Vespa-Ciao.NL
:: Limbo toer 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbo toer 2012

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 101)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Waarom?

Ritze,

denk eraan dit word geen dollemans rit, ik zou het erg lullig vinden als het totaal in duigen valt
      Ik weet dat dit eigenlijk een speciaal tourtje is waar altijd lang over word na gepraat, ik hoop dat deze keer het net zo leuk word als die andere keren.

Dollemans rit? Nu wil ik niet lullig doen maar volgens mij viel het juist vorig jaar behoorlijk in duigen. Het is dat het mooi weer was en ik navigatie op zak had maar hebben we met een klein groepje ruim twee uur kansloos rondgereden en verdwaalde mensen de goede kant op gestuurd naar het huis van Fons. Natuurlijk was groep groot en proberen jullie het nu op te lossen door een beperkt aantal inschrijvingen, belangrijker is de comunicatie naar de groep en vooral niet doorrijden zodra er mensen komen stil te staan. Nu wil ik jouw persoonlijk niet de zwarte piet toespelen maar is dit wel wat er aan de hand was en hoop dit jaar meer van de tour mee te maken:thumb

Zou je misschien ook m’n broer Clemens op de lijst willen zetten, stond al een paar posts hierboven aangegeven;)

@Buxy,
      Haha, ik zal even kijken of ik een popnageltang kan regelen en de demper idd vullen met nieuw wol want de herrie word steeds erger. Rijd zelf ook met de callibrata alleen klinkt ie van mij haast als orgineel vergeleken met die van Bananaboy.

ritze
      Topic starter

nog 5
        @jarco, precies :thumb
        Ik ga echt niet moeilijk doen over kleine dingen, zolang er maar een beetje geluisterd word komt het helemaal goeie.
        klein beetje de verkeers regels in acht nemen en zoveel mogelijk als een sliertje brommertjes een leuk toertje rijden.

*wat ik de eerste keer deed, ik liet me afzakken tot de laatste en dan vollegaas weer naar de kopgroep rijden, en ondertussen ik weet niet hoeveel vespa`a in halen 😛

mja we gaan lekker chil rijden in limbo land wo se geine kens verstoan. 😀

oja @flenny ze staan erbij maar wil wel graag een persoonlijke aanmelding als het zou kunnen thnx

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

beunhaaz
        Bijdrager

Zolang ver der neet te veul reserve dutsjers derbij hubbe verstoan ver elkaar nog woal ;p

Maar ik zal de 2e rijder van mij ook persoonlijk laten aanmelden

Ciao Tuner!!

:thumb ja ik kan alleen limburgs en duits praten

ik denk wij kunnen ons alle verstaan.

mvg alex

jefferdscitta
            Bijdrager

orangeciao gaat ook mee(jordy)

VespaAvanti
              Donateur

Daan777 staat er ook nog niet bij maar weet 100% zeker dat hij er bij zal zijn!
                Kan die ff toegevoegd worden?

sketch7777777
                Bijdrager

sketch7777777 zou zich bij deze ook graag willen aanmelden!!!

zoals Beunhaaz al vermeldde 🙂

Ook voor mij mn eerste tour met de citta! Ben benieuwd.
                  Heb er zin in!

ritze
                  Topic starter

@avanti laat hem even contact met me opnemen dan zet ik hem in de definitieve lijst

Citta-ciao
                    Donateur

Waarom?

Oke,jammer,nja als er weer een keer een tourtje is,moet je het maar aan me laten weten,wil wel is een keer mee:).

Filip
                      Bijdrager

ik ben er ook weer bij.

ritze
                        Topic starter

cool man

nog 3 te gaangr ritze

Jarco
                          Bijdrager

Ik bevestig even dat ik zeker bij aanwezig zal zijn. :thumb
                            ( Datum is voor mij perfecto! )

El Citta
                            Donateur

Je mag mij, Robinvs en onder voorbehoud (nog even vragen maar kan dit vanavond bevestigen) KilianNL erbij zetten:thumb

Florian
                              Moderator

Ritze ik had mij ook al aangemeld, dus je moet mij nog even op de lijst zetten:thumb

ritze
                                Topic starter

hey ik heb de eerste post nog even aangepast aangezien ik iemand ontdekt die zich nog niet aangemeld heeft

dit betreft : orangeciao

@citta 89 op dit moment aanvaard ik eigenlijk alleen persoonlijke aanmeldingen
                                  dus robin moet zich snel aanmelden dit geld ook voor daan777 en orange ciao en de rest (hoewel met nog 3 plaatsen open beetje lastig is)
                                  dit is om iedereen de kans te geven, en om de toer rijdbaar te houden, het is gewoon een ellende om 45 man fatsoenlijk aan te sturen. en ik moet een grens stellen, ik vraag dan ook jullie begrip hiervoor

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 101)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.