Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2008
- Dit onderwerp bevat 468 reacties, 41 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 11 maanden geleden door niels-nijsten.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 april 2008 om 17:17 #502791
Vespa Avanti, is volgens mij wel een echt 50 snel fan 😛
Maar zeker lache dat je met 4 man komt !8 april 2008 om 17:33 #502792jah waha ze hebben allemaal 50 athena maar is best een chille cilinder hoor alleen is de uitlaatpoort wat aan de kleine kant maarja boei
ff een vraag degene die meegaan die in het zuiden wonen zullen we afspreken op een plek zodat we samen naar herten rijden of hoe dat daar ook heet
vertrekken we bijvoorbeeld in margraten op industrieterein en dan gaan we in geulle ff niels op halen en dan door naar ool/herten
en daar beginnen we met de tour8 april 2008 om 17:38 #502793Gaan jullie ook nog ergens meeten in Limburg?
zoja heb ik mss wel interesse om ff langs te komen.
8 april 2008 om 17:59 #502794ff een vraag degene die meegaan die in het zuiden wonen zullen we afspreken op een plek zodat we samen naar herten rijden of hoe dat daar ook heet
vertrekken we bijvoorbeeld in margraten op industrieterein en dan gaan we in geulle ff niels op halen en dan door naar ool/herten
en daar beginnen we met de tourDat lijkt me ook wel ene goed idee.;) Dit is voor mij ook wel mogelijk denk ik.;) Alleen moeten we kijken wat Timo en Diac gaan doen.:D
8 april 2008 om 17:59 #502795Nee er zal volgens mij niet echt een meeting plaats vinden, maar je zou natuurlijk altijd gewoon een stukje mee kunnen rijden.
8 april 2008 om 18:02 #502796Roger, ik zou heel graag een stukje meerijden, maar ik ben nog geen 16 😉
dus ik was dan eventueel van plan om met de fiets te komen, maar aangezien er geen meeting is, heb ik geen zin om met 50+ achter een van jullie brommertjes te hangen 😀
Veel plezier in ieder geval met het toeren, maar dat zal wel geen probleem zijn denk ik
😉8 april 2008 om 18:24 #502797beste dries,
bij mij thuis stoppen we even(half uurtje of langer) en boven op het drielanden punt stoppen we. verder is er geen grote meeting ofzo. degene die met mij mee willen rijden naar de startplek van de tour moeten op zun allerlaatst om 9 uur bij mij thuis zijn het is ongeveer een uur rijden (40km)dus dan hebben we wat speling.8 april 2008 om 19:08 #502798Ik zie dat je in Geulle woont, in die buurt kom ik nog wel eens regelmatig met de fiets (slingerberg), pm me anders even je msn als je wilt, dan kunnen we daar gemakkelijker overleggen;)
bvd!
8 april 2008 om 19:18 #502799ciaoracer :
ff een vraag degene die meegaan die in het zuiden wonen zullen we afspreken op een plek zodat we samen naar herten rijden of hoe dat daar ook heet
en daar beginnen we met de tourDat lijkt me ook wel ene goed idee.;) Dit is voor mij ook wel mogelijk denk ik.;) Alleen moeten we kijken wat Timo en Diac gaan doen.:D
ik ben die dag op vakantie Mick. dus ik kan niet meerijden.
8 april 2008 om 20:41 #502800Mischien is het ook handig om wat mob-nummers uit te wisselen;)
Stel we staan dan met een hele groep te wachten in Ool, dan kunnen we tenminste bellen als er een aantal mensen nog niet zijn na bv een half uur wachten.
Het lijkt mij ook verstandig om een soort van afstreeplijst te maken, als we dan een week van te voren een lijst maken met DE definitieve mensen (er zullen er zeker nog een aantal afvallen), dan kunnen we die afstrepen op de verzamelplaats als ze er zijn.
Anders vertrekken we mischien zonder een paar man en dat zou wel vereveld zijn voor die jongens:conWij rijden inderdaad allemaal met 50-snel, voorheen standaard 50cc.
We willen gewoon geen boete’s en andere fraaie fratsen riskeren, vandaar
Een 50-snel met vario kan opzich best lekker trekken8)8 april 2008 om 20:45 #502801Ja ik zou gewoon iedereen die zich heeft ingeschreven 2 weken voor de tour ff een PM sturen en dan Tel nummer vragen, dan kan niemand het vergeten.;)
8 april 2008 om 20:50 #502802“Een 50-snel met vario kan opzich best lekker trekken 8)”
haha, lekker dubbelzijdig:lol

ik kom met poelie, omdat ik geen zin heb om steeds op hoge toeren te gaan rijden.
ook hoop ik dat ik met de tomos a35 vork kan komen, want die heb ik gekocht van CiaoRacer8)8 april 2008 om 21:07 #502803ik vind mijn 50 Athena met vario echt heel goed gaan hoor! top van 60km/h (met de GPS). optrekken kan ik nog niet veel over zeggen, maar ik denk dat dat dik in orde zal zitten met vario. ik heb namelijk iedere keer de verkeerde trekveren (of veeeels te slap of te strak).
8 april 2008 om 21:09 #502804Zie je nu wel diac

Oja, TimoO_, je hebt dubbel gepost;)Edit: Nu niet meer:lol
8 april 2008 om 21:13 #502805snap je het nog steeds niet? jezus.. 😛
denk effe na over die zin.. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.