Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2008
- Dit onderwerp bevat 468 reacties, 41 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 11 maanden geleden door niels-nijsten.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 april 2008 om 12:55 #502830
Ach Roger.
Mooi naar het verzamelpunt bij Roermond rijden
Is toch maar 10 km;)Ik begin steeds meer zin te krijgen in de Tour8)
Het komt wel akelig dichtbij nu, ik moet nog een pokke eind inrijden:con10 april 2008 om 12:57 #502831leuk die meettings:D ik wil er ook wel graag naar toe maar mijn ouder willen niet rijden:'( dus mijn vraag is zouden julie het ook een keer in de buurt van nijmegen arnhem kunnen houden want dat kan ik wel komen:D
10 april 2008 om 12:58 #502832Is een beetje ver voor ons 24e he:con
Kan jij beter hierheen komen;)10 april 2008 om 13:05 #502833ja weet ik maar mijn ouders ik het probleem maar het hoeft ook niet nu meteen mischien een keer een mini meeting of zo
10 april 2008 om 21:53 #502838heey
ik heb er heel veel zin in. hoop dat ik mijn vespa optijd klaar heb:D:D
maar dat moet wel lukken. word een mooie tour tocht.10 april 2008 om 21:55 #502839Inderdaad, wordt keileuk8)
Ik hoop ook dat je hem optijd klaar hebt, en optijd ingereden krijgt;)
Wordt wel een mega mooie Vespa als hij klaar is
Oja, heb je m’n mail al gelezen?:?10 april 2008 om 23:07 #502840zo me 5spaaks heb ik af,me Simonini racing en me 70cc malossi zijn ook al binne, morge of zaterdag of zondag:P ff poorte bewerke en dan in rijden voor de Le tour de Limbo:P miss wel nog kijken voor een andere koppeling, heeft niemand hier meer een koppeling voor de vario???
was me aan het bedenken om miss een kar achter de vespa te trekke voor onderdelen en bezien:P maar waar ga ik die nou vandaan tovere? miss zelf maken iemand nog ijzer over haha
ohja komen jullie ook langs born(de gekste) als jullie richting de verzamelplaats rijde?????
11 april 2008 om 07:09 #502842Opzich is de Tour ook wel chill om je cilindertje in te rijden, want ik denk dat bij vele de maximum snelheid tog ongeveer bij de 50 ligt. 😉
Vandaag komt mijn nieuwe zuiger binnen en dan ook ff beetje inrijden en dan LIMBO TOUR !
BTW hoe lang moet ik een zuigertje eigenlijk inrijden ?11 april 2008 om 08:18 #502844Roger102 :
Opzich is de Tour ook wel chill om je cilindertje in te rijden, want ik denk dat bij vele de maximum snelheid tog ongeveer bij de 50 ligt. 😉
Vandaag komt mijn nieuwe zuiger binnen en dan ook ff beetje inrijden en dan LIMBO TOUR !
BTW hoe lang moet ik een zuigertje eigenlijk inrijden ?ik d8 max 50 km inrijde of heb ik het dan verkeerd???
11 april 2008 om 10:25 #502850Houd het maar op een 60 km inrijden van je zuigerveertjes en zuiger. Hierna kan je al at langer de volgas inhouden, maar niet TE lang.;)
11 april 2008 om 12:42 #502853het enigste wat ik nog moet doen is ff een nieuwe variomoer bestellen voor mijn ciao en ff kijken wat ik met de uitlaat doe. msschn ga ik ff de ninja passend maken. want nu zit die tegen het tandwiel als ik hem erop doe dus doe ik ff een langere bout achter op de uitlaat
11 april 2008 om 13:40 #502854Ik zou de LimboTour niet gebruiken om je cilindertje en/of zuiger in te rijden:!
Zoals al vaker wordt gezegt moet je de inrijdt km’s er niet in één lange rit doorheen rijden.
Hij moet tussendoor ook GOED af kunnen koelen.
Met inrijden wordt alles veel warmer omdat het op elkaar in moet slijten;)
Ik houdt de volgende afstanden aan bij inrijden, het is veel, maar zo heb ik het jaren geleden eens op het Puchforum gevonden.
Beter te veel dan te weinig denk ik ook altijd maar:Zuigerveren: 250 km
Zuiger met zuigerveren: 300 km
Cilinder: 500 kmDit gaat over een gietijzeren cilinder:!
Ik weet nu al dat er een boel reactie’s komen van ”Ja, dat is veeeeeeel te veel, na één tank leeg gereden te hebben ben je klaar”.
Maargoed, dat zal mij een worst wezen:lol
Kortom, beter te veel dan te weinig inrijden, en de km’s er niet in één rot doorheen jagen;)Over de snelheid waren we het toch al eens, we cruisen gewoon 50 km/h met z’n allen, dan hoeven de meeste niet volgas en zie je tenminste nog wat van de omgeving8)
Wordt een leuke Tour, ik zal dadaelijk maar weer eens verder gaan met het inrijden van m’n 50DRetje8)11 april 2008 om 19:55 #502856“Mike” kan van de lijst afgehaald worden. hij heeft de kaartjes van de bekerfinale gekocht. dus helaas.
11 april 2008 om 20:00 #502857Aah das wel jammer,
@ Vespa Avanti, het is wel waar wat je zegt, beter te veel dan te weinig maar dat is wel heel erg overdreven niet ?
Ik kijk wel gewoon ik voel dat gewoon een beetje aan 😉17 april 2008 om 12:47 #502891Ik vindt het eigenlijk ook een beetje TE van het goede, maarja, liever een paar km’s extra dan dat je dure cilindertje vast loopt:o
Toen ik een zuiger die ik zelf 300 km heb ingereden demonteerde zag hij er nog gewoon als nieuw uit, echt geen enkel warmloop spoortje of niks8)
En dan te bedenken dat ik daar na het inrijden altijd gewoon plank mee ben weggereden, ook met koude motor, lange stukken ook gewoon altijd plankgas, soms wel 10 km aan één stuk zonder het gas los te laten, die was dus goed ingereden:DEdit: Omdat Roger102 het laatst eens had over foto’s plaatsen van de Ciao waarmee je gaat rijden, bij deze foto’s van mijn Ciao
8)

Foto’s van de Ciao van m’n broertje komen ook nog:D
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.