Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2008

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 469)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

diac
    Bijdrager

ooh wacht, roermond.. ik was even in de war met eindhoven:con
      sorry 😛

edit: van maastrich tot roermond kan je rustig 2-2.5 uur rekenen..
      want we moeten binnendoor, waar je met de auto al 1 uur en 43 minuten over doet volgens de routeplanner.

VespaAvanti
      Donateur

diac :
        edit: van maastrich tot roermond kan je rustig 2-2.5 uur rekenen..
        want we moeten binnendoor, waar je met de auto al 1 uur en 43 minuten over doet volgens de routeplanner.

Precies:!

Roger102
        Bijdrager

Ik zou gewoon zeggen, niet te veel over de tijd van aankomst denken, We zien het wel !
          dat is ook veel leuker / spannender :lol

BTW: ik had nog een ideetje :!

Ik weet tog dat er zeker nog scooter schakels enz mee willen gaan he, en ze verbieden mee te laten rijden kan tog niet, dus zat ik te denken. als we nou de vespa groep voorop laten rijden, volgend door de schakels en scooters.
          dan heb je tog de groep vespa’s bij elkaar en zijn de scooter en schakels en andere brommers tog ook tevreden.
          :bier

sjaak trekhaak

we kunne de vespa groep ook late begeleide door de schakels en scooters

VespaAvanti
            Donateur

Als er een metertje of 50 tussen zit is alles goed natuurlijk:lol
              Nee grapje, moet je ff aan de organistaie vragen;)

sjaak trekhaak, je staat nog niet bij de definitieve lijst, doe je wel definitief zeker mee?:?
              Zoja, dan kan je erbij en staan we momenteel op 10 definitieve aanmeldingen, nog niet echt veel moet ik zeggen:con

niels-nijsten
              Bijdrager

er mogen GEEN scooters mee dit is gewoonweg kut het is een vespatour, en er mogen 2 schakels mee aangezien de 2 jongens waar we het over hebben al hun hele leven vespa rijden. en het is niet vanaf mastricht naar roermond het is vanuit mij thuis naar roermond is volgens bromfietrouteplanner 40 km een uur en 10 minuten(als je je aan de snelheid houd(30 enzovoort) dus ik vertrek anderhalf uur van te voren bij mij thuis 9 uur ga ik dus hier weg.

WIE MEE WIL MOET EVEN EEN PM STUREN NAAR JAN-WILLEM ALS JE NIET IN DE BEGINPOST IN DE LIJST STAAT GA JE NOG NIET DEFINITIEF MEE!!

http://mapmachinedd03.lokatienet.nl/asp/tiscali/ een routeplanner die je kan instelen op de brommer(wel zo handig;))

sjaak trekhaak

sjaak trekhaak, je staat nog niet bij de definitieve lijst, doe je wel definitief zeker mee?:?
                  Zoja, dan kan je erbij en staan we momenteel op 10 definitieve aanmeldingen, nog niet echt veel moet ik zeggen:con

t zijn er nu 11

KennyVespa
                  Bijdrager

ik ga dus ook meej definitief :D, volle patat met de deps 😛 en vario hahaha 😀 gaat lekker slurpen 😛

Loek
                    Bijdrager

165 kilometer toe maar :p Volgens mij gaat er wel eentje warmlopen die dag man 😀
                      Ga even snel m’n agenda checke!

>>> Mooi logo :p net mijn signature.

niels-nijsten
                      Bijdrager

ja mensen houd er rekneing mee dat je flink wat bergjes onder wieltjes door krijgt dus we zullen regelmatig stoppen(zeker voordat we echt het heuvelgedeelte ingaan. daarom rijd ik gewoon met mijn standaard opgehoonde cillinder meej(die kan wat meer hebben:P;))

Loek
                        Bijdrager

Ik zal ook maar meteen wat reserve onderdelen meenemen. Wat is de procedure bij een uitvaller?

KennyVespa
                          Bijdrager

keihard wegrijden :D:P hhahaha neej hoor 😛 hahahah, ik kom zowiezo met me auto want ga niet van hoensbroek naar roermond knallen :P, dus neem zowiezo onderdelen, meej en de vespa achter in :D:D:D

ciaoracer
                            Bijdrager

Hey allen,

Ik kan nog niet zeggen of ik definitief mee ga. Maar zou wel graag mee willen gaan. Dit hangt namelijk af wanneer het ijzer dat nu aan mijn been hangt er vanaf gaat die er nu al 7 maanden aan hangt.

Normaal gezien ben ik er ergens midden maart vanaf en hoop ik natuurlijk dat ik eind mei kan gaan mee rijden met de toer.
                              Dit hangt ook een beetje af hoe mijn brommer mee werkt deze laatste maand omdat ik hem nu aan het inrijden ben en nog niet precies weet hoe hard die gaat halen.

Maar als alles goed verloopt gelijk ik het nu bekijk ben ik er ook aanwezig.:thumb

Roger102
                              Bijdrager

uuh ciaoracer, ik geloof niet dat de tour eind mei gepland staat maar eind april, Maar kan een typfout zijn :thumb

VespaAvanti
                                Donateur

Mooi mooi mooi, al 13 definitieve rijders:D
                                  Morgen spreek ik een jongen waarvan ik nu al bijna zeker weet dat hij ook wel mee wilt met z’n Ciao.
                                  Ik heb nog een idee, mischien is het handig als we wat 06-nummers uitwissellen.
                                  Het spijt me gewelldig maar ik zie jullie nog niet binnen anderhalf uur bij de startplaats aanwezig zijn.
                                  Vandaar dat we dan kunnen bellen hoe ver jullie al zijn:lol
                                  Maargoed, reserve onderdelen en gereedschap neem ik zeker weten mee, ik hang 2 fietstassen achter op m’n bagagedrager waar ik alles in gooi, liever zo’n lelijke fietstassen op de vespa dan zo’n mega zware tas op m’n rug;)

Oja, ik durf er om te wedden dat er geen één standaard 50cc’tje warmloopt, mits goede afstelling en smering wordt gebruikt.
                                  Ik heb bij 25 graden een kar van 90 kilo er achter gehad en dat is zwaarder werken dan wat steile heuvels voor een Ciao.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 469)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.