Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2008

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 469)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

markiej
    Bijdrager

nee er was alleen een motorcross event ergens daar stonden 2 motoragenten die keken liever naar de motoren dan naar de ciao’s:P

niels-nijsten
      Bijdrager

ik post morgen ook nog wat fotos van bij mij thuis:P maar daar w8 ik meej tot morgen:P

jan-willem
        Topic starter

picca’s van mijn kant :

en voor volgend jaa toch maar 50 dr fzo met 80 poelie 😛 is beter als std met 95 .

sombrero
          Bijdrager

was echt toppie gewoon alleen jammer van roger op het laatste. en ik ga eens lekker in bad zitten met men rode kont. onder het rijden merkte ik het niet zo veel maar nu ik hier op de buraeu stoel zit doet men kont toch wel degelijk pijn 😀 maja voor iets speciaals te rijden moet je wat overhebben he 😀

sjaak trekhaak

was echt wel lache ,op de terugweg was wel jammer van roger ,haha wij zate daar gewoon eres e stoep z`n hele blok uit elkaar te draaie ,daarna ging die testrijde zonder uitlaat ,terwijl aan de overkant van destraat een politie bureau lag:lol

sombrero
              Bijdrager

eehj mark jij had toch ook gefilmd en fotos gemaakt kun je die ff op internet zetten

sjaak trekhaak

hier een paar foto`s van het sleutele op de stoep

gooi em daar maar neer:lol

der zijn nog meer foto`s maar die staan niet op mijn telefoon dus kome morge ofzo

volges mij had roger een zonnesteek ofzo luister wat hij op het filmpje zegt bij 1 minuut 50 seconde
                  http://www.youtube.com/watch?v=KOIpeGiQKdk

hansieb
                  Moderator

Lol

Lekker klussen in het zonnetje , wat was er precies aan de hand dan 😕

sombrero
                    Bijdrager

zijn vliegwiel heeft een stukje uit zijn carter geslagen omdat de spie hartstikke scheef was toen hebben we er een nieuw spietje ingezet en toen wilde die nog niet rijden
                      hij vonkte wel maar boegie bleef droog

hansieb
                      Moderator

Maar der waren ook nog 2 duitsers bij ? hoe komen die er zo bij 😀

Roger102
                        Bijdrager

HEEEEEEYYYY we zijn thuis 😀

We zijn om kwart over 10 geariveert !!

Heele terug weg van vaals gesleept door de PK50, Men rechter arm is 10cm langer haha 😛

Achja het was een geslaagde dag !
                          Morge maar eens kijken waarom alles in de soep is gelopen, ik denk gewoon sgeve krukas.

BTW: kheb een hogere top als somrero 🙂

VespaAvanti
                          Donateur

Wij zijn zonder problemen terug gekacheld:thumb
                            Kunnen jullie mij niet ff bedanken voor de spie:pest
                            Die ben ik uit één van de overbeladen fietstassen aan het grabbelen op de bovenste foto van sjaak trekhaak;)
                            Volgensmij hadden wij 4en meer gereedschap en onderdelen bij ons dan de rest samen:con
                            Volgende keer neem ik een stuk minder zooi mee, dit is al minimaal de 3e keer dat onze 4 brommers bewijzen dat ze die lange ritten probleemloos aan kunnen, 50cc is nou eenmaal betrouwbaar:D
                            Bergop had ik niet zoveel problemen, ik haalde tegen de meest steile nog steeds 40 echte km/h:lol
                            Verder vondt ik het een geslaagde Tour, volgend jaar weer:thumb
                            Hier wat foto’s van mijn kant:

Toen iedereen vertrokken was zijn wij nog ff bovenop de toren van het 3-landen punt geweest, was zeker de moeite waard8)

Rebel

Nice

jammer van je blok Roger.

Maar verder mooie foto’s
                              wou nog meerijden met de motor maar gezien ik veel stukken harder moet rijden of jullie een andere weg in kunnen heb ik dit maar achterwegen gelaten.

En me ciao rijdt maar 30 schiet niet op,

Vraag me wel af wie die duitsers dan op het forum zijn?

sombrero
                              Bijdrager

@roger

ik reed wel met poeli 95 he
                                jij met 70 en op het laatste ff met 80 maja boeieh

hebben jullie niet afgewisseld met slepen 😀
                                zou stukke fijner zijn voor je arm maja

LeMoN
                                Bijdrager

Jongens ziet er erg leuk uit! Klinkt als een geslaagde dag :D! Jammer van het blokje van roger 🙁

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 469)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.