Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2008

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 469)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jan-willem
    Topic starter

ik voeg ze ff toe 😉

VespaAvanti
      Donateur

Nog iemand iets te melden?:?
        Het is al lang stil rond de LimboTour:con
        Over minder dan 5 weken is het al zo ver8)

Meer aanmeldingen zou mooi zijn, mensen geef je dus op!:thumb

sombrero
        Bijdrager

ik heb der echt zin in ik ben gisteren mee geweest met de tourmeeting van midnight-tuners. was echt vet. alleen jammer dat ik niet met de ciao mee kon 😀 maar de tourmeeting epen 2008 is msschn ook eens leuk om met een paar vespas mee te gaan 😀
          dit jaar waren er maar 2 daar
          maar in de meivakantie is msschn weer eentje.
          en ik heb echt zin in de limbo tour

niels-nijsten
          Bijdrager

ik breng de toer nog maar eens even aan het licht:P ik hooop dat we nog veel aanmeldingen mogen krijgen.

gr niels

jan-willem
            Topic starter

@ vespa avanti er valt ook niet zoveel te melden 😛
              En inderdaad mensen meld je aan 😉

sombrero
              Bijdrager

ook ff een tip voor de mensen die meegaan. neem een extra jerrycan benzine mee of een fles olie om te mengen want niet ieder tankstation heef een pomp met mengsmering 😀 en neem een fototoestel mee zodat we veel fotos en filmpjes kunnen maken

diac
                Bijdrager

ik ga mooi zelf mengen, k ga niet met die rotzooi van het tankstation rijden.

Roger102
                  Bijdrager

Ja ik doe meestal van het tankstation en dan zelf nog wat olie toevoegen.
                    Maar ook vaker zelf mengen hoor !

markiej
                    Bijdrager

ik neem denk ik een 5 liter kan mee en wat olie die 5l kan vul ik al en dan kan ik de rest zelf mengen als er geen tankstations meer zijn met brommix. en wat gereedschap en reserve onderdelen mee zoals bougie enz

jordy
                      Bijdrager

haha
                        ik gaa ook echt niet met die pleur van het tankstation rijden
                        lkkr zelf mengen
                        en als ik mee doe ff
                        5l kannetje in een rugzak;)
                        wat gereesschap
                        reserve bougie
                        bandenplak setje;)
                        enz enz;)
                        en nu de datum al difinitief???
                        en waar komen we aan op het einde van de tour ook in herten???
                        is het niet makkenlijk om een foto van limburg met de route erop te posten ???

VespaAvanti
                        Donateur

jordy, de vaste datum is zondag 27 april:thumb
                          Ik ga ook niet op die troep van het tankstation rijden;)
                          Ik heb welgeteld 2x van die troep getankt in m’n eerste brommertje toen ik 13 was, daarna ben ik zelf gaan mengen, dat bevalt me 10x beter en scheelt nog geld ook nog8)
                          Ik neem een 5 liter jerrycan mee in m’n fietstas, en ik tank m’n tank vol.
                          Daar kan ik royaal de hele tour op rijden:D

Tegen de tijd dat het bijna zo ver is moeten we ook maar eens kijken wie welk gereedschap meeneemt, dan sjouwen we in ieder geval niet alles 20 dubbel mee:!

Ik vindt het ook raar dat Danny (die vriend van mij) nog steeds niks heeft laten weten hier.
                          Hij heeft zich ongeveer een week geleden aangemeld als danny-hendrikx maar hij heeft nog niks gepost:con
                          Zal hem eens achter de vodden zitten via de mail:pest:lol

niels-nijsten
                          Bijdrager

tour datum is allang bekend de route word niet verklapt;):P(weten we zelf ook niet 100% welke wegen we nemen gewoon hoe het uitkomt maar begin en eindplek ligt in herten).

en wat is dr mis met mengsmering van tankstation?? rij ik al mun hele brommer cariere mee zelfs op mun 110 cc mtx hebk gwoon bij tankstation getankt nooit problemen mee gehad.

TimoO_
                            Donateur

ik zou de route wel verklappen, stel je raakt iemand kwijt weet ie tenminste nog altijd hoe die terug moet rijden (stel)

VespaAvanti
                              Donateur

Dat is inderdaad waar TimoO_;)
                                Mischien is het een idee om net zo’n kaartje te maken als ze die bij de ZZT hebben:!
                                Oja, gaan we ook nog naar het drielandenpunt?:?
                                Lijkt me kei mooi8)

jordy
                                Bijdrager

jah drielandenpunt is ook leuk om even langs te gaan
                                  daar kunnen we misgien een grote pauze houden
                                  daar kun je eten, drinken enz. 😉

maar ik zou de route ook bekent maken
                                  want ik denk als dat niet gedaan word, en er raakt achteraf iemand de weg kwijt, nou dan staat hij daar mooi klote
                                  ook al is de route maar ongeveer goed dat is ook al prima :thumb
                                  ik neem aan dat iedereen een mond heeft gekregen om de weg te vragen :! :lol

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 469)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.