Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2008

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 469)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

markiej
    Bijdrager

gereedschap en reseverve onderdelen zoals bougie’s enz raad ik iedereen toch wel aan. bougie kan altijd wel kapot gaan. ik zal er mischien ook nog 1 of 2 regelen om mee te rijden;)

ciaoracer
      Bijdrager

Roger102 :
        uuh ciaoracer, ik geloof niet dat de tour eind mei gepland staat maar eind april, Maar kan een typfout zijn :thumb

Mijn excuses Roger ik bedoelde inderdaad april. Typfout van mij.:thumb

Is er trouwens een limiet op gelegd dat je het ten laatste kunt laten weten of je mee gaat?

VespaAvanti
        Donateur

ciaoracer :
          Is er trouwens een limiet op gelegd dat je het ten laatste kunt laten weten of je mee gaat?

Ik neem aan van niet:thumb
          Er hoeft niks afgehuurd te worden ofzo, het is een kwestie van meegaan en je eigen brandstof en eten/drinken enz betalen voor zover ik het weet;)

ciaoracer
          Bijdrager

Ok dat klinkt goed. Omdat ik namelijk vlak voor de rit een weekje ofzo dus kan beslissen of ik mee ga of niet.

Jullie horen dan dus nog zeker van mij. :thumb

mefke84
            Bijdrager

als het op een zondag is ga ik zeker mee, weet nog wel een paar die mee willen gaan, maar dan moet er wel een datum bekend zijn,,, laat me iets weten wanneer die tour is dan ken ik miss wat regelen met me baas,

diac
              Bijdrager

27 april, dat is al best lang bekend..:con

VespaAvanti
                Donateur

mefke84: Het is dus op de datum die diac al aangeeft, laat maar lekker veel vesparijders die je kent mee komen, het zou leuk zijn als we de 31 vespa’s van de ZuiderzeeTour zouden overschrijden:lol

diac
                  Bijdrager

dat zou zeker leuk zijn, we ownen ze! 😛
                    lijkt me ook wel vet als iemand die achteraan rijd ofso een on-board helm cam maakt.
                    zodat je als het ware de hele rit kan filmen8)

VespaAvanti
                    Donateur

Dat is wel een goed idee, alleen of het uitvoerbaar is is de vraag.
                      M’n broertje neemt zowiezo zijn camera wel mee, dan filmt hij gewoon met z’n linker hand zodat hij met rechts gas kan geven:lol

ciaoracer
                      Bijdrager

Fototoestel neem ik dan zoiezo ook waarschijnlijk mee. Het kan wel zijn natuurlijk dat een origineel brommertje bergop niet continu de 50 haalt met poulie. Maar hopelijk maakt dit niet uit voor jullie en alleen maar als die vlakke baan continu de 50 haalt of iets harder.

Want dit is mijn setup momenteel en hoop dat deze de 50 gaat halen, want ben nu nog aan het inrijden.

50 cc origineel
                        originele kickcarters
                        12/10 carbje
                        bromnaaf
                        Citypower.

Ik hoop echt dat deze setup de 50 gaat halen. Want heb geen zin om nog net voor de toer het boeltje te gaan uitveilen en uitboren.

diac
                        Bijdrager

gewoon even een leo krul ofzo regelen, heeft vast wel nog iemand voor je liggen;)

ciaoracer
                          Bijdrager

:DHeb ik zelf ook nog liggen.:D

Alleen hier heb ik een nieuwe goede demper voor nodig. En de flens is een beetje gaar. De klem is helemaal geplooid en de flens is niet meer mooi rond. Dus is die eigenlijk voor weg te gooien.:(

En neem aan dat die met een leo krul toch echt niet harder wilt rijden als met mijn city power.

diac
                            Bijdrager

ik zou toch maar een snellere uitlaat eronder gooien als een citypower, want ik denk dat je op het randje zit 😛

ciaoracer
                              Bijdrager

Ik denk idd dat ik ook leuk op het randje ga zitten. En is toch niet echt de bedoeling:D

Dusjah ik weet alleen niet een leuk uitlaatje voor op mijn ciao mix te zetten dan. Want wil geen handen vol met geld gaan uitgeven aan een uitlaat. Want heb ik al gedaan aan mijn simonini racing.;)

Maar het is idd handiger als ik natuurlijk wat harder als de 50 haal. Ik kan dan misschien ook beter gelijk met die andere uitlaat een 70 mm poulie monteren. MAAR dan trekt die nog minder hard op. En of dit dan nog wilt rijden weet ik niet.:(

diac
                                Bijdrager

neem een 80 poelie, dan haal je de 50 wel 😉
                                  maar er zijn hier in zuid-limburg bergjes waar je met een 50cc of 70cc op ongetuned blok bijna niet of niet omhoog komt 😀 (ervaring:con)

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 469)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.