Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2008

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 469)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bo3T
    Bijdrager

ik en roy komme niet.. roy moet werken.

agja in de zomer dan maar een keertje haha.

VespaAvanti
      Donateur

Zeeeeeeeeeeeer jammer:(
        Achja, zoals je zelf al zegt, mischien eens een Tour houden in de zomer:thumb

Roger102
        Bijdrager

Booh nu komt het wel echt digtbij 😛
          Maar sombrero en sjaak trekhaak, jullie rijen tog zeker wel mee he ??

BTW: IEDEREEN FF TJES WAT GEREEDSCHAP MENEMEN, EN ALS HET KAN NOG ONDERDELEN.

niels-nijsten
          Bijdrager

jonges heeeeeeeeeeeel slecht nieuws ik heb net een vastnaaier gehad en mun zuigerveren van mijn nieuwe athena 50cc zijn net ook nog gebroken met monteren:( dus ik ga kijken of ik nieuw kan krijgen(kan het trouwens zo zijn dat de slotspeling veel te klein is bij de athena? de cill ging gewoon niet over de zuigerveren heen:S)

sombrero
            Bijdrager

alles is opgelost ik rij nu wel met poelie 95 marja dan haal ik net de 65 met poelie 80 haalde ik 81
              maarja dan maar wat harder trekken maareh niels heb je niet nog een standaard cilinder en zuiger zet je die erop rijden we gewoon wat minder snel 🙂

jan-willem
              Topic starter

hij heeft nieuwe veren voor z’n 50 athena 😉 die ging hij om 7 uur halen volgensmij .

niels-nijsten
                Bijdrager

goed nieuws:P hij loopt weer ik ga dadelijk beginne met inrijden(kreeg hem niet meer aangerend koppeling was naar de klote:P)
                  kmoet even zoeken welke sproeier derin moet en dan looptie:thumb

VespaAvanti
                  Donateur

Kijk, onder druk presteer je altijd goed:thumb
                    Wel grappig eigenlijk, wij hebben hier daarstraks ook nog ff de malossi vario van Danny gemonteerd en afgesteld, en de Vario van Richard ook nog afgesteld zodat hij wat harder loopt:lol
                    Ik ga zometeen slapen want ik ben echt kapot na vandaag, je moet echt veel dingen doen om alles een beetje in orde te krijgen vor de Tour.
                    Gelukkig ben ik nu klaar, de fietstassen vol zooi zitten er op en de tank is tot de nok gevuld;)
                    Morgen om 9:15 vertrekken wij hier met z’n vieren, dan zijn we tenminste royaal op tijd:D
                    Tot morgen allemaal, gaat een mooie Tour worden:thumb

hansieb
                    Moderator

Succes morgen boys

Lekker weer als het goed is ( ik zelf ga lekker bbqen met lekker glaasje wijn erbij! )

Ben benieuwd naar de pica’s!

sombrero
                      Bijdrager

sow kan iemand me zeggen wat ik nog mee zou moeten nemen
                        ik hgeb nu 3 v snaren 3 poelies extra koppeling 2 bougies doppenset waterpomptang uhm stukje reserve slang tie wraps (altijd handig) schroevendraaiers steeksleutels en een boegie dop zuigerstop en baco
                        atuurlijk neem ik allleen de maten mee die ik nodig heb 😀

TimoO_
                        Donateur

bougiedopjes misschien.

in ieder geval veel succes manne, hopen dat er geen brokken gerede worden 😉

@ hans, wijn??

ik ga morgenvroeg nog vroeger vertrekken, 5 uur opstaan 🙁 om kwart voor 6 vertrek ik naar het vliegveld om naar Afrika te vliegen.

maarja mijn vliegtuig heeft een 70cc dus die knalt jullie allemala druit met de terugloper 😛 (scootertaal)

sjaak trekhaak

ik ben morge aanwezig ,heb een leodemper ff `professioneel’ aan mijn uitlaat gemaak.

Roger102
                            Bijdrager

hansieb :
                              Succes morgen boys

Lekker weer als het goed is ( ik zelf ga lekker bbqen met lekker glaasje bier erbij! )

Ben benieuwd naar de pica’s!

@Niels nijsten, Zet er voor morgen gewoon een kleine poulie op, is beter voor je nieuwe zuigerveren.

Wel echt super vet dat jullie tog kunnen komen :thumb

TOT MORGE. We hebbe er zin in 😉

sombrero
                              Bijdrager

booh ik heb echt zit erin maarja mij viel net in de fles olei natuurlijk niet vergeten en me jerrican en het maatbekertje

niels-nijsten
                                Bijdrager

jongews alles is goed hij is niet op en top ingereden voorlopig even wat extra benzine erbij gooien:P en het was trouwens niet allen de zuigerveren he! hele cillinder vv:P

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 469)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.