Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2008

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 469)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sjaak trekhaak

begint al de goede kant op te gaan met het aantal deelnemers:)

TimoO_
      Donateur

Johnsel :
        Ik kan ook zorgen voor een zo vol mogelijke tank, gaat 11 liter in, denk niet dat k dat zo 123 oprijd.. dus als iemand dan een litertje nodig heeft roept em maar 🙂

moetje wel mengsmering tanken 😉

sombrero
        Bijdrager

niels-nijsten :
          ik heb samen met JW een mooie route gevonden
          ik moet nog een paar dingen weten Wie heeft het extreemste verbruik??(om de hoeveelkm meten we tanken:P)
          Wie kent er de weg in de buurt van venlo/roermond?
          ik ken de weg van urmond tot gulpen/wittem
          en wie kent de weg van gulpen/wittem door slenaken en epen naar vaals(3 landen punt)(als ik in vaals op de grote weg zit ken ik de weg naar het 3 landenpunt wel:P)

dus we hebben nog wat hulp nodig zeker voor het laatste stuk van gulpen door slenaken naar vaals aangezien ik hier al eens door een omleiding naar belgieje moest en daar:bloosverdwaald ben:bloos.

ik ken de weg goed in gemente gulpen wittem en vaals enz. maastricht ook en een stuk van belgie ook zo bij hasselt tongeren en riemst maar ook richting heerlen weet ik de weg

gewoon zuidlimburg ken ik goed de weg 😀

ChiCiaoWa
          Bijdrager

Klinkt leuk !!

zou zo mee doen, maar alleen mn ciao gaat 25km/uur.

niels-nijsten
            Bijdrager

we kunnen ook bij jw thuis beginnen(OOL ligt digtbij roermond) En dan tussen de maas en kanaal naar mij thuis rijden(die weg ken ik) en dan gewoon op goed geluk naar slenaken knallen(die weg ken ik ook!) en dan naar 3 landen punt(moeten we gewoon zijn geweest met onze vespa’s!!!!!) en dan langs de rechtse kant van limburg terug naar OOL.

eind april lijkt me goed ik ga nog even overleggen met jw om anders bij hem thuis te beginnen bij mij thuis pauze inlassen(ff eten Sleutelen(hoop het niet:P)en ff plasje plegen etc. heb mooie grote speeltuin voor de deur ligen:P;))

dus mijn plan na aanleiding van jullie gepraat:P : In OOL beginnen(bij JW thuis) tussen maas en kanaal(over ohe en laak urmond etc) Naar geulle rijden(my home) pauze inlassen. en dan via slenaken(ijsje eten;)) naar vaals 3 landen punt(lekker frietje eten;)) te gaan en dan vandaar uit kijken hoe we terug kunnen belanden in OOL.

als iemand commentaaar heeft hierop graag ff melden:P zo niet dan gaan we een datum prikken.

gr niels

Edit: We doen natturlijk ook de steden aan zoals maastricht en vakenburg deze weet ik blind te vinden want dat rij ik elk weekend dus je ziet genoeg tijdens de tour!

jan-willem
              Topic starter

@glenn minimaal 50 is toch echt een must 😉

Roger102
                Bijdrager

Ja want anders moet je echt wel ergens in vaals ofzo een hotelletje boeken haha=)

sombrero
                  Bijdrager

niels-nijsten :
                    we kunnen ook bij jw thuis beginnen(OOL ligt digtbij roermond) En dan tussen de maas en kanaal naar mij thuis rijden(die weg ken ik) en dan gewoon op goed geluk naar slenaken knallen(die weg ken ik ook!) en dan naar 3 landen punt(moeten we gewoon zijn geweest met onze vespa’s!!!!!) en dan langs de rechtse kant van limburg terug naar OOL.

eind april lijkt me goed ik ga nog even overleggen met jw om anders bij hem thuis te beginnen bij mij thuis pauze inlassen(ff eten Sleutelen(hoop het niet:P)en ff plasje plegen etc. heb mooie grote speeltuin voor de deur ligen:P;))

dus mijn plan na aanleiding van jullie gepraat:P : In OOL beginnen(bij JW thuis) tussen maas en kanaal(over ohe en laak urmond etc) Naar geulle rijden(my home) pauze inlassen. en dan via slenaken(ijsje eten;)) naar vaals 3 landen punt(lekker frietje eten;)) te gaan en dan vandaar uit kijken hoe we terug kunnen belanden in OOL.

