2009 om 17:19 #507090kun je hier ff een fototje posten. dan weten de mensen wat ze krijgen als ze hem bestellen.
2 april 2009 om 17:39 #507092Foto:
2 april 2009 om 18:09 #507093wow die zijn nice gedrukt. staat er voor ook nog iets op of niet. neem aan van niet
ziet er mooi uit. ook met dat blauwe zo erbij staat netjes.
ik bestel er meteen een. denk wel dat ik mijn gewone naam erop zet en niet me username.2 april 2009 om 18:26 #507094leuk T-shirt, ik wacht de prijzen wel effe af!
we moeten gewoon allemaal wat gereedschap meenemen, dus als iedereen gewoon effe in z’n post zet wat ie handig vind om mee te nemen dan kijken we wat nog nodig is.
ik neem mee:
Ratelset dop 6 t/m 14
schroevendraaiers platte/kruis
imbus (4 maten)
17/18mm dopsleutel
bougiesleutelis maar 1 doosje en een apparte sleutel en bougiedop ding dus niet is wel efficient meegenomen.
wat er nog meegenomen moet worden (indicatie), enkele sleutels, combinatietang, evt. waterpomptang, pitstang, wd-40, remmenreiniger, sleutel 36 of wat is het voor je achterklokmoer, hamer, enkele boutjes/moertjes?
@ Jan-Willem, hoezo sta ik eigelijk niet op de lijst 😛 ik ga ook mee natuurlijk. tenminste, zoals het er nu uit ziet zal mijn ciaotje er geen problemen mee hebben.
2 april 2009 om 18:49 #507095voor de poelie rijders : neem een reserve poelie mee. en snaar.
vorig jaar was me poelie gescheurd zag ik toen ik thuis kwam. het zal je maar op de helft van de toer gebeuren. snaartjes willen ook wel eens nalaten op zo een lange stukken.volgens mij gaan we goed weer krijgen met de tour.
morgen wordt het hierin het zuiden van limburg de eerste warme lente dag. 20-22 graden in de middag-namiddag. melde ze vandaag op het L1 nieuws

Boven Noordoost-Polen en de Baltische staten lag vanmiddag met een luchtdruk van 1030 hectoPascal het centrum van een hogedrukgebied. Boven Zwitserland, Zuidoost-Frankrijk, Noordwest-Italië en de Middellandse Zee lag een groot lagedrukgebied. Tussen beide systemen werd vandaag met een matige ONO wind droge en zachte lucht aangevoerd.
(Over)morgen is er minder wind dan vandaag. Het wordt nog iets warmer met morgen ruim 20 graden!
Zaterdagmiddag kunnen er enkele buien ontstaan. Op Palmzondag koelt het af met meer bewolking bij een NW wind. Tijdens het begin van de Goede Week wordt het weer iets warmer met later enkele buien.
De temperatuur loopt flink op tot lenteachtige maxima van 20 à 22 graden morgenmiddag: de eerste warme dag van dit jaar!2 april 2009 om 19:24 #507097n!ck*s :
want het is al over 17 dagjuhs😮 Dat wordt nog hard doorwerken:|
Maar heb er wel super zin in, eens kijken of we de berg kunnen bedwingen:D
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.