Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbo toer 2012
- Dit onderwerp bevat 100 reacties, 26 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 11 maanden geleden door Jarco.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
14 april 2012 om 09:40 #518777
@avanti dit lijkt er al meer op:P
we zullen kijken of we wat meer mensen zullen toelaten, maar dat is nog niet zeker.
want de vorige keer kwamen er zelfs mensen met een snor setup. NIET DOEN! want je sloop de hele toer ermeeals jullie mij kunnen overtuigen dat jullie rustig met ons kunnen toeren en niet RALLY rijden dan wil ik misschien wel een goed woordje doen om de rest ervan te overtuigen.
want ik doe alles om te voorkomen dat het ging zoals vorig jaar en ik hoop toch echt dat jullie dat kunnen bergrijpen
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.14 april 2012 om 09:42 #524688mensen die echt met snor aankomen die hebben pech.
dat is namelijk een andere regel wat aangekaart word van 45 cruise ( dus niet alleen volgas 🙂 )1 regel zijn we mee bezig iets aan te laten passen
2 regels worden een beetje veel 😉14 april 2012 om 11:06 #522537Ik zou graag mee willen als dat nog kan!
14 april 2012 om 11:18 #521163@dr flenny
1 daar ben ik ook mee bezig
2 uuh nee, er zijn bepaalde dingen waar de toer deelnemers rekening mee moeten houden.
is misschien wat kinderachtig maar ik wil geen gezeik met bepaalde dingen.
en zoveel moeite is het niet om je een beetje aan de regels te houden.1 regel is gewoon heel erg belangrijk : niet voorbij de vestjes rijden
zolang dat niet gebeurt zal er ook niemand achterblijven of verdwaald raken.
en ja als je met een brommer wilt komen die net 45 gaat dan ben je gedoemd om flink volgas te gaan geven.zoals die jongen toen met simo pijp en snorblok+cardan
Link naar Mijn collectie / Projecten.14 april 2012 om 11:22 #521144dat bedoel ik ook ritze dat je wel gewoon wat gas moet overhouden dus degene die komt aankakken met bijv snorcardan die is dan inderdaad de pineut 😉
14 april 2012 om 11:56 #520594@avanti
Hoe staat het met camping avanti? Gaat die nog door?
14 april 2012 om 15:08 #520952”Achter het voorste vestje blijven”
Dat klinkt heel erg eng voor mij en meerdere snelle jongens, af en toe ff vooruit blazen moeten wij wel anders verzuipen onze blokjes, non stop 45 rijden nekt dan snel.
Ik ga nu toch weer twijfelen of ik hem wel wil rijden:conHans, dat is nu weer even onduidelijk, maar laat dit ruim op tijd weten.
14 april 2012 om 17:33 #507553VespaAvanti :
”Achter het voorste vestje blijven”Dit geeft mij ook een wat vreemd smaakje en snap ook niet waarom wij hard rijders aan banden gelegd moeten worden terwijl wij vorig jaar niet eens het probleem waren.
En wat stephan al zegt, een snelle brom kan ook niet hele tijden achter elkaar 45 a 50km rijden, want dan verzuipt ie en gaat ie vet kut lopen tot zelfs uitvallen.
Dus hier ontstaat ook steeds meer twijvel of ik de tocht van 500 a 600km er wel voor over heb.14 april 2012 om 18:21 #525751OMFG wat een onzin,
ik rij met mn volledig aangepaste reedvalve gewoon rustig en die loopt echt wel perfect op max 6800 toeren
dus jaals je alleen maar volgas wilt rijden ga je maar alleen ergens rijden dit is een toer geen rally
Link naar Mijn collectie / Projecten.14 april 2012 om 18:35 #525418
Spulleke!ja met je 50cc cilindertje erop..
14 april 2012 om 18:38 #525750speedbuxy :
VespaAvanti :
”Achter het voorste vestje blijven”Dit geeft mij ook een wat vreemd smaakje en snap ook niet waarom wij hard rijders aan banden gelegd moeten worden terwijl wij vorig jaar niet eens het probleem waren.
Goh wie zaten er vorig jaar op het politiebureau vanwege hun verstandig rijgedrag… :con
Anyway, fuck it, Ritze is het zat, ik ben het zat, close.
Dat politie bureau gebeuren was in mei 2010 nu bijna 2jaar terug:con
Plus stephan en ik toen duidelijk hebben aangegeven over de tel dat jullie gewoon verder konden toeren en wij op eigen vervoer wel weer terug naar de finisch zouden rijden.
Jullie hebben toen als groep er zelf voor gekozen om ook het stuur om te draaien, dus ga ons dit dan ook niet verwijten -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.