Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2008

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 469)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sjaak trekhaak

het is bijna zo ver ,heb der zin in ,vandaag ff wat nieuwe spulletjes gehaald en op de brommer gezet ,nieuwe gaskabel, bougie, luchtfilter, carburateur schoongemaakt, nu alleen de rest van de brommer nog poetse:)

jan-willem
      Topic starter

@fsc 72 wij rijden een rondje door zuid limburg vanaf roermond 😉 , owja nog iets ik heb geprobeerd iemand te regelen die een bezem wage kon rijden , maar niemand kon 🙁 dus er zal geen bezemwagen zijn of iemand anders moet iemand weten.

Bo3T
        Bijdrager

pff tis nu wel kloteweerrr hoop dat dat zondag dan niet het geval is ;).

mefke84
          Bijdrager

zijn der nog mensen wat langs de gemeente sittard geleen komen en dan met name door BORN heen, zo naar herten toe rijde????

FonS
            Bijdrager

wegens omstandigheden kan ik helaas niet meegaan, heb mezelf al van de lijst gehaald.
              ik hoop dat jullie allemaal naar de meeting in limburg komen deze zomer, zodat ik toch weer wat mensen kan ontmoeten 😉

VespaAvanti
              Donateur

Jammer FonS hopelijk vallen er niet nog meer af:(
                Ik kom in ieder geval wel naar de Meeting, ook die van Groningen;)
                Tot dan:thumb

>>kruin-ritsjerd<<

ik ga ook mee met de limbo toer 😀

kom ook naar de meeting in groningen :thumb

neem naar de limbo toer een paar blikken ballen mee:lol
                  ben hier nieuw op het forum ( ben het broertje van vespaAvanti)

VespaAvanti
                  Donateur

Welkom:thumb
                    Voor de mensen die ons steeds raar vinden met onze ”blik ballen”, dat is een blik knakworst en er zit een heel verhaal achter:lol

sjaak trekhaak

sjongejonge ,het zit me niet mee, eergister is de demper van mijn simoniniracing afgebroke en vandaag heb ik een scheur van 2 cm in mijn achterband ,hoop dat ik die demper nog krijg gemaakt voor de tour.

markiej
                      Bijdrager

bij mij is laatst ook de demper van mijn simo racing afgebroken bij dat ding waar je de demper overschuift ofniet? je hebt toch nog een andere uitlaat?

ik heb er iig zin in morge ook ff nog wat nieuwe dingen op me brommer zetten en natuurlijk voltanken:lol

niels-nijsten
                        Bijdrager

jonges we hebben echt geen bezemwagen nodig(mayb iemand die je kan bellen als je helemaal niet verder kan) maar ik ga echt niet met een auto achter me aan door limburg oprijden(zijn trouwens heeel veel ztukken waar wij rijden waar een auto helemaal niet kan en mag komen) en mefke dit heb je al 30 keer gevraagt en voor de 30e keer JA ik rijd samen met sombrero en misschien nog anderen die samen met ons vanuit geulle mee willen rijden door beek geleen sittard limbircht heen.

VespaAvanti
                          Donateur

markiej :
                            bij mij is laatst ook de demper van mijn simo racing afgebroken bij dat ding waar je de demper overschuift ofniet? je hebt toch nog een andere uitlaat?

ik heb er iig zin in morge ook ff nog wat nieuwe dingen op me brommer zetten en natuurlijk voltanken:lol

Is niet morgen he, maar zondag, overmorgen dus;)

Ik heb er ook super veel zin in, de mengsmering is gemengd en het vreten voor onderweg is al gehaald:thumb

sjaak trekhaak

markiej bedoelt dat hij morge wat nieuwe dinge op zjn brommer gaat zette, en idd ,de demper is afgebroken daar waar de pijp erop zit gelast ,vlak achter de ophangbeugel, ben nu nog druk bezig met de verlichting aansluite en een nieuw glaasje voor de koplamp te make.

sombrero
                              Bijdrager

zo mijn ciao doet et weer lekker. (eindelijk )
                                heb men blok ook nog beetje opgepoetst en gepolijst. maar nu heb ik wel steeds het probleem dat mijn poeli steeds scheef gaat (ik heb het over normale aandrijving dus geen vario) hoe kan dit de poelies trekken steeds krom :S

maarja morgen ff alles poetsen 😀

VespaAvanti
                                Donateur

Draai je je snaar zegmaar tussen het frame en de poulie door om hem er op te krijgen sombrero?:?
                                  Dan gaat hij ook krom namelijk;)
                                  Anders staat de snaar mischien te strak.

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 469)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.