Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2008
- Dit onderwerp bevat 468 reacties, 41 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 11 maanden geleden door niels-nijsten.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 februari 2008 om 14:43 #502081
ook al is het zonder kenteken:P;) gwoon meekneuren
ik rijd trouwens al 1.5 week rond zonder plaatje(hele week van thuis naar maastricht) en ben nog altijd niet aangehouden:P krijg voglende week nieuw plaatje oude is stuk;)
17 februari 2008 om 15:11 #502082Als Pk50 mee mag heb ik er ook nog eentje mee.
17 februari 2008 om 15:25 #502083zeker jong is vespa dus mag meej!
wat mag mee: ALLES WAT VESPA IS
wat niet: AL HET ANDERE, SCOOTS SCHAKELS
17 februari 2008 om 15:30 #502084tuurlijk is toch ook vespa 😉
17 februari 2008 om 16:21 #502085niels-nijsten :
zeker jong is vespa dus mag meej!wat mag mee: ALLES WAT VESPA IS
wat niet: AL HET ANDERE, SCOOTS SCHAKELS
PRECIES

Al vind ik het minder erg als schakels meegaan dan scooters, Maargoed, het blijven dus alleen Vespa’s, mooi:D17 februari 2008 om 16:22 #502086
RebelNou zeg beetje grof allemaal.
Als iemand toch gezellig mee wil rijden jarenlang vespa heeft gereden en nu geen meer heeft wat maakt dat nu helemaal uit.
Gaat toch gewoon om de fun :S?Ik wil graag mee maar vertrouw me vespa echt niet hoor. Ding is altijd bij zon dingen na 10km kapot..
17 februari 2008 om 16:28 #502087Ik vindt het eigenlijk niet zo grof hoor:con
Of het toch mag zul je aan de organisatie moeten vragen.
De weg is van iedereen dus 100% verbieden zal niet kunnen:lol
Een van de nadelen van scooters vindt ik dat ze vaak zo’n takkeherrie maken, dan hoor je die mooie vespa uitlaatjes niet meer en dat is eigenlijk wel zonde:|
Ook gaan scooters veel vaker kapot als je het mij vraagt:con17 februari 2008 om 16:34 #502088ik heb samen met JW een mooie route gevonden
ik moet nog een paar dingen weten Wie heeft het extreemste verbruik??(om de hoeveelkm meten we tanken:P)
Wie kent er de weg in de buurt van venlo/roermond?
ik ken de weg van urmond tot gulpen/wittem
en wie kent de weg van gulpen/wittem door slenaken en epen naar vaals(3 landen punt)(als ik in vaals op de grote weg zit ken ik de weg naar het 3 landenpunt wel:P)dus we hebben nog wat hulp nodig zeker voor het laatste stuk van gulpen door slenaken naar vaals aangezien ik hier al eens door een omleiding naar belgieje moest en daar:bloosverdwaald ben:bloos.
Ik ben er niet voor om op de scooter mee te gaan maar als het van JW mag mag het vam mij ook. dus je zult het aan JW moeten vragen!
Ik ben bezig met het maken van een route beschrijving ik ga er morgen mee verder maar ik heb een klein probleem een N weg bv N271 mag je hier met je brommer rijden???????? ik weet het namenlijkniet. het is een niet-autosnelweg. marja dan weet ik nog niets als iemand het weet graag reactie.
17 februari 2008 om 17:41 #502089Ik heb twee 5 liter jerrycans… Benzine moet echt geen probleem zijn.
17 februari 2008 om 17:46 #502090jah alleh dat snap ik maar heb geen zin om met 10 liter benzine te sleuren(heb zelf 2 van die stalen 40 liter kannetjes:P) maar dat ga ik niet meenemen gewoon wat olie en dan zelf mengen;) mijn verbruik ligt rond de 1 op 20 1op 30 ga volgende week voor de zekerheid even controleren:P niet dat we droog komen te staan he dan houden we rekening met tanken. bv om de 30 of 50 km!.
17 februari 2008 om 17:52 #502091Ik ken zowieso de regio roermond wel aardig, en om nog even terug te komen op het feit dat het tog echt een vespa tour is.
Kijk je kan wel met allemaal scooters mee gaan kneure maar dan is het echte “vespa” groepsverband er een beetje uit, dat zou dan tog wel een beetje jammer zijn vind ik persoonlijk.
Maar de organisatie moet het natuurlijk bepalen wat wel en niet kan.
Ik vind het nog steeds echt een brilliant idee
17 februari 2008 om 18:23 #502092met een schakel kan je je snelheid mooi doseren, Johnsel heeft zelf ook al genoeg vespa’s gehad maar die zijn om een goede reden weg. kijk we moeten niet hebben dat er 20 vespa’s meedoen en 30 scooters en schakels enzo. maar als je zelf ook al lang genoeg vespa gereden hebt dan vind ik dat het wel moet kunnen. als je toch zin heb om effe een lekker stukje te rijden

trouwens, als de tour rond april is komen wij met 3 vespa ciao’s. zou het erg zijn als er dan 1 schakel meekomt?
17 februari 2008 om 18:25 #502093ja wel het liefste een beetje eind april, want dan heb ik men certificaat pas haha, 18 april ga ik op !
17 februari 2008 om 18:41 #502094@timo ik wil best wel 1 sckakel mee laten gaan , maar dan komt iedereen jah ik wil ookmet m’n schakel mee want hij mag dat ook snap je 😉 1 of 2 mogen best maar meer dan ook echt niet.
Dus johnsel je mag mee en de vriend van timo ook , maar dan meer ook niet.
En over bezine ik zat te denken om een volgauto te regelen met een aanhanger kunnen we daar gwn een paar jerrycans opzetten.17 februari 2008 om 18:43 #502095Benzine lukt wel… gewoon een paar man een 5 liter can mee..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.