als iemand commentaaar heeft hierop graag ff melden:P zo niet dan gaan we een datum prikken.

gr niels

Edit: We doen natturlijk ook de steden aan zoals maastricht en vakenburg deze weet ik blind te vinden want dat rij ik elk weekend dus je ziet genoeg tijdens de tour!

we kunnen ook nog een pauze houden bij mij en dan nog naar slenaken maakt mij niets uit we hebben hier een groot terrein in de buurt liggen en een industrie terrein enz. is ook wel handig ik weeet ook de plekken waar je niet moet komen i.v.m politie 😀

TimoO_
                    Donateur

ja, alleen wil ik niet dat we daar zijn zonder vaste route. we kunnen wel allemaal Niels achterna gaan rijden maar het lijkt me handiger als we een goede route uitgestippeld hebben ookal kent iemand de hele weg uit z’n kop.

ChiCiaoWa
                      Bijdrager

jan-willem :
                        @glenn minimaal 50 is toch echt een must 😉

mok eigenlijk een 2de ciao erbij hebben… :con

niels-nijsten
                        Bijdrager

okeej we hebben een mooie route bedacht we rijden een mooi rondje.
                          voorlopige datum word 27 APRIL
                          MINIMUM SNELHEID 50KM/PH
                          Vertrek (10:30) in OOL hometown of Jan-Willem verdere infoi volgt(adres)
                          We hebben eerste pauze bij mij thuis in GEULLE dorp.(hier kun je urineren:P, eventuele defecten repareren)
                          Van daaruit rijden we via via naar slenaken(hier eten we een ijse:P)
                          en vandaar uit naar vaals(3 landen punt op frietjes eten enzo)
                          en van daaruit zoek ik samen met JW een mooie weg terug naar OOL(hometown of JW hier kunnen we nog even drinken ouwehoeren en afscheid nemen).

dit is het plan het tijdstip vertrek en adres word nog doorgegeven en tanken doen we ongeveer om de 30/60km(dit moet te halen zijn(zodra we een tankstation zien ik advizeer iedereen een litertje olie mee te nemen zodat je eventueel terplekke kunt mengen)
                          als je brommer uitvalt vanwege te weinig benzine schreeuw je even:P;) en dan zoeken we tankstation, ik neem een kabel ofzo mee zodat we eventueel brommers die helemaal niet meer lopen kunnen slepen totdat we fatsoendelijk kunnen sleutelen
                          WIJ ZIJN NIET VERANTWOORDELIJK VOOR EVENTUEELE SCHADE OF BOETEN DIE JE OPLOOPT TIJDENS DEZE TOUR!!!
                          mijn 06-nummer is 0613780994 zet dit in je tel als je achterop raakt en wwee merken het niet bel je even!! dan stoppen we.
                          als iemand navigatie mee kan nemen is dit fijn:P.

we proberen aan het eind van deze week een begin adres te verkrijgen.(mocht er regen voorspeld worden wil ik het gewoon een week uitstellen?!?)

Colin
                          Bijdrager

Joey636
                            ik zal eens kijken wat de rest uit maasbracht doet.
                            als die komen kom ik ff mee maar wel met de schakel maar ik zal er denk ik niet lang zijn.
                            hangt er net vanaf.
                            mischien dat ik nog een ciao bouw voor die tijd dan kom ik met een ciao’tje langs.

Roger 102
                            Zeker, de rest uit brach moet ook mee doen !!

Ik wil ook best wel meegaan, maar als het een zondag is kan ik al zeker weten niet omdat ik dan s’middags moet voetballen.
                            En de laatste weken heb ik ook wat problemen met de ciao, al een cilinder naar de klote geholpen en vorige week nog een vastloper gehad maar dat is ook weer gefix. En nu vrijdag was me v-snaar helemaal kapot.

jan-willem
                            Topic starter

@ colin het is op een zondag , omdat dan de meeste mensen vrij hebben van het werk.

diac
                              Bijdrager

zou handig zijn als we ook het aantal kilometers enz wisten.. vind het wel kut dat we niet op het punt eindigen waar we beginnen..:con

jan-willem
                                Topic starter

We eindigen weer hier bij mij , dus waar we begonnen zijn 😉 En aan het aantal km’s wordt gewerkt.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 469)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.