Vespa-Ciao.NL
:: Limbo toer 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbo toer 2012

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 101)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Q-freak
    Donateur

zet mij ook maar op de lijst. heb echt zin in een tourtje

Waarom?

Jawel de Harderwijkers ontwaken weer uit de winterslaap:D Heel goed Bas en vraag Clemens ook ff, dan kan ie misschien nog snel een citta of ciao regelen:thumb

Lennaert
        Sleutelbeheerder

@waarom

mag ook wel eens :)! stelletje luiwammese haha!

kon je niet beter bij je plaatje i.p.v die vlieg die geplette vlinder doen van de v.c.m :)?

Citta-ciao
          Donateur

Jammer dat het zo ver weg is,anders had ik ook graag mee gewilt,ik kom namelijk ook uit Harderwijk:).

Lennaert
            Sleutelbeheerder

carpoolen met de harderwijkers? of achteraanhangen met je brommer op fietsstand 🙂

beunhaaz
              Bijdrager

DR-flenny :
                ik zelf 30 – 35 :)!

dingen mee te nemen:

steeksleutel 8 / 10 / 11 / 13
                reserve poulie + snaar
                reserve kop + voetpakking ( e.v.t zuigerveren )

als je contact punten rijd condensator en contactpunten.
                een extra bougie zowiezo.

sproeiersetje neem ik zelf altijd mee aangezien het zomaar kan zijn dat je warm loopt en ik dan zelf het prettiger vind om met een maatje groter te gaan rijden.

aangezien ik vario rij ga ik ervan uit dus reserve snaar alleen? (Ga ik er nog maar een zoeke xD)
                En als je zonder pakkingen rijd die dus ook niet?
                Sorry van de noob vrage, maar wil even alles zeker weten:P Wil liever niet stil komen te staan

Waarom?

@Dr-flenny,
                  Een vlinder? Dat is zo gay:D

@citta-ciao12
                  Normaal zou je prima met ons kunnen meerijden alleen zitten we nu vol ivm mijn broer die ook mee wilt.

Omdat m’n broer niet meer kan inloggen hier op de site meld ik hem bij deze aan:thumb (Clemens)

beunhaaz
                  Bijdrager

Een vriend van me wilt ook mee, maar heeft eve wat problemen met inlogge xD

sketch7777777

Florian
                    Moderator

Dit zal een van de weinige toertjes zijn die ik zal rijden dit jaar, dus zet mij er maar bij:thumb
                      Moet wel even zien hoe ik dit met vervoer ga regelen, Groningers een optie?8)

TonFiat500
                      Bijdrager

Hee jongens vergeet mij niet op de lijst te zetten anders moet ik stefan zijn hand schoenen op het werk maar eens vast lijmen

dus hier bij melt Ton zich aan

gr Tonlb Nieuwstadt

speedbuxy
                        Bijdrager

Waarom? :
                          tip voor de rest, neem oordoppen mee want banaan is niet vies van uitlaat herrie:D

Ik neem wel even setje demper wol voor die arme grunninger student mee:D
                          Want heb weinig zin om over 3jaar gebaren taal te moeten leren om nog normaal met hem te kunnen praten:D

ritze
                          Topic starter

nog 7 members te gaan
                            denk eraan dit word geen dollemans rit, ik zou het erg lullig vinden als het totaal in duigen valt :con
                            Ik weet dat dit eigenlijk een speciaal tourtje is waar altijd lang over word na gepraat, ik hoop dat deze keer het net zo leuk word als die andere keren.

@ tour deelnemers: de toer is wat de toer is, uit het verleden was het 3 landen punt gewoon slecht te bereiken.
                            ook in verband met politie (;)

En limburg heeft geen bergen maar heuvels
                            @dr flenny, aangezien er altijd wel veel animo is lijkt het mij verstandig om die jongens even te contacteren en te laten weten dat ze zich z.s.m komen aanmelden, kan ook via @mail of what ever

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                            Link naar Mijn collectie / Projecten.

Martino
                            Moderator

Cauberg, Wolfsberg, Keutenberg… Er zit al berg in de naam en voor ons noordelingen zijn dat gewoon bergen hoor Ritze. 😉

Zolang het napraten idd maar niet over de Politie gaat. Afgelopen editie helaas iets te veel hierover moeten hebben.
                              Ligt er ook nog een plan klaar om bij een van jullie wat na te praten eigenlijk? Aangezien jij en Fons al zijn verhuist afgelopen jaar.

jefferdscitta
                              Bijdrager

ik ben dr bij:thumb

beunhaaz
                                Bijdrager

@Martino snijders berg is dan wel leuke voor je 😛 als je zo graag bergen wilt berijden. Met creco en vario met 2 man kwamen we tot stilstaan boven aan xD ofje , net niet boven aan moet ik zeggen, toen verzoop mun cittatje net

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 101)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.