Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2009
- Dit onderwerp bevat 478 reacties, 49 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 10 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 februari 2009 om 11:09 #506542
vind het zowiezo onzin dat het op een zaterdag moet, zondag is de meest logische dag voor dit soort evenementen.
ook werken er heel veel mensen op een zaterdag.nu moet ik ook vrijdag na school alles gaan klaar maken, terwijl je er de zaterdag genoeg tijd voor hebt
(niet iedereen)als het op een zaterdag word, ga ik iig niet mee.
3 februari 2009 om 11:13 #506543daar heb je ook weer gelijk in. maareh op zondag is denk ik toch wel handiger. de mensen die voor de zaterdag zijn kunnen die niet gewoon nog op zondag meerijden en dan met de auto naar huis. overnachten is toch niet perse nodig of wel ??
zijn er ook mensen met een goede camera om te filmen zodat we een mooie film kunnen maken. ik heb er wel een maar daar moeten nog bandjes in. ik zal kijken of ik die meeneem. fototoestel neem ik zowiso mee 😀 kunnen we een mooie groepsfoto maken.3 februari 2009 om 11:18 #506544Ik begrijp het punt van Mike, Tonni enz wel, als je zondagochtend supervroeg moet vertrekken om op tijd bij het vertrekpunt te zijn, vervolgens een tour gaat rijden, die opzich toch best wel lang is, en daarna nog terug naar huis moet om superlaat thuis te komen, dan is er voor de meeste mensen geen lol aan, zeker niet als je de maandag daarna smorgensvoreg weer op je werk moet staan.
We moeten de uitslag van de poll gewoon ff afwachten, moet ook maar even een sluitdatum voor komen:!
3 februari 2009 om 14:00 #506548
n!ck*smaar die kunnen dan zaterdag op zondag ergens overnachten, en dan zondagavond weer naar huis rijden, of maandag. dat zou toch ook kunnen?
want ik denk dat er wel redelijk wat mensen afvallen als het op zaterdag is.
3 februari 2009 om 17:13 #506556Dan zouden ze maandag vrij moeten kunnen krijgen, weet niet of dat zal lukken:con
Zelfde geld natuurlijk ook voor de mensen die zaterdag vrij moeten vragen als het op een zaterdag zou zijn.
De poll zal het uitwijzen he, als er veel bezwaar is tegen een zaterdag dan wordt het gewoon een zondag neem ik aan.3 februari 2009 om 17:26 #506557maar we gaan toch niet voor 3 mensen alles omgooien?
niet lullig bedoelt, maar het blijft wel een “limbo” toer;)3 februari 2009 om 18:24 #506558Zijn er wel een paar meer dan 3 hoor:con
Wat mij betreft beslist de poll het:!
Dat LimboTour slaat volgensmij ook meer op het gebied waar we doorheen rijden en niet de mensen die er aan meedoen:con3 februari 2009 om 18:31 #506559diac :
maar we gaan toch niet voor 3 mensen alles omgooien?
niet lullig bedoelt, maar het blijft wel een “limbo” toer;)@ Diac dus jij hoeft ook niet mee te rijden met de vct om dat jij niet daar vandaan komt:!, want wat jij zegt slaat echt nergens op.
Volgens mij hebben wij noorhollanders het bij vespaAvanti het met de wintermutsen ge oppert om een keer in het heuvelachtig,te toeren.
Dat van het op een zaterdag is gewoon een voorkeur,om dat sommige onder ons een eigen bedrijf of een fulltime baan hebben.
Het is gewoon voor de mensen die wat verder weg wonen wat makkelijker te regelen, en ik dacht altijd hoe meer ziel hoe meer vreugd.
3 februari 2009 om 18:34 #506560En zo is het maar net!;)
Jullie hadden het inderdaad gehad over een Tour hier in Limburg, dat de LimboTour dit jaar weer is is alleen maar gunstig wat dat betreft.
4 februari 2009 om 13:11 #506566Batty :
@ Diac dus jij hoeft ook niet mee te rijden met de vct om dat jij niet daar vandaan komt:!, want wat jij zegt slaat echt nergens op.Batty, je snapt mijn punt niet, dus slaat deze reactie op mijn reactie ook nergens op.
het komt nu op mij over dat we voor 3 mensen, die van ver moeten komen we de hele tour omgooien.
natuurlijk is het gezelliger als we met meer mensen zijn
jullie gaan toch ook niet voor 3 limburgers de hele VCT tour omgooien:?
ik bedoel, ik rekende er vanaf het begin op dat het op zondag was, en verheugde me er ook echt op.
4 februari 2009 om 14:23 #506567als het op een zondag is gaan polnini ciao en ik misschien ook mee, op een zaterdag niet. Want dan moet ik werken, trommelen en uitgaan en ik heb het er niet voor over dat te schrappen voor de tour dus 😉
4 februari 2009 om 14:50 #506569Ik vind alles prima, maar er wel wel binnenkort een Vaste datum geprikt worden ! 😉
4 februari 2009 om 15:00 #506571Als ik nu naar de poll kijk wordt het een zondag , maar ik wacht nog even een weekje af.
4 februari 2009 om 17:49 #506582zondag zal gerust geen robleem wezen. als de aanvangtijd op zondag mee zit gaan we dus zaterdag eind van de dag wel naar valkenburg om daar gewoon relaxed te pilzen en te maffen met een groep en dan dag erna optijd naar de start plaats
( ik denk nu hardop he )
ff kijken hoe batty en tonni daar over denken en de anderen van ver
Mike4 februari 2009 om 20:14 #506588mike, dat is best een goed idee. gaan jullie met de brommer daarheen of met auto + aanhanger ??
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.