Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2008

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 469)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Roger102
    Bijdrager

Ja en ik kan ook nog wel een paar man regelen als het goed is, maar moet het verplicht een Ciao zijn of is een pk50 ook goed ?? Tja want het ligt eraan of mijn projectje al klaar is.

Waar wil je BTW vertrekken ?? ik zou al ik jou was venlo pakken ofzo.

Word echt te gek :thumb

niels-nijsten
      Bijdrager

van venlo tot vaals(3 landen punt) lijkt mij wel een goed plan:P af en toe ergens wat drinken(als iemand nog mooie plekjes weet!) en in epen een ijsje eten(met 24 bolletjes:P;))

diac
        Bijdrager

het ijs in epen is echt niet het lekkerst btw..
          je krijgt superveel ja, maar daar heb je ook alles mee gezegd:con

btw, als we hier in zuid-limburg gaan rijden moet elke brommer wel tegen een aardig bergje bestand zijn..:P

FonS
          Bijdrager

pff moet ik eerst naar venlo, da’s bijna 2 uur rijden , heb ik geen kont meer over aan het einde van de dag :p want de terugweg duurt wel wat langer dan 2 uur
            kut dat ik m’n Si niet meer heb, lekker snorretje en goede vering 🙁

en van dat ijs zou ik het niet weten, ben er nooit geweest… zien we dan wel wat we doen, toch? :thumb

Paultje!

alsnog veels te ver voor mij..150km ofzo 🙁

niels-nijsten
              Bijdrager

ik heb een mooie route gevonden:P kan hem opmailen maar helaas kan ik hem niet zo op de site zetten of in een post:( ik heb geen begin of eind adres ingevoerd gewoon venlo-vaals en dan via roermond maastricht valkenberg epen dit is een mooie route van 112 kilometer 😛 heb gepland op fiets en dan kortste weg dus er zitten geen autowegen bij:D en ja dat is misschien ga je bij de verkeerde kraam:?:?:? want dat is vet lekker maarja zien we wel mag JW beslissen:P wie mijn idee voor de route wil bekijken moet zun e-mail adres maar even geven.

gr niels

edit:

http://www.routenet.nl/?addresses=686388_6679953___59**_Venlo__NL_3|666183_6647514___60**_Roermond__NL_3|632603_6587279___62**_Maastricht__NL_3|647965_6590372___6301_Valkenburg-Valkenburg aan de Geul_Valkenburg_NL_4|657834_6575857___6281_Epen-Gulpen-Wittem_Epen_NL_4|669155_6573861___629*_Vaals__NL_3 dit is de link naar de route die mij wel leuk lijkt zet links in de balk bij route opties de route op fiets en dan korste!

edit:
                volgens mij werktie niet perfect ander gegevens even zelf invoeren!.

te ver te ver denk eens even van uit mijn kant!. kom van maastricht ongv 100 120km naar venlo en dan 140 terug ja inttotaal 240/260km wat boeit dat nou!

FonS: vanaf maastricht is het 81,5 km, zelfde al mij dus… niet zeiken :p

in de route planner zet: van:venlo naar:vaals, viapunten roermond, maastricht, valkenburg aan de geul epen, je neemt de fiets en dan korste route. dan krijg je de route die ik in gedachte had. maar punten zoals valkenberg ad geul en maastrcht en epen kunnen we ook weglaten maar leek mij wel leuk en mooi om daardoor te crosse met een stuk of wat vespas(en lekker eten drinken en ijs

FonS
                Bijdrager

even een lijstje van voorlopige deelnemers erbij gezet, zijn er nu al 13 (bij mij staat +2 omdat ik 2 vrienden heb die waarschijnlijk ook wel mee gaan met hun ciao)

niels-nijsten
                  Bijdrager

als je gewoon vertrekpunt venlo neemt en eindpunt vaals is het +-80km maar dan rijd je wel langs de duitse kan op zegmaa,
                    en de kant langs de maas op(belgische kant) dus denk aan sittard roermond geleen stein etc. die lijkt mij mooier! maar we zien wel daar beslis ik niet over:P ik kom alleen maar met ideen

dat bedoel ik te zeggen fons NIET ZIJKEN RIJDEN itreseert tog niet of het 100 of 200 km is is tog ruig!

trouwen rijd jij door de week vaken opn zwartige cioa met een zilvere crosshelm zegmaa door amby heen?

VespaAvanti
                    Donateur

Zet bij mij maar +3 dan, ik kan zeer waarschijnlijk nog 3 anderen mee krijgen, minimaal 1 zowiezo.

Roger102: Opzich maakt het denk ik niet uit als je met de PK50 komt, als het maar een vespa is zou ik denken.
                      Scooters (PK50 uitgezonderd dus) zou ik persoonlijk niet toe laten, het is en blijft een Vespa rit en als er scooters mee gaan staan we mischien elke 10km stil vanwege pech:lol

En kom op jongens, Te ver, zover is het toch niet, de ZuiderzeeTour, die is verDER, eigenlijk ook niet ver:lol
                      Ik kan het weten want heb 325 km afgelgt op één dag op een Orginele Ciao met een aanhanger van 90 kilo waarmee we max 40 haalde, dat was opzich ook goed te doen8)

sombrero
                      Bijdrager

diac :
                        het ijs in epen is echt niet het lekkerst btw..
                        je krijgt superveel ja, maar daar heb je ook alles mee gezegd:con

btw, als we hier in zuid-limburg gaan rijden moet elke brommer wel tegen een aardig bergje bestand zijn..:P

idd het ijs in slenaken is egt het lekkerst en ik woon daar toch 2 dorpen vandaan dus dat is ook wel chill kunnen we langs mijn huis nog ff wat drinken of zo.

niels-nijsten
                        Bijdrager

dat bedoel ik ook bij die ijskraam onder aan die berg zegmaar die oranje tent:P

sombrero
                          Bijdrager

niels-nijsten :
                            dat bedoel ik ook bij die ijskraam onder aan die berg zegmaar die oranje tent:P

haah boei we kunnen ook naar alle 2 😛 maakt je in 1 keer een mooie route. want van slenaken naar epen is best een mooi stukje 🙂

niels-nijsten
                            Bijdrager

dat bedoel ik nou lang de maas op de belgische kant zegmaar daar is het fucking mooi! en denk idd eraan dat je int zuiden de berg op moet:P 3 landen punt op is een flinke pil:P

adres van 3 landen punt Viergrenzenweg 97 6291 BM VAALS dat lijkt me een hele mooie eindplek boven bij de grenspaal;)

Johnsel
                              Sleutelbeheerder

Mag ik ook mee met mijn Aprilia rs?
                                zo ja, rijd k mee 🙂

jan-willem
                                Topic starter

Het is een vespa tour , kan je niet een ciao regelen voor die dag ?

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 469)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.