Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbo toer 2012
- Dit onderwerp bevat 100 reacties, 26 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 11 maanden geleden door Jarco.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 april 2012 om 19:23 #525763
Spulleke!Beetje raar dat jij eerst wel niet persoonlijke aanmeldingen aanneemt en daarna niet meer..
Beetje tegenstrijdig vind je niet?12 april 2012 om 19:33 #516900Ik ben er bij.
12 april 2012 om 21:35 #525210OrangeCiao heeft geen PC tot beschikking en Daan heeft het gewoon te druk om op VC te kijken.
Als het zo moet blijf ik lekker thuis, zou anders Jordy dus gewoon thuis moeten laten met het verhaal, ”jij hebt jezekf niet op tijd genoeg aangemeld via je eigen account”….wtf….12 april 2012 om 21:42 #517845Er speelt nog iets anders, gezien jullie (VespaAvanti en Orangeciao) Zoals afgelopen jaar jullie gastvrijheid beschikbaar hebben gesteld om een groot deel toerrijders onderdak te geven op de overigens prima deluxe ingerichte camping.
Wanneer jullie weg vallen zullen er vast meer er zo over denken. Ik persoonlijk had namelijk wel weer gehoopt op eenzelfde voorbereiding op de limbotoer 2012 editie.
12 april 2012 om 21:48 #519604Zo denk ik er ook over Martino, de organisatie van deze rit lijkt er helaas anders over te denken.
Ik speelde al even in mijn hoofd om zelf een LimboTour te organiseren alleen toen ging dit topic ineens toch weer open waardoor ik dit plan weer uit me hoofd gezet had.
Maar ik denk er nu toch weer sterk over om dit plan weer op de pakken, met de naam Noord/Zuid Tour ofzo.
Camping hier open en dan vanaf hier naar Vaals en terug, ook met het 3-landenpunt erbij.
Mischien doe ik dat wel…12 april 2012 om 22:34 #524887Ik vind zowiezo beperkt inschrijven al jammer, want we hebben, of correctie ”hadden” maar 2 toeren op dit forum die altijd veel rijders aantrok.(vct en de limbo)
Nu hanteren deze beide toeren een deelnemers beperking en das echt jammer:(
Want zeg nou zelf kan het nog vetter dan dit

(@5:45)
Edit
@De organisatie.
Ik snap dat via het beperkte aanmelden er gehoopt word op een stabiel team rijders zodat we weinig pech oplopen onderweg.
Maar is het misshien een idee na de 25 de lijst wel open te houden voor aanmeldingen van vaste/bekende toer rijders waarvan iedereen weet dat ie altijd goed lopend spul heeft.
Want mis nog een hoop mensen die deze tour meestal wel meepakte en zou jammer zijn die te moeten missen.12 april 2012 om 22:39 #524886Het zal jammer zijn om een aantal mensen de wacht aan te moeten zeggen, maar ik begrijp de organisatie ook zeer goed die op deze manier probeert de chaos van afgelopen jaar voor te zijn. Met een kleinere groep is het nou eenmaal makkelijker navigeren.
Mijn persoonlijke motto is vooralsnog om toertjes ten alle tijden open te stellen voor een ieder die zich aan de voorop gestelde afspraken houdt. Het Limburg toertje is al even een van de populairste toertjes die wordt gereden en ik vindt de gezelligheid met andere deelnemers buitenom de toer ook altijd belangrijk. The more the merrier.Wanneer de regel van 25 personen alleen in het leven is geroepen om het navigeren te vergemakkelijken zal ik mij graag willen opstellen. Een andere oplossing te vinden voor het rijden in een grote groep. Ondanks dat ik vond dat afgelopen editie Joris en Dartfreak er alles aan hebben gedaan het bij elkaar te houden ligt er natuurlijk ook een grote verantwoordelijkheid bij de rijder zelf! Denk aan niet weg rijden vooruit de groep, maar ook geen getreuzel bij het hervatten na een stop! Ik denk namelijk dat hier het grootste probleem lag afgelopen editie.
Edit: Hier heb ik nog een feel-good filmpje van een grote groep welke tijdens de toer van afgelopen jaar is gefilmd.
Das ook een heel mooi filmpje
was deze zelf alweer wat vergeten.
Maar das echt te gek zoiets
13 april 2012 om 05:29 #519961@spulleke, ik heb die ene persoon ook op de “misschien“ lijst gezet.
die 25 man is meer een richtlijn voor ons.
als we nou zouden zeggen van jongens, kom maar met zn alle dan word het weer net zo als vorig jaar.
ik vind het echt wel leuk als er 60 man komen maar het is gewoon niet te doen.ik vind het nog niet eens zoon slecht iedee van avanti om nog een limbo toer te maken met het 3 landen punt erbij
ik zal eens met de rest overleggen wat we nu kunnen doen, ik vind het ook niet leuk om mensen te moeten buiten sluiten maar zoals ik al eerder aan gaf, ik moet een grens stellen.en als avanti zijn camping had willen openen had hij dat met ons moeten berpeken en was hij mede organisatoren.
samen met orange ciaoen het is ook niet leuk dat je continu moet wachten en moet stoppen omdat 1 van de 50 man een kapotte brommer heeft.
