Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2008

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 469)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niels-nijsten
    Bijdrager

ALS JE MEE WIL MOET JE EVEN EEN PM STUREN NAAR JAN-WILLEM ALS JE IN DE BEGINPOST JE NAAM NOG NIET ZIET STAAN GA JE DUS NOG NIET OFFICIEEL MEE MELD JE AUB BIJ JAN-WILLEm!! en er mogen maximaal 2 schakels mee maar jullie rijden ook niet harder dan ons! gewoon relaxed volgen ook als het de berg af of opgaat! er rijd 1 iemand(of 2) voorop die de weg weet en de rest volgt gewoon al kan je 200 rijden je blijft gewoon volgen. dit is het makkelijkst voor ons allemaal

niels-nijsten
      Bijdrager

onze route bedraagt 165.7km maar aangezien wij her en der iets gaan afwijken van de route(die 165.7km is ongeveer oze route) zeg ik dat onze tour een 150 tot 180KM lang gaat worden bereken je verbruik en kijk hoeveel liter je nodig hebt:P we kunnen 2km na vertrek even tanken en dan na 30 40 km even stoppen en mengsmering tanken en ongeveer 40 km daarna weer en dan moeten we op sander vertrouwen of hij nog ergens eent ankstation weet:P;)

mijn verbruik is ongeveer 1 op 30(ge komende dagen precies uitzoeken dus ik zou ongeveer 5 liter nodig hebben voor de hele tour dus neemk een jerrycan van vijf liter mee als iedereen nou zo ongeveer schat wattie nodig heeft en zorgt dattie genoeg bijzig heeft komt niemand droog te staan;)

De tour is ongeveer 170 km met 50 km per uur is dit dus 3 tot 3.5 uur rijden met de stops erbij rekenen wij 5 5.5uur voor onze tour(dan stoppen we 4 keer een half uur en dit alles is zonder tanken. het kan dus best een 6 of 7 uur gaan duren!

VespaAvanti
        Donateur

IPSI 2021 FACO :
          Als niet-limbo zijnde zou ik ook graag komen met 2 ciao’s, het lijkt me wel een goed idee om op het zelfde punt te starten en daar ook weer te eindigen
          groeten uit eindhoven
          nick

Om hier even op terug te komen.
          Natuurlijk mag je mee, als jullie maar vespa’s hebben:thumb
          Het wordt een tour door Limboland, niet een Tour voor alleen maar Limburgers neem ik aan.

Ik weet van 2 anderen inmiddels dat ze ook mee gaan, zet ze maar op de lijst, ze zijn niet van het forum dus zet ze maar met hun voornaam erbij, ze heten Richard (mijn broertje) en Danny (een vriend).

jan-willem
          Topic starter

@Vespa avantie jouw ook natuurlijk erbij zetten ofniet ?

Roger102
            Bijdrager

Over tankstations hoeven we ons niet druk te maken denk ik, maar ik denk dat je je tijdschatting tog nog even na moet kijken want je rijd noooooit 50km/h omdat je ook veel stil staat met wachten met oversteken, langzamer rijden voor fietsers enz enz. :!

diac
              Bijdrager

ik denk dat ik dan maar gewoon met mijn oliepompje ga rijden icm 70cc Dr Evo.

niels-nijsten
                Bijdrager

jonge ik neem als je 50 volle gaas doorijd 3.5 uur dus op 6 tot 7 uur neem ik 2.5 tot 3.5 uur extra!!
                  zonder tanken en stopjes maken bij oversteken dacht ik aan 5 uurtjes(dus met die 4 stops erin)
                  we vertrekken om 11 uur in ool en ik verwacht om rond 3 uur 4 uur daar weer trug te zijn en als het wal later is boeit tog niet:P tog leuk

Crullie
                  Donateur

Kicke jullie Limburgers zijn er goed mee bezig :thumb kweet nog niet of ik die datum wel kan maar zal het op tijd laten weten.

Wel mooi weer bestellen A.U.B Dank jullie allen zeer wel. 8)

TICKLING BARN

niels-nijsten
                    Bijdrager

als het slecht weer word word het mayb een week eerder(als we het vroeg genoeg weten:P) en anders later gwoon telkens een week later als het regent ga ik geen 170km rijden

jordy
                      Bijdrager

leuk idee
                        ik zal nog denken of ik mee doe;)
                        denk het wel 😉

VespaAvanti
                        Donateur

jan-willem :
                          @Vespa avantie jouw ook natuurlijk erbij zetten ofniet ?

Ik ook inderdaad, maar ik stond er volgensmij al bij;)

Wat jullie denken over de tijd gaat vies tegen vallen, jullie hopen uiterlijk rond 3/4 uur terug te zijn, vergeet het maar.
                          Ik voorspel nu al dat het eerder 7/8 uur wordt, ik weet hoe dat gaat bij zulke ritten:!
                          Maar wat zou dat, het is dan toch nog ligt tegen die tijd en warm zat neem ik aan8)
                          Ik heb er echt zin in!!!

niels-nijsten
                          Bijdrager

voor iedereen uit omgeving maastricht (en verder weg) degene die wil kan die dag met mij heenrijden naar OOL ik denk dat ik rond half tien10 vertrek het is 40 km dus ongeveer een uurtje rijden met zoeken erbij(als we het niet gelijk vinden:P) als je met mij mee wilt rijden naar OOL dan pm je me maar ff dan geef ik je het adres van me

van mij part word het 12 uur is tog ruig man! als we aan een ruk door kunnen rijden zonder ook maar ergens voor te stoppen is het ongeveer 3 en een half uur dus zou je rond 1 uur 2uur trug zijn dus ik pak al 2 uur extra:P

VespaAvanti
                            Donateur

Ja precies, maakt niet uit als het laat wordt, is alleen maar leuker:lol
                              Voor die rit van 40 km zou ik toch wat meer dan 1 uur uittrekken met zoeken erbij als ik jullie was:!
                              Ik reed dagelijks van huis naar school met de Ciao, ik kende de route perfect en dat was 30km enkele reis wat je zo goed als in een keer door kon bollen, zeer weinig verkeerslichten enz en bijna alleen maar fietspad.
                              Met volle gas 50/55 deed ik 45/50 minuten over die afstand.
                              Je moet bochten, stoplichten, optrekken en in de weg fietsende fietsers zeker niet te licht mee laten wegen op zo’n ritje:!
                              Als wij daar dus al lekker staan te wachten is het natuurlijk minder geweldig als iedereen pas 1 uur later dan afgesproken compleet is, op tijd vertrekken dus zou ik zeggen, beter te vroeg dan te laat bij de vertrek plaats aanwezig zijn;)

diac
                              Bijdrager

w8 nu snap ik het even niet, tot eindhoven is toch geen 40km vanuit maastricht..
                                of willen jullie bijkomen in een middelpunt:?
                                anders ga ik wel mee met jullie hoor, hoef ja niet heel de rit mee te karren ^^

VespaAvanti
                                Donateur

Voor zover ik het nu begrijp is het beginpunt Ool diac, dat ligt bij Roermond.
                                  De Tour begint dus ergens in het middelpunt inderdaad;)

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 469)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.