Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2008

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 469)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Donateur

ik doe mee, maar wel onder voorbehoud:)

VespaAvanti
      Donateur

G-no, dat zou heel mooi zijn8)

Ik neem waarschijnlijk een TOMTOM mee, dan verdwaal ik nooit:lol

niels-nijsten
        Bijdrager

brüders hier is de route beginnen in ool(bijt cafe) naar geulle aan de maas naar drielandenpunt en dan terug naar ool(cafe)
          dat zijn de enigste 3 punten die vastliggen de rest is aan de geene die op kop rijd(van cafe tot geulle aan de maas jw van daar tot 3 landenpunt ik en sombrero en van daar tot bij het cafe wisselen we alle 3 af)

Loek
          Bijdrager

Mag je ook ergens in Geulle inspringen?

sombrero
            Bijdrager

hmm moeten we ff kijken liever allemaal tegelijk vertrekken. als de ene bij wilt springen moeten we wachten meestale en zo en dan schiet het ook niet op. kan wel maar dan echt op tijd klaar staan en duidelijk afspreken awar je inspringt

VespaAvanti
              Donateur

Kom gewoon naar het beginpunt Loek;)
                Is veel gezelliger:thumb

Bo3T
                Bijdrager

er is een kans dat ik ook kom met een maat van mij. worden we wel met de auto gebracht en dan kijken we wel hoe we terug gaan ;). we op citta als jullie et nie erg vinden :p

eerst even kijken of dit mogelijk is. laten we wel horen. hoeveelste is die toer ook alweer? en een mapje zou heelhandig zijn ja

diac
                  Bijdrager

27-apr

VespaAvanti
                    Donateur

Dat zou heel mooi zijn Bo3T:thumb
                      Maakt niet uit of je met een Citta komt, als je maar 50 haalt, maar dat haal je wel aan je setup te zien:D
                      Voor een route en beginpunt moet je een van de organisatoren PM’en (zie beginpost).

kjeld
                      Bijdrager

Ik heb ook wel zin om met een vriend te komen. Heb alleen geen zin dat stuk eerst heen te rijden, dan touren en dan ook nog eens terug. Dat is me iets te veel van het goeie dus misschen dat we dan gewoon eerder afhaken ofzo. Een route ofzo zou in ieder geval wel handig zijn.

VespaAvanti
                        Donateur

Hoe meer zielen hoe meer vreugd kjeld!
                          Al zou je maar 10km mee rijden dan vinden we dat al mooi:thumb
                          Voor een route moet je even naar een van de organisatoren PM’en;)

Belooft een mooie Tour te worden met zat mensen en Vespa’s8)

niels-nijsten
                          Bijdrager

WE HEBBEN GEEN ROUTE!!! wanneer begrijpen jullie dat nouw enige vaste punten zijn het cafe bij jw, geulle aan de maas(my hometown) en het drielandenpunt. en hoe we van het een naar het ander punt geraken zien we wel.

en te ver rijden is bullsh*t 😛 ik rijd 40/50km heen en dan de tour en dan nogs 40/50km terug boeit tog niet man daar gaat he juist om kilometers maken!

Roger102
                            Bijdrager

Precies, ik kan ook wel tom tom rider menemen, daar kan je precies op instellen met welk voertuig je rijd, dus ook met brommer en dan pakt ie wegen die voor brommer toegankelijk zijn, en je kunt toeristische routes enz intoetsen. kan ik opzicht wel menemen. Zijn we ook weer van dat probleem af ! :thumb.

Bo3T
                              Bijdrager

ik neem wel een landkaart mee als ik kom. ben ik heel goed mee. oldskool

VespaAvanti
                                Donateur

Dat is een goed idee Roger102, mooi meenemen die Tomie:thumb

Bo3T: Een kaart is inderdaad wel makkelijk, een TomTom kan altijd kuren krijgen, een kaart niet.
                                  Hij kan natuurlijk wel wegwaaien maar daar ga ik niet van uit:lol
                                  Als jij die kaart ook nog eens perfect kan lezen dan is dat helemaal mooi:thumb

niels-nijsten: Mischien is het wel makkelijk om het exacte adres van dat café in ool er bij te zetten:!
                                  Wij kennen die plaats allemaal niet en weten dus ook niet waar dat café ligt:con
                                  Een volledig adres met straatnaam, nummer en postcode zou dus heel mooi zijn;)

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 469)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.