Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2009

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 479)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

>>kruin-ritsjerd<<

en als er t-shirts komen zou ik ze wel op een zwart t-shirt laten drukken ziet er namelijk wat mooier uit:!

n!ck*s

@kruinritsjerd, idd zou ik dan ook doen.

VespaAvanti
        Donateur

Leuk idee van die Shirts:thumb

sombrero
          Bijdrager

jah idd. leuk idee had er zelf ook al eens over nagedacht. lijkt me ook leuk als iedereen een sticker met de forum naam eropplakt .

Roger102
            Bijdrager

Indd leuk indee, maar het moeten wel een beetje fatsoenlijke shirtjes zijn. 🙂 Want je ziet wel eens van die Billige shirtjes. Dat ziet er echt niet uit.
              Een sticker op het T-shirt ??

n!ck*s

@roger102, sticker met je gebruikers naam, zodat de drukker niet op elk shirtje een andere naam moet drukken.

Tonni
                Moderator

Blijft ruk dat dit echt helemaal aan de andere kant van ons landje is, want ook deze jeukt me. Limburg lijkt me ook super om rond te rijden op de brom.. Dat zou alleen wel een erg lange dag worden denk ik…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Mike
                  Bijdrager

ag optijd opstaan en je aanhangwagen optuigen doe je ook voor “le grande VCT” tonni;) dus waarom niet. je heb er al profijt van als je bijf hans en wouz meekrijgt! en dat moet toch haast wel lukken lijkt me! wij doen het immers ook en is voor peter mij en eout ook evengoed 2 en half uur sturen met de auto!

Mike

hansieb
                    Moderator

Tonni :
                      Blijft ruk dat dit echt helemaal aan de andere kant van ons landje is, want ook deze jeukt me. Limburg lijkt me ook super om rond te rijden op de brom.. Dat zou alleen wel een erg lange dag worden denk ik…

Misschien dat we er zaterdag heen kunnen broesen en maandag weer terug?

Moete we alleen nog een slaapplek vinden bij 1 van de limbos :)!

Tonni
                      Moderator

Ik ga me maar weer eens beraden.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Mike
                        Bijdrager

ja want peet, ewout en ik gaan wss ook een overnachting zoeken in Valkenburg. dat we na de toer daar heen rijden. met de auto dan. vast wel leuk om dan een leuke avond te hebben met ons groepje

Mike

hansieb
                          Moderator

Als de tour op zaterdag zou zijn, zou het ideaal zijn!

Vrijdag heen Zondag terug! kunnen we ook met het A(lkmaar)Team wel ff overnachten

Heb et ook even op het duitse forum gepost, misschien nog wat gekke duitsers die mee willen broezen!

Mike
                            Bijdrager

ja tis voor hun idd allemaal ff wat dichterbij!!

Mike

Roger102
                              Bijdrager

Ja voor mij zou het ook geen probleem zijn als het op zaterdag zou zijn. En is voor jullie een stuk voordeliger dat snap ik. Maar willen jullie dan met een auto en trailer hierheen komen ?
                                Dan is het mischien het beter als je in roermond een kamer boekt. Dan kan je de hele tour uitrijden. anders rij je maar de helft. En in roermond kan je s’ávond ook nog lkker op stap. Altijd leuk 😀

ritze
                                Bijdrager

kut man dan moet ik vrij pakke…
                                  kep gelukkig ex-vespa tuners als collega`s dus dat zal niet zoon probleem zijn 😛

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                  Link naar Mijn collectie / Projecten.
                                15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 479)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.