Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2008

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 469)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

tuurlijk kennen ze bufkes 😀 elke limburger kent bufkes.. en de mensen die niet van limburg komen zullen versteld staan van de lekkure broodjes.. bufkes heeft ook vestingen in Almere, maar effe in limburg:

Echt,
      Geleen,
      Maastricht,
      Heerle,
      Horst,
      Kerkrade,
      Landgraaf ,
      Roermond,
      Sittard,
      Venlo,
      Stein.

keus genoeg dacht ik zo 🙂 maarja frituur is natuurlijk gemakkelijker 😛 maar met bufkes is het wel een echte Limbo tour 🙂

Dooley
      Bijdrager

bufkes in Landgraaf:D
        net 5 minuten lopen vanaf mij:D

VespaAvanti
        Donateur

niels-nijsten :
          kenne ze daar niet timoo 😛 en wat voor de mensen die op dieet zijn :con 😛

Edit: ik heb vandaag trouwens een stuk van de route gereden(ofjah gw00n een flink stuk gekneurd) ik heb over 115km 2.5uur gedaan zonder ook maar ergens te stoppen(JAh 1keer ff water aflaten:P en 2 keer getanked) en dit is in de neihgberhood van vaals, slenaken, aachen en epen geweest, dus berg op berg af. met een brommer die 60 65 liep dus kan best zijn dat we niet voort donker thuis zijn:P

Dat zei ik al he, het duurt langer dan je denkt:lol
          Maarja, dat maakt helemaal niks uit:D
          Ik ben een echte Limburger maar Bufkes???:?
          Dat ken ik niet:con
          Persoonlijk ga ik het liefste voor de frieten:thumb
          Meestal zijn die broodjes peperduur en stikt het van allerlei akelige groenten enz waar ikzelf niet van hou:con
          Maargoed, als jullie je daar vol willen stoppen met broodjes vind ik dat geen ramp;)
          Dan eet ik (en eventuele andere liefhebbers) gewoon een lekker frietje om de hoek van de Bufkes :thumb

Johnsel
          Sleutelbeheerder

Ik ben met VespaAvanti, ik zit ook met een tarwe(gluten)dieet dus ik kan ook geen broodjes drin proppe…

VespaAvanti
            Donateur

Prima Johnsel:thumb
              Als ik het goed begrijp ga jij dus ook zekerweten mee?:?
              Ik zag je nog niet in de definitieve lijst staan:con

Maargoed de 3 anderen die met mij mee komen zullen denk ik ook wel voor de friet gaan, of voor beiden:lol
              Als we hetzelfde weer hebben als dat het op dit moment hier is beloofd het een mooie Tour te worden8)

Johnsel
              Sleutelbeheerder

100 % zeker weet ik het nog niet.. ligt natuurlijk ook aan het weer, geld en of k van me ma zo ver mag rijden dan…
                maar ga er maar van uit dat ik mee kom 🙂

FonS
                Bijdrager

heb mij + 2 vrienden bij de lijst gezet, zitten we aan 18 man… begint wat te worden maar ik hoop toch dat we met minstens 25 zijn 😉

en Bufkes of frietekeet maakt mij niet uit, als ik maar wat kan eten :p

niels-nijsten
                  Bijdrager

minsten 32;) hoop ik:P

op het drielandenpunt(zeg maar halverwege de tour) kunnen we ook een frietje en een ijsje of broodje etc eten
                    daar stoppen we tog even

G-no
                    Donateur

Johnsel :
                      Ik ben met VespaAvanti, ik zit ook met een tarwe(gluten)dieet dus ik kan ook geen broodjes drin proppe…

jaja grapjas bier gaat er wel met de liters in:pest

TimoO_
                      Donateur

tja het maakt mij opzich ook niet zoveel uit, maar Bufkes is wel lekker 😀 zolang we inderdaad wat te eten hebben, en voor het gemak kunnen we beter naar de frituur gaan. tenminste, we kunnen er dan van uitgaan dat iedereen wat kan eten dat hij lust.

VespaAvanti
                        Donateur

We moeten gewoon een Bufkes vinden met een Friettent er naast:lol
                          18 mensen is al zeer mooi =)
                          Ik hoop natuurlijk ook op 32 of meer, maar als het er maar 18 zouden blijven vind ik het ook al zeer geslaagt hoor;)
                          Maargoed, de Tour duurt nog ff, de tijd zal het leren hoeveel mensen er nog bij komen8)

Loek
                          Bijdrager

Ik heb laatst eens even een gemiddelde snelheid geklokt over 7 kilometer, grootste deel platteland met 3 dorpen.
                            Met licht opgevoerde setup van 43mm DR met malossi vario en top one had ik een gemiddelde snelheid van 42 km/h!!!
                            Ik denk dus dat we een gemiddelde sneheid van 30 km/h moeten inberekenen om op een realistische reistijd te komen.

niels-nijsten
                            Bijdrager

ik heb laatst met 60 per uur 150km getourd stad dorp etc deed er 3uur over dus 30 per uur is wel errug weinig hoor want het grootste deel van die 150km was van de route voor de limbotoer en daarbij wat boeit het

VespaAvanti
                              Donateur

Ik ben het met Loek eens.
                                30 km/h is een realistische reistijd.
                                Bochten, stoplichten enz kosten meer tijd dan je denkt en halen je gemiddelde snelheid drastisch omlaag.

Heeft er verder nog iemand iets te melden?:?
                                Het is al ff stil rond het LimboTour gebeuren.

niels-nijsten
                                Bijdrager

ik heb meer dan drie kwart van de tour gereden en hield ongeveer 50kmph gemiddeld over van de 60 die ik haal dus 40 moet je ook halen gemiddeld met een top van 50 ik heb 2 weken gelden op 50km na de route al helemaal gereden en je kan best goed doorvegen zeker het laatste stuk:P

boeit verder ook niet dat zijn van die nutteloze discussies als je je zorgen maakt dat het te laat word pak je net zoals ik de dag erna verlof:)

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 469)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.