Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2008

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 469)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niels-nijsten
    Bijdrager

ook al is het zonder kenteken:P;) gwoon meekneuren

ik rijd trouwens al 1.5 week rond zonder plaatje(hele week van thuis naar maastricht) en ben nog altijd niet aangehouden:P krijg voglende week nieuw plaatje oude is stuk;)

Loek
      Bijdrager

Als Pk50 mee mag heb ik er ook nog eentje mee.

niels-nijsten
        Bijdrager

zeker jong is vespa dus mag meej!

wat mag mee: ALLES WAT VESPA IS

wat niet: AL HET ANDERE, SCOOTS SCHAKELS

jan-willem
          Topic starter

tuurlijk is toch ook vespa 😉

VespaAvanti
            Donateur

niels-nijsten :
              zeker jong is vespa dus mag meej!

wat mag mee: ALLES WAT VESPA IS

wat niet: AL HET ANDERE, SCOOTS SCHAKELS

PRECIES:thumb
              Al vind ik het minder erg als schakels meegaan dan scooters, Maargoed, het blijven dus alleen Vespa’s, mooi:D

Rebel

Nou zeg beetje grof allemaal.

Als iemand toch gezellig mee wil rijden jarenlang vespa heeft gereden en nu geen meer heeft wat maakt dat nu helemaal uit.
                Gaat toch gewoon om de fun :S?

Ik wil graag mee maar vertrouw me vespa echt niet hoor. Ding is altijd bij zon dingen na 10km kapot..

VespaAvanti
                Donateur

Ik vindt het eigenlijk niet zo grof hoor:con
                  Of het toch mag zul je aan de organisatie moeten vragen.
                  De weg is van iedereen dus 100% verbieden zal niet kunnen:lol
                  Een van de nadelen van scooters vindt ik dat ze vaak zo’n takkeherrie maken, dan hoor je die mooie vespa uitlaatjes niet meer en dat is eigenlijk wel zonde:|
                  Ook gaan scooters veel vaker kapot als je het mij vraagt:con

niels-nijsten
                  Bijdrager

ik heb samen met JW een mooie route gevonden
                    ik moet nog een paar dingen weten Wie heeft het extreemste verbruik??(om de hoeveelkm meten we tanken:P)
                    Wie kent er de weg in de buurt van venlo/roermond?
                    ik ken de weg van urmond tot gulpen/wittem
                    en wie kent de weg van gulpen/wittem door slenaken en epen naar vaals(3 landen punt)(als ik in vaals op de grote weg zit ken ik de weg naar het 3 landenpunt wel:P)

dus we hebben nog wat hulp nodig zeker voor het laatste stuk van gulpen door slenaken naar vaals aangezien ik hier al eens door een omleiding naar belgieje moest en daar:bloosverdwaald ben:bloos.

Ik ben er niet voor om op de scooter mee te gaan maar als het van JW mag mag het vam mij ook. dus je zult het aan JW moeten vragen!

Ik ben bezig met het maken van een route beschrijving ik ga er morgen mee verder maar ik heb een klein probleem een N weg bv N271 mag je hier met je brommer rijden???????? ik weet het namenlijkniet. het is een niet-autosnelweg. marja dan weet ik nog niets als iemand het weet graag reactie.

Loek
                    Bijdrager

Ik heb twee 5 liter jerrycans… Benzine moet echt geen probleem zijn.

niels-nijsten
                      Bijdrager

jah alleh dat snap ik maar heb geen zin om met 10 liter benzine te sleuren(heb zelf 2 van die stalen 40 liter kannetjes:P) maar dat ga ik niet meenemen gewoon wat olie en dan zelf mengen;) mijn verbruik ligt rond de 1 op 20 1op 30 ga volgende week voor de zekerheid even controleren:P niet dat we droog komen te staan he dan houden we rekening met tanken. bv om de 30 of 50 km!.

Roger102
                        Bijdrager

Ik ken zowieso de regio roermond wel aardig, en om nog even terug te komen op het feit dat het tog echt een vespa tour is.
                          Kijk je kan wel met allemaal scooters mee gaan kneure maar dan is het echte “vespa” groepsverband er een beetje uit, dat zou dan tog wel een beetje jammer zijn vind ik persoonlijk.
                          Maar de organisatie moet het natuurlijk bepalen wat wel en niet kan.
                          Ik vind het nog steeds echt een brilliant idee :thumb

TimoO_
                          Donateur

met een schakel kan je je snelheid mooi doseren, Johnsel heeft zelf ook al genoeg vespa’s gehad maar die zijn om een goede reden weg. kijk we moeten niet hebben dat er 20 vespa’s meedoen en 30 scooters en schakels enzo. maar als je zelf ook al lang genoeg vespa gereden hebt dan vind ik dat het wel moet kunnen. als je toch zin heb om effe een lekker stukje te rijden :thumb

trouwens, als de tour rond april is komen wij met 3 vespa ciao’s. zou het erg zijn als er dan 1 schakel meekomt?

Roger102
                            Bijdrager

ja wel het liefste een beetje eind april, want dan heb ik men certificaat pas haha, 18 april ga ik op !

jan-willem
                              Topic starter

@timo ik wil best wel 1 sckakel mee laten gaan , maar dan komt iedereen jah ik wil ookmet m’n schakel mee want hij mag dat ook snap je 😉 1 of 2 mogen best maar meer dan ook echt niet.
                                Dus johnsel je mag mee en de vriend van timo ook , maar dan meer ook niet.
                                En over bezine ik zat te denken om een volgauto te regelen met een aanhanger kunnen we daar gwn een paar jerrycans opzetten.

Loek
                                Bijdrager

Benzine lukt wel… gewoon een paar man een 5 liter can mee..

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 469)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.