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.13 april 2012 om 06:49 #525114Ik zou zeggen open nog een topic voor een limbo tour! Precies dezelfde route en dezelfde dag ook met 25 man. Als je dan gewoon een uurtje later begint als de eerste groep kan het toch geen kwaad. Jullie organisatie bestaat uit 5 man dacht ik dus kan je dus 2 per groep doen, volgens mij moet dat te doen zijn 😉 en stel de voorste groep heeft pech rijd de tweede groep er toch gewoon voorbij. Naar mijn idee kan dan iedereen mee toure wie mee wil.
Dus zet nog een topic open voor de tweede groep van de limbo tour 2012! 😀 😀
Tis maar een idee 😉
13 april 2012 om 07:55 #525728Meld me aan onder voorbehoud.
@neophtye
Dan wordt het nog steeds een chaos. Vorig jaar was het wel erg leuk zo’n grote groep, maar dit resulteerde wel in absolute chaos en versplintering.De constante factoren zijn op elke GROTE tour nog steeds:
– Grote groep is zeer moeilijk bij elkaar te houden.
– Er is altijd “pech”
– Er is domme pech
– De route is niet duidelijk en halverwege raakt iedereen elkaar kwijt.
– Aanspreekpunten zijn niet duidelijkIk zeg nog steeds invoeren van een buddysysteem 😉 Niet dat we Max aan een 25km/h snor ciao moeten koppelen, maar het gaat om het idee.
Buddy diving is the use of the buddy system by scuba divers and is a set of safety procedures that are intended to improve divers’ chances of avoiding or surviving accidents in or under water by diving in a group of two or three divers. When using the buddy system, the group dives together and co-operate with each other, so that they can help or rescue each other in the event of an emergency.
13 april 2012 om 08:01 #519960Ik snap je punt maar dat zal toch minder worden als je twee groepen van 25 hebt. En twee begeleiders per groep zeg maar.
Vorig jaar reden we met 55 man en dat was echt een chaos daarin geef ik je zeker gelijk.
13 april 2012 om 11:12 #525223ritze :
en het is ook niet leuk dat je continu moet wachten en moet stoppen omdat 1 van de 50 man een kapotte brommer heeft.Daarom lijkt het mij ook goeie na de 25man alleen nog mensen toe te laten waarvan we weten dat ze goed spul hebben.
Zulke personen heb je qua toeren weinig last van.
En verder kan ik alleen maar zeggen dat er bakken met brommer toeren zijn waar zelfs over de 100 of 200 man op af komen en deze toeren lopen ook gesmeerd.
Dus vind het sneu als wij zouden roepen dat we 50 of 60 man niet eens aan kunnen.13 april 2012 om 11:18 #525207Hoe ik er over denk, vorig jaar hebben de tourrijders het zelf verkloot.
Ik merk het zelf ook als er een toertje in Woerden word georganiseerd, mensen rijden voor je uit.Prima, maar als je de weg niet weet moet je gewoon achter de organisator blijven, zo moeilijk is dat niet.
Als er nou een recht stuk is kun je wel even doorblazen maar zodra er maar een afslag komt, mensen rijden er gewoon voorbij zonder de route te weten.Ik was er niet bij vorig jaar, maar je moet voor jezelf zorgen dat je bij de groep blijft, en niet als een bezetene door gaan gassen.
En ja, het wachten op brommers zal je altijd houden, maar daar word tijdens de tour wel een passende oplossing voor verzonnen ( dit jaar voor het eerst, de spanband achter een andere brommer? ).
het is geen Race, hoewel sommige mensen dat toch blijven denken.De 1 haalt z,n lol uit rustig rijden en de ander rijd graag hard.
Het is alleen raar dat de langzaam rijders altijd zeuren op de hard rijders.
Neem een voorbeeld aan ons wij klagen toch ook niet dat we altijd moeten wachten:lol en daarnaast hebben we bijna nooit pech, en zijn zowat iedere toer aanwezig
13 april 2012 om 11:23 #525059Ik kan de route niet openen maar ik baal serieus van dat 3landenpunt verhaal!! 🙁
We gaan met minder mensen dus waarom gaan we er niet langs?
De organisatie moet goed begrijpen dat dat punt een hot item is voor de niet limburgerss. (misschien zelfs wel.)
Volgens mij zeiden jullie vorig jaar dat jullie m erin zouden zetten deze editie.Verder sluit ik me bij speedbuxy aan. Bekende rijders mogen wat mij betreft extra mee.
Mike13 april 2012 om 11:34 #518980ik ben er ook bij maar dat had
jefferdscitta al aangegeven
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.