Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2008

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 469)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Wordt zeker een mooie Tour zondag8)
      Ik heb vandaag met Yordy en Danny de route naar Ool ff gereden, zodat we zondag zonder zoeken er heen kunnen rijden;)
      De route stelt voor ons niks voor, we vertrekken gewoon rond 9:15 uur hier dan zijn we altijd om 10:30 uur in Ool.
      Mooie beginplek trouwens, mooi aan het water en meer dan genoeg plek om te verzamelen:D
      Toch mooi dat er nog wat rijders bij komen, jammer dat je af valt G-No:(
      Kan je niet gewoon wat avonden uitrekken om hem alsnog in te rijden?:?
      Bo3T, Op http://www.routenet.nl kun je de route bekijken.
      Als je daar ipv auto, fiets aangeeft komt het helemaal goed:thumb
      Ik heb ook eens gekeken naar de terugweg, waarschijnlijk kunnen we met z’n 6en het laatste stuk rijden, wij zitten dan nog maar 10km van Nederweret, en jullie 10 km van Deurne af:thumb
      Of dit doorgaat moeten we nog maar even bekijken.
      Gereedschap neem ik zelf sowiezo genoeg mee, samen met een reserveblokje + wat onderdelen en een volle 5 liter kan mengsmering, die laatse nemen wij alle 4 mee trouwens.
      Het gereedschap verdelen wij onderling, in 8 fietstassen gaat nogal wat zooi namelijk:lol

sombrero
      Bijdrager

hoe wil je zo een blokje meekrijgen?? is dat niet wat zwaar voor je op de rug?? of wil je dat in zo een fiets tas:D
        maarja ik heb eigenlijk ook een reserve blokje nodig want soms doet mijn blok het wel maar opeens stopt die ermee 😀
        ik kijk wel wat ik doe 😛

Bo3T
        Bijdrager

ja zou wel egt balen zijn als er een blok kapot gaat tijdens de toer… zit wel egt een grootte kans in he ;).
          ik wil ook egt komen gewoon. lijkt me supervet.. als we de terugweg met zen 6en terug kenne gaan zou wel lachen zijn ook.

zaterdag laat ik het horen of roy en ik komen.

VespaAvanti
          Donateur

Ik prop die gewoon in m’n fietstas, zoveel plaats neemt dat niet in beslag:thumb
            Toen ik op vakantie ben geweest met de Vespa hadden we zelfs 3 reserveblokjes bij ons:lol
            Het is wel verstandig om wat spul mee te nemen, je baalt verschrikkelijk als je niet door kan vanwege iets kleins.
            Ik wil wel vast zeggen dat ik geen blokjes uit ga lenen, neem zelf dus genoeg spul mee:!
            Cp’s en een paar pakkingen enz neem ik wel mee, dan kunnen we in 99% van de gevallen iemands blokje gewoon fixen:thumb

Bo3T, prima, ik hoop echt dat jullie mee kunnen, hoe meer hoe beter he:thumb

Roger102
            Bijdrager

Maar G-no, als je met je 47mm deps gaat rijden kan je tog ook gewoon kleine pouli er op pleure en dan rustig 50 rijden.
              Dat is echt niet slecht voor je cilinder. Gewoon komen man ! 😉

VespaAvanti
              Donateur

Wat Roger zegt is inderdaad waar, we stoppen toch ook wel een paar keer tussendoor dus dan kan hij dan mooi afkoelen;)

Rebel

Waar is nu precies de start plaats.

ik rij zowieso niet mee met me snor gewoon te sloom er vertrouw hem niet.
                  maar misschien dat ik even langskom foto’s maken oid.
                  of met me motor want zondag is een hoop te doen 😛 veel rommelmarkten, meetings, brommermarkt etc.

VespaAvanti
                  Donateur

Kom ff langs met de motor ja, wil hem wel eens zien:D
                    Het adres staat ook in de beginpost, maar dit is hem:

Café Kanters
                    Maasstraat 5
                    6049 CB
                    Herten

Als je er rond 10:30 uur bent kun je de Vespa’s toe zien stromen:lol

Rebel

Oh is voor mij vanuit de rijksweg 1 straat
                      en half 10 is nog vrij vroeg dus kom wel even langs ja 😉
                      Altijd leuk om de vespa’s te zien.

Vinden jullie het niet erg als ik met de motor kom dan?
                      (rij verder niet mee, neem alleen wat foto’s)

VespaAvanti
                      Donateur

Even voor de duidelijkheid, het is dus half elf he, niet half 10;)
                        Ik persoonlijk vindt het alleen maar mooi als je met de motor komt:thumb
                        Wil hem wel eens in het echt bewonderen8)

jordi 0
                        Bijdrager

ik zit zondag ook een tijdje achterop, dus filmen komt wel goed, toevallig vorige week nog achterop de PK50 roger nog gefilmt tijdens het rijden;)

heb iig erg veel zin in zondag:D

VespaAvanti
                          Donateur

Mooi dat je wat kunt filmen:thumb
                            Zal een stuk betere kwaliteit zijn dan als iemand zelf onder het rijden filmt;)

Roger102
                            Bijdrager

Ja maar heeft iemand dan nog een goede camera ????
                              Ik heb wel gwoon een fotocameratje van 5.0 MP maar als iemand iets beter heeft hoor ik dat graag 😉

Bo3T
                              Bijdrager

Zon fototoestel is meestal ook al goede kwaliteit hoor!

FSC 72
                                Bijdrager

Gaat de tour de Limburg eigenlijk richting het noorden of naar het zuiden? Ik weet namelijk nog niet of ik mee kan maar anders haak ik halverwege wel ergens aan.

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 469)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.